با دوربین جدید 360 درجه سامسونگ آشنا شوید!

شب گذشته، سامسونگ علاوه بر معرفی پرچم‌داران جدیدش یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و S8 Plus، چند ابزار جانبی را نیز معرفی کرد که یکی از آن‌ها، سامسونگ Gear 360 جدید بود. محصولی که شما را قادر می‌سازد تا به صورت 360 درجه اقدام به فیلم‌برداری کنید!

در ادامه، توضیحات رسمی شرکت سامسونگ درباره دستگاه جدیدش را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس از یک Gear 360 جدید رونمایی کرد، یک دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت رزولوشن 4K با یک طراحی بهبود یافته برای استفاده راحت‌تر. Gear 360 با قابلیت‌های بهینه شده برای رسیدن به محتوایی با کیفیت، در کنار طراحی سبک و کوچک، اکوسیستم واقعیت مجازی سامسونگ را توسعه می‌دهد.

یانگهی لی، قائم‌مقام اجرایی بخش بازاریابی جهانی، ابزارهای پوشیدنی‌ و ارتباطات موبایلی سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «از آن‌جا که کاربران به سمت ویدئو می‌روند تا تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند، ما می‌خواهیم محصولاتی در دسترس و خلاقانه ارائه کنیم تا محتوای دیجیتال راحت‌تر تولید، اشتراک‌گذاری و استریم شود. نسخه بروز شده Gear 360 افق‌های ممکن در آنچه مصرف‌کنندگان می‌توانند تجربه کنند و به اشتراک بگذارند را توسعه می‌دهد.»

ویژگی‌های بهینه برای تولید محتوای ۳۶۰ با کیفیت بالا

برای اولین بار، Gear 360 ضبط ویدئو 4K را برای محتوای دیجیتال فراگیر و واقعی ارائه می‌کند. Gear 360 مجهز به سنسور تصویر ۸.۴ مگاپیکسلی و لنز برایت (Bright) F2.2 روی هر دو لنز دوگانه فیش‌آی (fisheye) است و لذا می‌تواند تصاویری با رزولوشن بالا تولید کند.

Gear 360 با استفاده از فناوری‌ها و خدمات نوآورانه سامسونگ امکان اشتراک‌گذاری، مشاهده و تدوین محتوا را فراهم می‌کند. چه هنگام ساخت یک ویدئو ۳۶۰ درجه یا تصویر ثابت، کاربران می‌توانند به حالت‌های مختلف تماشا، ابزارهای ویرایش و افکت‌ها‌ و فیلترهای عکس دسترسی داشته و محتوایی شخصی‌شده را تولید کنند. همچنین کاربران می‌توانند براحتی ویدیو‌های ۳۶۰ درجه را به فرمت‌های استاندارد تبدیل کرده و به اشتراک بگذارند.

با پخش 360 Social Live ارتباطی همیشگی داشته باشید

Gear 360 امکان اشتراک گذاری زنده محتوا را معرفی می‌کند. وقتی Gear 360 با یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر سازگار همگام شود، دستگاه جدید به کاربر امکان می‌دهد تا بهترین تجارب خود را با بالاترین کیفیت بصورت زنده پخش و یا مستقیما روی پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، یوتیوب یا سامسونگ VR بارگذاری کند.

افزایش سازگاری برای تجربه‌های ۳۶۰ بیشتر

دستگاه Gear 360 با مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی و پایه‌های شرکت‌های ثالث سازگار است. جدیدترین نسخه Gear 360 با دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ نیز سازگار است که دستگاه‌های تازه عرضه شده گلکسی S8، گلکسی +S8، گلکسی S7، گلکسی S7 edge، گلکسی Note5، گلکسی +S6 edge، گلکسی S6، گلکسی S6 edge، گلکسی (A5 (2017 و گلکسی (A7 (2017 را شامل می‌شود. Gear 360 همچنین سازگاری بیشتری با دستگاه‌های iOS شامل آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، آیفون 6s، آیفون 6s پلاس و آیفون SE در کنار کامپیوترهای ویندوز و مک دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH