معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی‌ شما (این هفته گلکسی نوت 3)

با سری تازه‌ای از مطالب معرفی بهترین کاستوم‌ رام‌ها همراه شما هستیم. این هفته به سراغ سومین سری از گلکسی نوت سامسونگ رفته‌ایم و می‌خواهیم شما را با بهترین کاستوم رام‌های موجود برای این گوشی آشنا کنیم. در ابتدا بهتر است بدانید نوت 3 هم در دو مدل، یکی با چیپست اسنپدراگون و یکی اگزینوس تولید شده است. متاسفانه رام‌های زیادی برای مدل اگزینوسی آن موجود نبوده و از آن‌جایی هم که نوت 3 با چیپ اگزینوس در کشور ما بیشتر موجود بوده، تعداد کاستوم‌ رام‌های مناسب و به‌روز کم‌تری نسبت به سایر گوشی‌ها برای آن در دسترس است. در ادامه همراه ما باشید.

  1. کاستوم رام Resurrection Remix

از این که Resurrection Remix را در لیست کاستوم رام‌های نوت 3 می‌بینیم بسیار هیجان‌زده هستیم. اگر سری مطالب بهترین کاستوم رام‌ها را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که Resurrection Remix را بسیار قبول داریم. توسط این کاستوم رام شما قادر خواهید بود تا اندروید نوقا را در نوت 3 خود داشته باشید و از تمامی قابلیت‌های آن لذت ببرید. این کاستوم رام ثباتی بسیار عالی داشته و توانایی دریافت آپدیت‌های OTA را هم دارد. البته دقت کنید با نصب این رام قابلیت‌های خاصی که فقط در سری نوت سامسونگ قرار دارد، حذف می‌گردند و شما باید به صورت جدا اقدام به دانلود برنامه‌های جانبی در این زمینه بکنید.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام Resurrection Remix به شرح زیر است:

  • بر پایه اندروید 7.1.1 و سیانوژن 14.1
  • قابلیت‌های شخصی‌ سازی فراوان
  • بهبود عملکرد کلی گوشی
  • افزایش عمر و بهینه سازی باتری
  • سرعت بالا به دلیل سبکی رام
  • قابلیت دریافت آپدیت به صورت OTA

رام Resurrection Remix را می‌توانید از طریق این لینک برای نوت 3 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی و نوع پردازنده با رام اطمینان پیدا کنید.


  1. کاستوم رام N2O

N2O رامی است که که از گوشی گلکسی نوت 7 پورت شده و برای نوت 3 ساخته شده است. این کاستوم رام با مدل‌های N9005 و N900W8 سازگاری کامل داشته و قابل استفاده خواهد بود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در این کاستوم رام، عملکرد عالی باتری و افزایش قدرت آن است. توسط N2O تمامی قابلیت‌های موجود بر روی نوت 7 را بر روی نوت 3‌ خود خواهید داشت.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام N2O به شرح زیر است:

  • بر پایه اندروید 6.0
  • پورت شدن تمامی اپ‌ها از نوت 7
  • بهبود فوق‌العاده عملکرد باتری
  • بهبود عملکرد کلی دستگاه

رام N2O را می‌توانید از طریق این لینک برای نوت 3 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی و نوع پردازنده با رام اطمینان پیدا کنید.


  1. کاستوم رام LineageOS

LineageOS هم از آن دسته رام‌های محبوبی است که طرفداران زیادی در بین کاربران اندرویدی دارد. این کاستوم رام در آخرین نسخه‌اش، البته به صورت غیر رسمی برای نوت 3 منتشر شده و قابل استفاده است. LineageOS بر پایه اندروید نوقا بوده و شما می‌توانید به راحتی با نصب آن از قابلیت‌های جدید و فراوان این نسخه از اندروید بر روی نوت 3 بهره ببرید. از مهم‌ترین فاکتورهای موجود در این کاستوم رام می‌توان به بهبود سرعت و عملکرد دستگاه در کنار عملکرد مناسب باتری اشاره کرد. البته دقت کنید با نصب این رام قابلیت‌های خاصی که فقط در سری نوت سامسونگ قرار دارد، حذف می‌گردند و شما باید به صورت جدا اقدام به دانلود برنامه‌های جانبی در این زمینه بکنید.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام LineageOS به شرح زیر است:

  • برپایه اندروید 7.1.1
  • رابط کاربری سبک و پر سرعت
  • افزایش سرعت کلی دستگاه
  • بهبود عملکرد سخت افزاری و باتری

رام LineageOS را می‌توانید از طریق این لینک برای نوت 3 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی و نوع پردازنده با رام اطمینان پیدا کنید.

در آخر اگر تا به امروز بهترین کاستوم رام‌های موجود برای تلفن هوشمند شما را قرار نداده‌ایم، نام و مدل آن را در بخش دیدگاه‌ها ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق این لینک به تمامی مطالب مربوط به بهترین کاستوم رام‌ها دسترسی داشته باشید.

36 در مورد “معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی‌ شما (این هفته گلکسی نوت 3)”

  1. سلام
    من هم کاستوم رام (N۲o.N۷.Lite.V۴,۰ – Mohamedovic.com)رو با حجم حدود ۱.۲۶ گیگ دانلود کردم
    همونحور که دوستمون گقتن ، برنامه odin هنگام نصب این فایل رو نمیشناسه!
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. سلام. گوشی من نوت ۳نئو مدلMS-N7502هست که اندروید ۴.۳اخرین اپ رسمی اونه .میخوام رام کاستوم واسش نصب کنم .اول اینکه چه ورژنی باید نصب کنم و ایا رام کاستوم واسه گوشی من جواب میده؟ممنون میشم جواب منو بدین .باز هم سپاس

  3. سلام .من گوشی نوت۳
    N900 بانسخه اندوید ۵ دارم برای ارتقا به اندوید ۷ چیکار باید بکنم و این ک گفتید قابلیت های نوت از بین میره میشه بیشتر توضیح بدید؟ من مشکلم سرعت گوشی و باتریشه آیا دراندروید ۷ نوقا این مشکلات بهتر میشن یا خیر ممنون میشم پاسخ بدید و این ک چه رامی نصب کنم

  4. سلام
    تشکر میکنم از ارائه مطالب که راهنمایی خوبی هستش
    سوال داشتم

    برای گوشی note 3 n9005 بهترین رام نسخه 7 یا 8 کدام است که بدون نگرانی بتونیم آپدیت رو انجام بیم که کمترین ریسک رو داشته باشه ؟
    مورد بعدی اینکه نوشته شده در مطالب بالا که ( البته دقت کنید با نصب این رام قابلیت‌های خاصی که فقط در سری نوت سامسونگ قرار دارد، حذف می‌گردند و شما باید به صورت جدا اقدام به دانلود برنامه‌های جانبی در این زمینه بکنید. )

    این موارد شامل چه مشگلاتی هستش و دقیقا چه امکانی حذف میشه و دقیقا چه جایگزینی داره که بدون حرف باشه و کامل ؟

    لطفا راهنمایی بفرمایید خیلی برام مهمه

  5. سلام من note 3 9005 دارم با اندروید 7 .به نظر شما اندروید 7 بهتره یا 5 چون بعضی ها میگن 7 مشکل داره . اگه 7 بهتره لطفا لینک رام و روش نصب رو برام بفرستید ممنون

  6. سلام خدمت شما دوستان عزیز
    برای راهنمایی آپدیت اندروید بدون باگ به آی دیی تلگرام پیام بدین
    ممنون
    @samanse7

  7. با سلام و تشکر از زحمات شما
    ممنون میشم به این سوال مجدداً تکراری من جواب بدید:
    بنده کاستوم رام (N۲o.N۷.Lite.V۴,۰ – Mohamedovic.com)رو با حجم حدود ۱.۲۶ گیگ دانلود کردم ولی برنامه odin هنگام نصب این فایل رو نمیشناسه! آیا لازمه پسوندشو تغییر بدم تا بشناسه و نصب کنه؟ ممنون میشم از پاسخ شما
    یا علی

  8. با سلام و تشکر از زحمات شما
    ممنون میشم به این سوال تکراری من جواب بدید:
    بنده کاستوم رام (N۲o.N۷.Lite.V۴,۰ – Mohamedovic.com)رو با حجم حدود ۱.۲۶ گیگ دانلود کردم ولی برنامه odin هنگام نصب این فایل رو نمیشناسه! آیا لازمه پسوندشو تغییر بدم تا بشناسه و نصب کنه؟ ممنون میشم از پاسخ شما
    یا علی

  9. با سلام و تشکر از زحمات شما
    بنده کاستوم رام (N2o.N7.Lite.V4.0 – Mohamedovic.com)رو با حجم حدود ۱.۲۶ گیگ دانلود کردم ولی برنامه odin هنگام نصب این فایل رو نمیشناسه! آیا لازمه پسوندشو تغییر بدم تا بشناسه و نصب کنه؟ ممنون میشم از پاسخ شما
    یا علی

  10. سلام دوست عزیز
    خیلی خوشحال شدم مطالب مفیدتون رو مطالعه کردم.من گوشی گالکسی نوت ۳ مدل sm_n900 دارم
    مدتی هست دنبال یه رام خوب میگردم که ضاهر شیک وجذابی داشته باشه و باطری عمر بیشتری دوام بیاره.رام ۵ رسمی هست .لطفا یه رام خوب بهم معرفی کنین حتی اگر کاستام هم باشه اشکالی نداره.
    باتشکر از وقت و حوصله شما.

  11. سلام و خسته نباشید
    سایت بسیار خوب و مفید دارید
    میخواستم ببینم کاستوم رام Resurrection Remix به گوشی من میخوره یانه اگه نمیخوره لطفا لینک رام مورد نیاز برای گوشی بنده روهم لطف کنید بگزارید چون مشکل هات اسپات و اینترنت ۴جی دارم بااین رام ۵ رسمی که تازگی اپدیت کردم.
    مدل گوشی: sm-n900p
    مدل پردازنده اسناپ دراگون۸۰۰ کریت۴۰۰
    زیاد سردر نمیارم چیزی بود که تو برنامه cpu-z نوشته بود
    بسیار بسیار تشکر.

  12. دیدگاه:من گوشیم note 3 n900هست اگه میشه کمکم کنید لینک دانلود رامn2oرو میخواستم اگه لطف کنید برام لینک بزارید.بعد این که این رام با گوشی من سازگار هست.مشکل من مصرف باطری گوشیمه فقط؟؟؟آیا این رام کمکم میکنه؟

  13. با سلام و تشکر از شما اقای عباسی کارشناس عزیز
    ممنون می شویم اگر کاستوم رام های huawei honor 3c را در صورت وجود و امکان به دلیل محبوبیت نیز طی مطلبی بفرمایید.چون این گوشی در زمان خود جزو پرفروش ترین ها و به صرفه ترین بوده و حتی اکنون به نظر بنده گوشی خوبی است. تنها عیب کوچک ان در حال حاظر تا حدودی و شاید در اینده بیشتر باقی ماندن اندروید ان بر روی ۴.۲ است که به دلیل پشتیبانی ضعیف هواوی در ان مقطع در جهت کسب بازار بود.
    سپاس

    1. علی‌رضا عباسی

      سلام سامان عزیز. ممنون از نظرت.
      به زودی حتما برای محصولات هواوی از جمله سری آنر این سری مطالب رو قرار می‌دیم.

    1. علی‌رضا عباسی

      سلام دوست عزیز.
      برای نصب این کاستوم رام‌ها حتما نیاز به دسترسی روت و فلش twrp دارید.

  14. تشکر بسیار زیاد از مطالب مفیدتون
    ایا کاستوم رامی هست که همه چیزش مثل نوت۷ باشه و برای LG G5 ساخته شده باشه؟
    اگر ممکن هست تعدادی کاستوم رام برای galaxy j3 هم معرفی کنید با تشکر

    1. علی‌رضا عباسی

      دوست عزیز ممنون از نظرت
      نه متاسفانه چنین کاستوم رامی تا به حال ساخته نشده.
      حتما در آینده برای سری J و A گلکسی هم قرار می‌دیم.

  15. ممنون من نوت۳ سری N900 اگزینوس دارم و اندروید۵ هستم روی همین ورژن میتونم این رام رو بزنم یا باید به اندروید۴ دانگرید کنم و لطفا لینکها و آموزش مخصوص همین ورژن رو بزارید.

  16. جناب آقای عباسی عزیز اگه میشه مراحل نصب این رام ها رو هم توضیح دهید.من واسه lg g2 دانلود کردم ولی نمیدونم چطور استفاده کنم

  17. ممنون بابت این کار عالیتون.اما از توی لینک دانلود نمیشه فهمید که این رامها با n900 سری اگزینوس هماهنگ هست یا نه؟لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. علی‌رضا عباسی

      دوست عزیز داخل صفحه دانلود معمولا مدل گوشی نوشته می‌شه.
      اگر پیدا نمی‌کنید رام مورد نظرتون رو بگید تا مدلو اعلام کنم.

      1. با سلام با سری n9005 نوت ۳ رام n 20 هماهنگه دیگه ؟؟ مشکل ساز نشه مدل رام فعلیم که برپایه اندروید پنجه ام اینه N9005XXUGBPB1 هستش

  18. سلام ادمین خسته نباشید من گوشی LG G3 LTE دارم اندروید گوشی من ۶ مارشمالو و از همه لحاظ راضیم ازش.
    خواستم یه کاستوم رام واسه مدل گوشی من بگید چون گوشی من D858HK هست یکم فرق داره نصبت به مدلای G3 فول تره ولی همش بحث از D858 یا D855 هستش لطفا یه نگاهیم ب G3 داشته باشین این مشکل مشکل خیلیاست…

      1. سلام علی رضا جان امیدوارم تقویم سال جدید روزای خوبی واست رقم بزنن.
        قرار بود این هفته از LG G3 D858HK بگین قولتون ک یادتون نرفته؟??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH