آموزش دانلود ویدیو‌های‌ لایو و استوری در اینستاگرام

استوری و ویدیو لایو دو قابلیت جدیدی هستند که به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده‌اند و محبوبیت زیادی هم در میان کاربران پیدا کرده‌اند. اما موردی که وجود دارد این است که استوری‌ها برای مدت 24 ساعت و ویدیو‌های لایو تنها در همان لحظه‌ای که در حال پخش هستند، قابل دسترس خواهند بود. در این مطلب می‌خواهیم به شما چگونگی ذخیره‌سازی استوری‌ها و ویدیو‌های لایو را آموزش دهیم. پس همراه ما باشید. برای آموزش کامل و جامع دانلود انواع فیلم، عکس و استوری به مقاله دانلود از اینستاگرام از آی‌تی‌رسان بروید.

دانلود و ذخیره‌سازی ویدیو‌های لایو

تماشای ویدیو‌های لایو تنها برای یک بار آن هم دقیقا در همان زمان نمایش ویدیو امکان‌پذیر است. بنابراین اگر بخواهید یک بار دیگر ویدیو زنده‌ای را که قبلا دیده‌ بودید را ببینید به مشکل برمی‌خورید. متاسفانه اینستاگرام چنین قابلیتی را فعلا برای اپلیکیشنش قرار نداده و شما باید برای دانلود و ذخیره سازی ویدیو لایو از اپلیکیشن‌های جانبی استفاده کنید. اپلیکیشن‌هایی که به ضبط صفحه نمایش گوشی‌ شما می‌پردازند. یکی از بهترین اپ‌های موجود در این زمینه برای اندروید DU Recorder است. DU Recorder برخلاف اکثر اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه موجود هستند، نیازی به دسترسی روت ندارد و به راحتی کارش را انجام می‌دهد.

کار کردن با این اپ‌ بسیار آسان بوده و تنها کافی است زمانی که متوجه شدید کاربر موردنظرتان در حال ضبط ویدیو لایو است، DU Recorder را باز کنید و بر روی دکمه  قرمز رنگ Record کلیک کنید. پس از آن وارد اینستاگرام شوید و ویدیو لایو را تماشا کنید. در آخر بر روی دکمه توقف کلیک کنید تا ویدیو شما ذخیره شود. ضبط صدا ویدیو‌های لایو در این روش از طریق میکروفون بوده. البته برخی اپلیکشن‌ها هستند که صدا را به صورت internal ذخیره می‌کنند که نیاز به دسترسی روت نیاز دارند.

در بخش تنظیمات این اپلیکیشن شما قادر به تعیین رزولوشن و کیفیت ویدیو‌های ضبط شده خواهید بود. علاوه بر این‌ها برای این که کیفیت صدای ویدیو‌ها در حد قابل قبول باشند بهتر است میزان بلندی صدای گوشی را بیشتر از 70 درصد نکنید.

در آخر ویدیو ضبط شده را می‌توانید در مسیر پیش‌فرض اپ که معمولا در حافظه داخلی گوشی است، بیابید.

دانلود و ذخیره‌سازی استوری‌ها

برای ذخیره‌سازی استوری‌هایی که به صورت عکس‌ هستند شما به راحتی می‌توانید از اسکرین‌شات استفاده کنید. اگر می‌خواهید اطلاعاتی که به صورت نوشته بر روی عکس قرار دارند را حذف کنید، انگشت‌تان را بر روی استوری نگه‌دارید و سریعا اسکرین‌شات بگیرید.

اما حالت دوم برای زمانی است که استوری مورد نظر شما، به صورت یک ویدیو است. برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ موجود در استوری می‌توانید دقیقا مانند روش ذخیره سازی ویدیو‌های لایو عمل کنید. پیش از نمایش استوری اپلیکیشن DU Recorder را باز کنید و دکمه ضبط را بزنید و پس از آن وارد استوری مورد نظرتان شوید و بعد از آن که نمایش استوری به پایان رسید، ضبط ویدیو را متوقف نکنید.

اپلیکیشن DU Recorder را می‌توانید از طریق لینک زیر برای گوشی اندرویدی‌تان دانلود کنید. این اپلیکیشن نیاز به روت ندارد و بر روی تمامی گوشی‌های اندرویدی قابل نصب خواهد بود.

1 در مورد “آموزش دانلود ویدیو‌های‌ لایو و استوری در اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH