گلکسی S8 و S8 پلاس در چهار رنگ عرضه می‌شود

پرچم‌داران آینده سامسونگ؛ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس داغ‌ترین سوژه این روزهای دنیای فناوری هستند و هر روز شایعات بسیاری از این دو گوشی جذاب و پرحرف و حدیث منتشر می‌شود و تا زمان عرضه رسمی، این اخبار داغ هم چنان ادامه دارد.

پیش‌ازاین شایعات بسیاری درباره ویژگی‌های دو پرچم‌دار سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس از منابع مختلف منتشرشده بود که از تولید این دو گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش حکایت داشت اما در جدیدترین شایعات، سر و کله رنگ جدیدی پیدا شده که تعداد رنگ‌های این دو گوشی هوشمند را به چهار رسانده است.

کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس باقی‌مانده و تاکنون بسیاری از مشخصات فنی این دو پرچم‌دار منتشر شده است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، رم 4 گیگابایت با حافظه داخلی 32 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.7، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

طبق اخبار منتشر شده تنها تفاوت گلکسی اس8 با گلکسی اس8 پلاس صفحه‌نمایش بزرگ‌تر S8 پلاس است که 6.2 اینچی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت است.

با تمام این شایعات و اخبار بازهم باید دو هفته دیگر صبر کرد تا چشم‌مان به جمال این دو پرچم‌دار سامسونگ روشن شود و بیشتر درباره آن‌ها  قضاوت کنیم.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH