شیائومی Mi 6 به سنسور IMX400 سونی مجهز می‌شود

کم کم به زمان معرفی شیائومی Mi 6 نزدیک می‌شویم و بازار شایعات هم طبق معمول داغ است. اخیرا خبر رسیده شیائومی Mi 6 از سنسور IMX 400 سونی در دوربین خود بهره خواهد برد.

سال گذشته بود که در کنگره جهانی موبایل، کمپانی چینی شیائومی از پرچمدار خود Mi 5 رونمایی کرد. امسال شیائومی تصمیم گرفته که زمان معرفی پرچمدار جدید خود یعنی Mi 6 را به تاخیر بیندازد. دلیل این تصمیم هم این است که شیائومی قصد دارد از آخرین پردازنده ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 در پرچمدارش استفاده کند.

طبیعتا وقتی به زمان معرفی یک تلفن همراه نزدیک می‌شویم بازار شایعات هم حسابی داغ می‌شود. مخصوصا وقتی که این گوشی، پرچمدار نیز باشد. یک منبع چینی اظهار می‌کند که سنسور به کار گرفته شده در Mi 6 از نوع IMX400 و ساخت سونی است که در دوربین XZ Premium و XZs مورد استفاده قرار گرفته است. نکته عجیب این است که خبرهای قبلی حاکی از این بود سنسور دوربین Mi 6 از نوع IMX386 است.

در ادامه خبر اشاره شده که Mi 6 در دو نسخه روانه بازارها خواهد شد. نسخه کوچک‌تر که مانند Mi 5 اندازه‌ای 5.15 اینچی دارد و نمونه بزرگ‌تر که 5.7 اینچی است و مناسب برای کاربرانی است که صفحه نمایش بزرگ را می‌پسندند. هم‌چنین اشاره شده نسخه بزرگ‌تر که احتمالا پسوند “پلاس” دارد دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه خواهد بود. همان گونه که حدس می‌زدیم پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 835 خواهد بود که نشان از قدرت بالای پرچمدار شیائومی دارد.

خبرهای قبلی تاریخ معرفی شیائومی Mi 6 را 16 آوریل مشخص کرده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از شایعاتی که منتشر شده‌اند به حقیقت می‌پیوندد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH