زمان عرضه گلکسی S8 به تعویق افتاد

قطعا شما هم مانند بسیاری از دوستداران دنیای فناوری منتظر رونمایی و عرضه کهکشانی جدید سامسونگ هستید و احتمالا برای خود برنامه‌ای برای ملاقات یا خرید آن مشخص کرده‌اید. اما باید بگوییم که شما باید برنامه زمانی خود را تغییر دهید؛ چون طبق اخبار جدیدی که به تازگی منتشر شده گلکسی S8 سامسونگ با تاخیر وارد بازارها خواهد شد.

در چند سال گذشته عادت داشتیم که مراسم رونمایی از جدیدترین تلفن همراه سری گلکسی اس سامسونگ را در کنگره جهانی موبایل شاهد باشیم. امسال به دلیل اتفاقات تلخی که برای نوت 7 رخ داد این کمپانی کره‌ای ترجیح داد معرفی پرچمدارش را به تعویق بیندازد تا با اطمینان خاطر بیشتری آن را روانه بازارها کند.

در MWC امسال سامسونگ به معرفی تبلت‌های جدید و محصولات دیگر خود اکتفا کرد و به جای رونمایی از گلکسی S8 فقط تیزری یک دقیقه‌ای از آن را به نمایش گذاشت؛ هر چند شرکای سامسونگ توانستند با این کهکشانی ملاقاتی کوتاه داشته باشند و آن را از نزدیک ببینند و حس کنند.

در این ویدئوی یک دقیقه‌ای زمان معرفی و عرضه این گوشی به ترتیب 29 مارس (9 فروردین) و 21 آوریل (1 اردیبهشت) تعیین شد. اما انگار اوضاع کمی تغییر کرده و خبرهایی منتشر شده مبنی بر این‌که زمان عرضه این اسمارت فون یک هفته به تعویق افتاده و به 28 آوریل تغییر کرده است. دلیل این تاخیر دو چیز بیشتر نمی‌تواند باشد. اولین احتمال این است که سامسونگ می‌خواهد تولیداتش با زمان ارایه پردازنده اسنپدراگون 835 هماهنگ باشد. سونی در XZ Premium از  پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده کرد و از آن‌جایی که پرچمدار سونی زودتر از گلکسی S8 وارد بازارها می‌شود می‌توان حدس زد که به دلیل کمبود موجودی‌های این چیپست، تعداد حال حاضر این پردازنده‌ها پاسخگوی میزان درخواستی سامسونگ برای S8 نیست و به همین علت سامسونگ تصمیم به تاخیر در عرضه پرچمدار خود گرفته است. دومین دلیل هم این‌که سامسونگ می‌خواهد برای اطمینان کامل از امنیت دستگاه‌های تولیدی خود باز هم آن‌ها را مورد آزمایش و بررسی قرار دهد.

ایوان بلاس، افشاکننده معروف فضای مجازی که این خبر را با توئیتی در حساب کاربری خود منتشر کرده بود متعاقب این خبر یک توئیت دیگر را منتشر کرده و گفته دلیل این تاخیر در بازده کم تولیدات پردازنده در هر دو شرکت سامسونگ و کوالکام است. پس عرضه این پرچمدار با یک هفته تاخیر انجام خواهد شد.

دلیل این تصمیم هر چه که باشد تحمل یک هفته تاخیر کار سختی نیست و انتظار داریم شاهد رونمایی از یک پرچمدار تمام عیار از این غول دنیای تکنولوژی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH