دستیار صوتی گوگل برای تعداد زیادی از گوشی‌های اندرویدی منتشر می‌شود!

 Google Asistant یا همان دستیار صوتی گوگل برای تعداد بیشتری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی منتشر می‌شود. سه شنبه هفته پیش کاربران تلفن هوشمند موتو Z Force Droid اعلام کردند که در یک آپدیت نرم افزاری دستیار صوتی گوگل را دریافت کرده‌اند.

دستیار صوتی گوگل به راحتی و تنها با گفتن دستور “Ok Google” و یا نگه‌دشتن انگشت بر روی دکمه هوم قابل استفاده خواهد بود. بر خلاف Google Now، این دستیار صوتی جدید عملکردی بسیار هوشمندتر دارد و هنگام کار با آن حس معاشرت با یک شخص واقعی را به کاربر می‌دهد.

این دستیار در اپلیکیشن پیام رسان Allo، تعدادی از ساعت‌های هوشمند اندرویدی و گوگل هوم هم قرار گرفته است. تفاوت این دستیار صوتی با Google Now را زمانی متوجه می‌شوید که به پرسیدن سوالات پی‌درپی با یک موضوع خاص بپردازید. قابلیت‌های متنوع این دستیار صوتی باعث محبوبیت بالای آن شده است. توسط این قابلیت‌ها شما همیشه از اخبار روز مطلع می‌مانید و می‌توانید هوشمندتر جست‌و‌جو کنید.

اگر یک اسمارت ‌‌فون اندرویدی با نسخه 6 و یا بالاتر دارید، دستیار صوتی گوگل را به زودی دریافت خواهید کرد. این دستیار صوتی به صورت یک آپدیت نرم افزاری Google Play Services برای گوشی شما منتشر می‌گردد؛ بنابراین همه گوشی‌ها با این نسخه از اندروید به زودی شاهد این آپدیت خواهند بود. حدود 500 میلیون گوشی اندرویدی واجد شرایط برای دریافت این آپدیت وجود دارد؛ بنابراین فرآیند انتشار آن برای تعداد زیادی از کاربران به طول خواهد انجامید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH