قابلیت جدید نشانه گذاری پست‌ها در اینستاگرام

چگونه ترتیب چیدمان فیلتر‌ها در اینستاگرام را به دلخواه خود تغییر دهیم؟!

اینستاگرام یک برنامه فوق‌العاده و بسیار جذاب برای اشتراک گذاری عکس‌ها و تصاویر با دیگران به حساب می‌آید. در هنگام بار‌گذاری یک تصویر، 40 فیلتر مختلف در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به دلخواه بر روی عکس اعمال کنید. قطعا تمامی این فیلتر‌ها مورد پسند تمام کاربران نیستند. به عبارت ساده‌تر هر کاربر، یک سری فیلتر‌های خاص را می‌پسندد و اکثرا از آن‌ها استفاده می‌کند. بنابراین جستجو بین این همه فیلتر در هنگام بار‌گذاری یک تصویر و انتخاب فیلتر دلخواه، ممکن است باعث ناراحتی کاربر شود.

خوشبختانه اینستاگرام این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که چیدمان فیلتر‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود فیلتر‌های محبوب خود را در ابتدای لیست قرار دهید تا سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید فیلتر‌هایی که هیچ‌وقت استفاده نمی‌کنید را از لیست مخفی کنید. می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

در برنامه اینستاگرام، تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که مربوط به اعمال فیلتر است، به انتهای لیست فیلتر‌ها رفته و بر روی گزینه “Manage” کلیک کنید. با این کار وارد صفحه تنظیمات مربوط به فیلتر‌ها می‌شوید.

 

 

اگر قصد دارید یک یا چند فیلتر خاص را از لیست فیلتر‌های موجود مخفی کنید، تیک مقابل نام آن فیلتر را بردارید. بعنوان مثال در تصویر زیر، از این پس فیلتر Gingham در لیست نمایش داده نخواهد شد.

برای تغییر چیدمان لیست، فقط کافی است فیلتر مورد نظر را گرفته و به سمت بالا یا پایین لیست بکشید و آن را در موقعیتی که می‌خواهید قرار دهید.

این تغییر چیدمان و مخفی کردن فیلتر در لیست را می‌توانید در صفحه اصلی مربوط به اعمال فیلتر‌ها نیز انجام دهید. روی فیلتر مورد نظر کلیک کرده و نگه دارید. در این حالت می‌توانید فیلتر انتخاب شده را به سمت چپ یا راست بکشید و چیدمان لیست را تغییر دهید. همچنین اگر آن فیلتر را به سمت بالای صفحه بکشید و درون مربع وسط صفحه قرار دهید، این فیلتر در لیست مخفی خواهد شد. به یاد داشته باشید که برای باز‌گرداندن فیلتر‌های مخفی شده به لیست، باید از طریق منو Manage این کار را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH