میزو پرو 7 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 خواهد بود

کمپانی چینی میزو که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اسمارت فون در چین به شمار می‌رود و کمپانی آمریکایی تولید کننده تراشه‌های موبایلی یعنی کوالکام ارتباط خیلی نزدیکی با هم نداشته‌اند اما دعواهای اخیر آن ها بر سر تعدادی پتنت، این دو کمپانی را از آن‌چه تصور می‌شد به هم نزدیک‌تر کرده است. به نظر می‌رسد که میزو پرو 7 به آخرین پردازنده ساخت کوالکام مجهز باشد.

گزارشاتی از چین منتشر شده که میزو قصد دارد دو اسمارت فون جدید مجهز به اسنپدراگون کوالکام را پس از سال‌ها همکاری انحصاری با مدیاتک و سامسونگ راهی بازار کند. یکی از این دو اسمارت فون احتمالا یک پرچمدار خواهد بود که می‌تواند میزو پرو 7 باشد و گفته می‌شود به اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده مجهز خواهد بود. گوشی دیگر احتمالا یک محصول میان رده است که از اسنپدراگون 626 بهره خواهد برد و در واقع نسخه لایت همین پرچمدار است.

سابقه روابط میزو با کوالکام به موضوع عدم پرداخت حق امتیاز تکنولوژی‌های 3G و LTE به کوالکام توسط میزو بر می‌گردد؛ مشکلی که بر اساس گزارشات، دو کمپانی آن را بین خود حل کردند و حالا در مقیاسی گسترده تر وارد همکاری شده‌اند. گوشی‌های میزو در کشور چین و بعضی نقاط اروپا و مخصوصا روسیه از طرفداران زیادی برخوردارند و بنابراین همکاری با میزو می‌تواند به نفع کسب و کار کوالکام باشد.
اگر در میزو پرو 7 از اسنپدراگون 835 استفاده شود، عرضه آن به ماه مه و پس از آن موکول خواهد شد که دلیل آن نیاز گلکسی اس 8 سامسونگ به این تراشه است. مشکلی که تعداد دیگری از اسمارت فون‌ها را نیز با عرضه دیر هنگام مواجه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH