انتشار دو پوستر جدید خبر از عرضه گلکسی S8 در ماه بعدی می‌دهند

به‌تازگی، دو تصویر از پوسترهای مرتبط با گلکسی S8 منتشر شده است که زمان عرضه این اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد. در اولین تصویر می‌توان یک حرف S را مشاهده کرد که در میان دو علامت قرار گرفته است که نشانگر حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر هستند.

طراحی این پوستر شباهت زیادی به تیزر منتشر شده توسط این کمپانی برای مراسم معارفه پرچم‌دار آینده‌اش دارد. در پوستر دوم به صورتی ساده‌تر عبارت “Coming Soon Galaxy” درج شده است.

همان‌طور که مشخص است هر دو تصویر نشان می‌دهند زمان عرضه گلکسی S8 ماه آوریل خواهد بود، که در واقع چیزی است که انتظارش را داشتیم. سامسونگ تایید کرده است که مراسم معرفی دو اسمارت‌فون جدید خود در تاریخ 29 مارس در نیویورک برگزار خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که عرضه این دو اسمارت‌فون در چه تاریخی خواهد بود.

در گذشته شایعاتی منتشر شد که زمان عرضه گلکسی S8 و +S8 را ماه آوریل عنوان می‌کردند، انتشار این دو تصویر می‌تواند تایید کننده این موضوع باشد. با این حال بازهم تاریخ دقیق عرضه این پرچم‌دار مشخص نشده است و تنها زمان حدودی ماه آوریل را می‌توان پیش‌بینی کرد.

سامسونگ گلکسی S8 از یک نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح QHD استفاده می‌کند که کناره‌هایی اج خواهد داشت. این نمایشگر از نوع Super AMOLED است که حاشیه‌های آن بسیار کم هستند. برخلاف نسل‌های گذشته در این نسخه خبری از دکمه سخت افزاری در پنل جلویی نبوده و اسکنر اثر انگشت به بخش پشتی دستگاه منتقل شده است.

در شایعات آمده است که این اسمارت‌فون از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده خواهد کرد و به صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز می‌شود که به رابط کاربری سامسونگ مزین شده است. انتظار می‌رود به مانند نسخه‌های قبلی، این پرچم‌دار در دو نسخه عرضه شود که یکی از آن‌ها به چیپست اگزینوس 8895 مجهز می‌شود و نسخه بعدی با اسنپدارگون 835 عرضه خواهد شد. اگرچه استفاده از رم 4 گیگابایتی تاکنون در شایعات بیش‌تری برای گلکسی S8 عنوان شده است اما به تازگی در یک شایعه مشخص شد که نسخه مخصوص بازار چین این پرچم‌دار از یک رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد.

1 در مورد “انتشار دو پوستر جدید خبر از عرضه گلکسی S8 در ماه بعدی می‌دهند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH