رندر جدیدی از شیائومی mi6 فاش شد

در چند هفته اخیر، علاوه بر گلکسی اس۸، شیائومی می۶ نیز همواره یک پای ثابت شایعات بوده است. پس این بدان معناست که تاکنون باید آن‌قدر در مورد این گوشی هوشمند اطلاعات کسب کرده باشیم که تصویری واضح از آن در ذهن داشته باشیم، اما متاسفانه این طور نیست.

شایعات منتشر شده، اغلب به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند پرداخته‌اند و تاکنون جزییات چندانی در مورد طراحی این پرچمدار فاش نشده است. با این حال خوشبختانه امروز تصویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که کیفیت بالایی داشته و به رندرهای رسمی شباهت بسیاری دارد. البته در چنین شرایطی نمی‌توان با قطعیت این تصویر را رندر رسمی تلقی کرد.

با نگاهی به تصویر بالا می‌بینیم که رنگ گوشی مشکی است و به همین دلیل اجازه نمی‌دهد جزییات پشتش را با دقت ببینیم؛ اما با این حال شماری از جزییات آن قابل رویت هستند. از قاب پشتی شروع می‌کنیم. در این بخش، نوعی خمیدگی دیده می‌شود که به سرعت ذهن را به سمت طراحی شیائومی می‌نوت ۲ می‌کشاند. به تازگی شایعه‌ای منتشر شده است مبنی بر این که می۶ شباهت‌هایی با می نوت ۲ خواهد داشت. انتشار این تصویر، شایعه مذکور را تایید می‌کند.

پیش‌تر اعلام شده است که بدنه می ۶ از جنس سرامیک خواهد بود. مدت‌ها پیش، قبل از انتشار از این تصویر زیبا هم تصویر دیگری منسوب به می ۶ منتشر شده بود که کاملا متفاوت با این تصویر بود. در تصویر قبلی، می ۶ از دوربین اصلی تک لنز بهره می‌برد، در حالی که در تصویر جدید، دو لنز دوربین به وضوح در پشت گوشی قابل رویت هستند.

منابع مختلف ادعاهای متفاوتی در مورد نمایشگر و نمای جلوی گوشی دارند که پس از شنیدن آن‌ها، نگاه کردن به رندر بالا موجب می‌شود که بیش از پیش گیج می‌شویم!‌ برخی منابع ادعا کرده‌اند که می ۶ در سه مدل ارائه خواهد شد. یکی از این مدل‌های دارای نمایشگری با دو لبه خمیده (مشابه گلکسی اس ۷) خواهد بود. این نسخه خود دارای دو مدل مختلف است که یکی از آن‌ها دارای ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی، و دیگری که نسخه Pro‌ یا Prime نامیده می‌شود، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگری با رزولوشن QHD است.

اگر معتقدید که این اختلاف‌ها برای ارائه ۳ نسخه مختلف کافی نیستند، باید بگوییم که تراشه‌های این گوشی‌ها نیز متفاوت خواهد بود. مدل‌ خمیده می ۶ از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ و سایر مدل‌ها از تراشه هلیو ایکس۳۰ مدیاتک بهره می‌برند. یک منبع دیگر می‌گوید شیائومی قصد دارد نسخه‌ای از می۶ با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ هم بسازد که بسیار بعید به نظر می‌رسد.

تنها چیزی که به تا به امروز صورت قطعی می‌دانستیم این است که این گوشی در ماه فوریه رونمایی خواهد شد. که حال با این وضع ممکن است شیائومی تصمیم بگیرد که گوشی هوشمندش را در همین ماه رونمایی کند. یا شاید هم در ماه آوریل!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH