با AccuWeather ویدئوها و اطلاعات آب و هوا را به صورت 360 درجه روی هدست Gear VR ببینید

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در زمینه اطلاعات مربوط به آب و هوا دقت و در عین حال محبوبیت بسیاری دارد، AccuWeather است که اخیرا امکانات خود را هیجان انگیزتر کرده است. این کمپانی با عرضه نسخه جدید AccuWeather برای هدست Gear VR این امکان را به کاربران داد تا اطلاعات آب‌ و‌ هوا را به صورت 360 درجه روی این هدست مشاهده کنند.

AccuWeather برای مبتدی‌ها و کسانی که برای اولین بار با این اپلیکیشن بر روی هدست Gear VR کار می کنند یک ویدیوی 360 درجه از شدیدترین رویدادهای آب و هوایی اخیر را به نمایش می‌گذارد. جالب است بدانید که هر هفته ویدیوهایی در اپلیکیشن AccuWeather قرار داده می‌شوند تا افراد بتوانند تجربه‌های جدیدتری به دست آورند. بدین ترتیب کاربران Gear VR می‌توانند خود را کاملا در شرایط آب و هوایی خاص قرار دهند و حتی مواقعی از آن بترسند.

برنامه AccuWeather در واقع از طیف مختلفی از محتوای ویدیویی پشتیبانی می‌کند. برخی از ویدیوهای موجود فعلی در این برنامه مربوط می شوند به رویدادهای مهم آب و هوایی مثل گردباد تشکیل شده در کلرادو آمریکا. هم‌چنین امکان تجربه طوفان‌ها به صورتی‌که احساس می‌شود که انگار در خود آن قرار دارید و به صورت منحصر به فردی وجود دارد.

برای آن‌هایی هم که تمایلی به تماشای ویدیوهای موجود در این اپلیکیشن ندارند، بخشی تحت عنوان  WeatherScape فراهم شده که با آن به صورت پویا می‌توانند شرایط آب و هوایی مختلف از جمله رعد و برق و همینطور برف را تجربه کنند. به سادگی هر چه تمام‌تر کافی است هدست واقعیت مجازی خود را بر روی چشمانتان بگذارید و سپس وارد AccuWeather شوید تا از جدیدترین اطلاعات آب و هوایی مطلع گردید. حتی مکان‌های دیگری هم در پیش بینی آب و هوایی روزانه قابل دسترسی هستند تا کاربر بتواند یک تجربه همه جانبه از شرایط آب و هوایی داشته باشد.

نسخه جدید این اپلیکیشن در هدست Gear VR با نام رسمی AccuWeather – Weather For Life شناخته می‌شود و تنها امکان پیش بینی آب و هوا را فراهم نمی‌کند؛ هر چند که مهمترین ویژگی آن همین پیش بینی آب و هوا است که به طور گسترده در آن استفاده خواهد شد اما از امکانات اختصاصی این برنامه برای این دستگاه می‌توان به مشاهده محتوای ویدیویی 360 درجه برای بهره گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی اشاره کرد. ضمنا این برنامه شامل بروزرسانی‌های آب و هوایی هم می‌شود. یعنی مثل همیشه اطلاعات آب و هوا به صورت پیش بینی‌های روزانه و ساعت به ساعت و هم‌چنین اطلاعاتی چون سرعت باد، جهت باد، میزان رطوبت و غیره در این اپلیکیشن در دسترس خواهد بود.

AccuWeather به صورت بهینه شده در Gear VR برای گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج عرضه شده که می‌توان آن را از طریق برنامه Oculus یا از صفحه مربوطه در وب سایت آن دانلود نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH