بررسی بازی اتاق جنگ: یک استراتژیک آشنا

بازی‌های استراتژیک چند سالی است که با عرضه عنوان کلش آف کلنز به شهرت رسیده‌اند و بر سر زبان‌ها افتادند به طوری که کمتر کسی وجود دارد که حداقل یک بار این نوع بازی‌ها را امتحان نکرده باشد.

دراین سبک بازی‌ها باید با مدیریت خوب بر روی منابع خود مشکلات موجود در بازی را گذراند و پیشرفت کرد.

بازی اتاق جنگ نیز در این سبک منتشر شده و می‌تواند با کیفیت ساخت خوبی که دارد شما را مانند دیگر بازی‌های سبک استراتژی معتاد خود کند تا ساعت‌های زیادی مشغول بازی باشید.

حال می‌خواهیم به بررسی این بازی بپردازیم.

گیم پلی

به نظر می‌رسد که بازی کلش آف کلنز مبنای دیگر بازی‌های استراتژیک نیز شده است به گونه‌ای که بیشتر بازی‌ها کپی برداری از نوع ساخت و مراحل آن داشته‌اند.

با شروع بازی اتاق جنگ حتی در زمان لودینگ هم رنگ و بوی کلش آف کلنز دیده می‌شود. با اتمام لودینگ وارد محیط اصلی بازی می‌شوید و زمین اصلی بازی را مشاهده می‌کنید؛ محیطی مربعی شکل دارای چند ساختمان، درخت و صخره.

از همان ابتدا راهنمای بازی اجرا می‌شود و مرحله به مرحله شما را با بازی آشنا می‌کند و با پایان مراحل آموزشی می‌توانید به تنهایی بازی را ادامه دهید.

ساختمان‌های اصلی که در ابتدای بازی وجود دارند مرکز فرمان، یگان ساخت و ساز، رادار و اسلحه خانه نام دارند که با ادامه بازی ساختمان‌ها متنوع‌تر و بیشتر خواهند شد.

منابع اصلی بازی، نفت و منابع معدنی هستند که با حمله به سایر بازیکنان یا استفاده از ساختمان‌های برداشت آن‌ها می‌توان این منابع را بدست آورد.

در سمت چپ و پایین صفحه اصلی دو گزینه اتحاد و حمله وجود دارند که در بخش اتحاد می‌توانید یک گروه ساخته و یا عضو گروهی شوید تا به این وسیله با اتحاد‌های دیگر بجنگید و منابع کسب کنید همچنین می‌توانید با هم اتحادی‌های خود درباره بازی صحبت کنید و از تجربیات آن‌ها استفاده نمایید.

با ورود به یک اتحاد وارد صفحه‌ای جدید می‌شوید که شما و هم تیمی هایتان در آن قرار دارید و با امنیت کامل درون منطقه‌ای قرار گرفته‌اید که با پشتیبانی سایر افراد اتحاد از شما محافظت می‌شود.

بخش حمله هم شامل سه بخش است که بخشی برای تمرین نیروهای نظامی است که می‌توانید در این بخش تجربه خود را بیشتر کنید، بخش دوم برای حمله به دشمنان پیش فرض بازی است که منابع کمی را به بازیکن می‌رساند و بخش سوم حمله به دیگر بازیکنان ‌‌است که منابع بسیاری از این بخش می‌توان کسب کرد.

گیم پلی بازی با اینکه الگو گرفته از بازی‌هایی مثل کلش آف کلنز است ولی با تغییرات خلاقانه و اضافه کردن بخش‌هایی، جذاب‌تر از رقیبان خود ظاهر شده است.

در تست‌های ما این بازی با اینترنت ضعیف هم به خوبی به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی در طول بازی بوجود نمی‌آید.

گرافیک
گرافیک بازی در مقایسه با سایر رقیبان از کیفیتی قابل قبول برخوردار است و می‌تواند بازیکنان را به خود جلب کند. ساختمان‌ها، شخصیت‌ها و مناطق مختلف بازی به زیبایی تصویر گری شده‌اند اما نقطه ضعفی که در اتاق جنگ دیده می‌شود رنگ بندی عناصر بازی است.

در این بازی تقریبا همه چیز تیره رنگ انتخاب شده و هیچ جلوه‌‌ای ندارد به نحوی که می‌توان گفت در این زمینه از رقیبان خود عقب مانده است.

موسیقی و صدا گذاری
موسیقی بازی با سبک و خلق و خوی آن سازگاری دارد و حس یک بازی استراتژیک جنگی را به کاربر منتقل می‌کند. در زمینه صداگذاری هم با انتخاب درست آوا برای بخش‌های مختلف بازی نمی‌توان ایرادی به آن گرفت و تمام نکات ریزی که باید رعایت می‌شد به بهترین نحو سر جای خود قرار گرفته است.

 

جمع بندی
بازی اتاق جنگ با اینکه رقیبان قدرتمندی همچون کلش آف کلنز دارد اما توانسته بسیار خوب بدرخشد و رضایت کاربران بسیاری را بدست آورد.

متاسفانه در طی بازی مشاهده کردیم که در بعضی بخش‌های بازی مثل بخش جستجوی اتحاد‌ها و گفتگوی بین اعضای اتحاد جملات فارسی بهم ریخته می‌شوند و به نظر می‌رسد که بازی به طور کامل از این زبان شیرین پشتیبانی نمی‌کند اما این مشکل می‌تواند در به روز رسانی‌های بعدی رفع شود و چیزی هم از ارزش بازی کم نمی‌کند.

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی‌های استراتژیک هستید این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید.

bazar-logo-1-1

9 در مورد “بررسی بازی اتاق جنگ: یک استراتژیک آشنا”

  1. سلام یعنی تیم پشتیبانی صفر صفر صفر یک هفته است جواب منو نمیدن بازی های دیگه تیم پشتیبانی خیلی قوی دارن حیف من این همه تبلیغ بازی کردم اتحاد زدم واقعا که یه کد بازیابی اینقدر براتون سخته

  2. سلام وقت بخیر یه ایمیل دارم در بازی انلاین ازش چندین سال بود استفاده میکردم .از چند روز پیش همش میگه کد ورود به بازی اشتباست ولی من درست میزنم کد بازیابی که میزنم کد برای جیمیلم میفرسته متاسفانه نمیدونم کجا میره تمام صندوق ورودی هرزنامه کل گوشی میگردم پیداش نمیکنم .بعد متوجه شدم ته جیمیلم یه کلمه آی انگلیسی بیشتر گذاشتم یعنی gimail.com خواستم کمکم کنید بفرمایید چطور جیمیل درست کنم .تو حسابها هم میرم جیمیل اصلیم هست این جیمیل اشتباه هم هست وقتی میزنم روش نوشته جیمیل تایید کنید بازم کد نمیاد

  3. سلام وقت بخیر یه ایمیل دارم در بازی انلاین ازش چندین سال بود استفاده میکردم .از چند روز پیش همش میگه کد ورود به بازی اشتباست ولی من درست میزنم کد بازیابی که میزنم کد برای جیمیلم میفرسته متاسفانه نمیدونم کجا میره تمام صندوق ورودی هرزنامه کل گوشی میگردم پیداش نمیکنم .بعد متوجه شدم ته جیمیلم یه کلمه آی انگلیسی بیشتر گذاشتم یعنی gimail.com خواستم کمکم کنید بفرمایید چطور جیمیل درست کنم .تو حسابها هم میرم جیمیل اصلیم هست این جیمیل اشتباه هم هست وقتی میزنم روش نوشته جیمیل تایید کنید بازم کد نمیاد

  4. تورو امام حسین جواب بدید یه هفته هست نمیتونم داخل اکانت بشم هی میگه کد اشتباست .یه گداخت ۲۶ هزار تومانی خریدم اینطوری شد ۵ سال داشتم بازی میکردم راحت دیگه گداخت نمیخرم تورو قران اکانت منو برگردونید

  5. ببخشید بنده ترسیدم ایمیلم کامل بفرستم همینطوریشم میترسم خدایی نکرده منو هک کرده باشن اکانتمو برداشته باشن اگر ممکنه یه شماره پشتیبانی بگذارید بتونیم تماس بگیریم من برای این بازی خیلی وقت گذاشتم زحمت زیاد کشیدم بخوام از دست بدم حیف با یه جیمیل دیگم از اول شروع کردم تازه مرحله ۵ هستم اصلا حال نمیده لطفا لطفا راهنمایی کنید

  6. سلام من حدود ۴سال هست دارم این بازی میکنم و با یه ایمیل تو هر گوشی که عوض میکردم به بازی میرفتم الان حدود ۲ روز هست یه کداخت ۲۶ هزارتومانی خریدم وقتی به گوشی برگشتم دیگه نمیتونم وارد بشم همش میگه کد اشتباست بازیابی که میکنم پیام میاد کد ارسال شد متاسفانه تمام گوشی زیرو رو میکنم نمیدونم کجا میره لطفا راهنمایی بفرمایید .البته جیمیل ازش عکس دارم و متوجه شدم یه i بیشتر گذاشتم لطفا خواهشن راهنمایی بفرمایید ممنون

  7. سلام – تو این بازی من خیلی زحمت کشیدم ، اتحاد فعال که پشت هم وار استارت میکنه ، وکمک به دوستان دیگه در اتحادهای دیگه ، باید عرض کنم جدا از گرافیک و تمام مزایایی که این باژی داره ، پشتیبانی قوی نمیشه و اصل بازی انلاین پشتیبانی هست ، من اگه دچارمشکل دربازی بشم کجا باید مشکل بازی حل کنم ، پشتیبانی قوی تر بشه خیلی عالیه

    14

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH