سامسونگ DeX را بیشتر بشناسید!

شب گذشته، سامسونگ علاوه بر معرفی پرچم‌داران جدیدش یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و S8 Plus، چند ابزار جانبی را نیز معرفی کرد که یکی از آن‌ها، سامسونگ DeX بود. محصولی که گوشی شما را می‌تواند تبدیل به منبعی برای دسکتاپ خانه و محل کارتان نیز بکند!

در ادامه، توضیحات رسمی شرکت سامسونگ درباره دستگاه جدیدش را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس سامسونگ DeX را معرفی کرد که برای افزایش بهره‌وری کاربران حرفه‌ای موبایل در عین کمتر کردن نیاز به حمل چند دستگاه محاسباتی، طراحی شده است. سامسونگ DeX که با گلکسی S8 سازگار است، تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ را بر مبنای اندروید فراهم می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به صورت مستقیم از گوشی اما روی یک صفحه نمایش بزرگتر و با استفاده از صفحه‌کلید و موس، به شکلی بی‌نظیر به اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته، سندها را ویرایش، وب‌گردی، ویدئوها را تماشا و به پیام‌ها پاسخ دهند.

سامسونگ DeX بهترین محیط بهره‌وری را فراهم می‌کند. رابط‌کاربری اندرویدی آن که کاملا بازطراحی‌ شده است برای استفاده با صفحه‌کلید و ماوس بهینه شده و شامل چندین پنجره با امکان تغییر اندازه، منوهای متنی و یک مرورگر وب دسکتاپی است. همکاری‌های کلیدی با مایکروسافت و ادوبی باعث سازگاری سامسونگ DeX با آفیس مایکروسافت و اپلیکیشن‌های موبایل آدوب (Adobe) شامل نسخه موبایل Adobe Acrobat Reader و Lightroom Mobile می‌شود و اجازه عملکردی شبیه به دسکتاپ و رابط کاربری را فراهم می‌کند که قبلا در گوشی‌های هوشمند وجود نداشت. برای آن دسته از کابران حرفه‌ای موبایل و سازمان‌ها که به اپلیکیشن‌های برپایه سیستم عامل ویندوز نیازمندند، سامسونگ DeX به کاربران اجازه می‌دهد تا از راه دور و بصورت امن از طریق برنامه‌های Citrix, VMware  و  Amazon Web Services متعلق به شرکت‌های ثالث به دسکتاپ مجازی دسترسی داشته باشند.

برای شروع به کار، کاربران به راحتی گوشی هوشمند سامسونگ خود را وارد DeX Station می‌کنند که گوشی هوشمند را به یک مانیتور سازگار با HDMI و هر صفحه‌کلید و ماوس USB، حالت RF یا بلوتوثی متصل می‌کند.

اینجونگ ری، مدیر ارشد فناوری تجارت ارتباطات موبایل در سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «گوشی‌های هوشمند تبدیل به نقطه مرکزی برای حرفه‌های موبایلی امروز شده و این یعنی برای پرزنت کردن یا ویرایش سندها از راه دور،‌ می‌توانید صرفا از گوشی‌های هوشمندتان استفاده کنید. ما سامسونگ DeX را با درنظر گرفتن کارمندان غیر ثابت حرفه‌ای توسعه داده‌ایم تا تجربه دسکتاپ راحت و منعطفی به آن‌ها بدهیم. همکاری ما با شرکای کلیدی مانند ادوبی و مایکروسافت برای توسعه دادن سامسونگ DeX ضروری بود، چرا که آن‌ها چشم‌انداز ما برای ساخت بهترین‌ها در جهت بهره‌وری بیشتر موبایل را به اشتراک می‌گذارند. با سامسونگ DeX، کاربران تجاری می‌توانند خاطر جمع باشند که گوشی‌ هوشمند و اطلاعاتشان توسط پلتفرم امنیتی KNOX سامسونگ که در داخل گوشی هوشمند ساخته شده محافظت می‌شوند. سامسونگ DeX کارهایی که یک گوشی هوشمند می‌تواند انجام دهد را بازتعریف کرده تا حرفه‌ای‌های موبایل بهره بیشتری از آن ببرند.»

DeX Station اتصالات مورد نیاز حرفه‌ای‌ها را فراهم می‌کند که شامل دو USB 2.0، شبکه اترنت، USB type-C و یک فن خنک کننده می‌شود. همچنین DeX Station به فناوری شارژ کردن سریع تطبیقی (AFC) مجهز است تا گوشی هوشمند سامسونگ شما در زمانی که به آن متصل است به سرعت شارژ کند. DeX Station به صورت جهانی با گلکسی S8 سامسونگ موجود خواهد بود و ممکن است در برخی مناطق به عنوان بسته باندل شده ارائه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH