نسخه دو سیم‌کارت اچ‌تی‌سی دیزایر 650 با پردازنده مدیاتک در راه است

دیزایر 650 با بدنه پلاستیکی اما با طراحی متفاوت و قیمت حدود 170 دلار حدود سه ماه قبل معرفی شده بود. حالا خبرهای جدید حکایت از این دارد که نسخه جدید و دو سیم‌کارت این گوشی که با تغییرات‌ نسبتا زیادی همراه خواهد بود در راه است.

دیزایر 650 دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل است که وظیفه پردازش اطلاعات آن بر عهده اسنپدراگون 400 است. این گوشی هم‌چنین دارای دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه است. در ضمن دیزایر 650 به اتصالات LTE و NFC و فناوری صدای BoomSound (البته فقط با هدفون) نیز مجهز است.

توییتی که کمپانی اچ‌تی‌سی اخیرا ارسال نموده و در آن تیزری با عنوان «بهار در راه است» را منتشر کرده بود، هواداران این شرکت تایوانی را امیدوار کرده بود که منتظر معرفی یک محصول جدید باشند اما این طور که یکی از فاش کنندگان اطلاعات گوشی‌های هوشمند گفته، به نظر می‌رسد شاهد معرفی محصول چندان هیجان انگیزی نخواهیم بود.

ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد یک مدل دو سیم کارته از گوشی هوشمند دیزایر 650 (Desire 650) خود را روانه بازار کند که تا حدودی با مدل کنونی آن تفاوت خواهد داشت. این گوشی یک محصول ODM خواهد بود؛ یعنی این که شرکتی غیر از اچ‌تی‌سی ساخت آن را بر عهده خواهد داشت و برخی سفارشی‌ سازی‌ها نیز بر روی رابط کاربری آن یعنی Sense 8.3 اعمال خواهد شد. این گوشی جدید تنها در یک مدل با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه خواهد شد و چیپست پردازشی آن نیز از تولیدات مدیاتک خواهد بود.

البته این امکان وجود دارد که اچ‌تی‌سی برنامه‌های دیگری نیز برای تاریخ 20 مارس (30 اسفند) تدارک دیده باشد و حتی می‌توان انتظار معرفی گوشی هوشمندی مانند اچ تی سی وان ایکس 10 (HTC One X10) را هم داشت. طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده وان ایکس 10 هم قرار است از پردازنده تولیدی مدیاتک استفاده کند اما با این حال صفحه نمایش 5.5 اینچی این محصول در مقایسه با نمایشگر 5 اینچی دیزایر 650 کمی بزرگ‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH