آشنایی با قابلیت Taste Test گوگل: شخصی سازی بهتر دستگاه‌های اندرویدی!

کمپانی گوگل در وب‌سایت رسمی اندروید یک قابلیت جالب با نام Taste Test اضافه کرده که توسط آن بر اساس سلیقه شما، بهترین شخصی‌سازی‌های ظاهری در رابط کاربری به شما پیشنهاد می‌شود.

سلیقه شما توسط سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود آنالیز می‌گردد و بر همان اساس گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد. سوالات موجود بسیار آسان هستند و کاربر باید از میان پاسخ‌ها یکی را انتخاب کند. برای مثال یکی از این سوالات این است که رنگ‌های خنک را بیشتر می‌پسندید یا رنگ‌های گرم را.

بعد از اتمام سوالات و پاسخ دادن شما به همه آن‌ها، وب‌سایت سلیقه شما را آنالیز می‌کند و بر اساس آن، بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییرات در ظاهر تلفن هوشمندتان را در اختیارتان قرار می‌دهد. مناسب‌ترین لانچر اندرویدی، تصویر پس‌زمینه، پک آیکون و حتی صفحه کلید با توجه به پاسخ‌هایی که داده‌اید، به شما پیشنهاد داده می‌شود. همچنین تمامی این اپلیکیشن‌هایی که در این بخش نمایش داده می‌شوند، همراه با لینک دانلود از پلی‌استور قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را به سرعت دانلود و نصب کنید.

گوگل همیشه به بحث شخصی‌ سازی در تلفن همراه و سیستم عاملش اهمیت زیادی داده و از همین رو معرفی این قابلیت جدید آن‌چنان هم دور از ذهن نبود.

شما می‌توانید از طریق این لینک از Tate Test استفاده کنید و از آن بخواهید تا در شخصی سازی‌‌های ظاهری تلفن همراه‌تان شما را کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH