آشنایی با WONDERBOOM، اسپیکر جدید و قدرتمند کمپانی Ultimate Ears

Ultimate Ears که زیر مجموعه کمپانی Logitech به حساب می‌آید، به تازگی بلندگو‌های 360 درجه را در خط تولید خود قرار داده است. محصول جدید این شرکت که WONDERBOOM نام دارد، یک اسپیکر بلوتوث بسیار کوچک و سبک است. هدف اصلی این کمپانی از تولید WONDERBOOM این است که بتواند نظر کاربران علاقه‌مند به بلندگو‌های بلوتوثی را جلب کند. از ویژگی‌های مثبت WONDERBOOM می‌توان به قیمت پایین، صدای فوق‌العاده و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. بر خلاف سایر اسپیکر‌های تولید شده توسط Ultimate Ears، هیچ برنامه یا اپلیکیشن خاصی برای استفاده از این اسپیکر وجود ندارد. همه چیز از طریق بلوتوث و دکمه‌های موجود بر روی اسپیکر انجام می‌شود.

در جلوی WONDERBOOM دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا را می‌توانید مشاهده کنید.

 

در بالای اسپیکر نیز دکمه پاور (خاموش و روشن کردن دستگاه)، دکمه مربوط به بلوتوث و نیز یک دکمه با لوگوی UE مشاهده می‌شوند. دکمه‌های پاور و بلوتوث دقیقا مطابق انتظار شما کار می‌کنند. ولی دکمه لوگوی UE کمی متفاوت است. اگر یک بار این دکمه را فشار دهید، پخش موزیک متوقف می‌شود. برای از سر گیری پخش باید یک بار دیگر دکمه را فشار دهید. اگر دو بار پشت سر هم دکمه UE را فشار دهید، آهنگ بعدی در لیست پخش خواهد شد.

 

 

در پشت اسپیکر، یک درگاه میکرو USB وجود دارد که در زیر یک در‌پوش زبانه‌ای شکل قرار گرفته است. در این مدل اسپیکر، جک 3.5 میلیمتری وجود ندارد.

 

 

WONDERBOOM ضد آب است. این اسپیکر تا عمق یک متری و به مدت 30 دقیقه می‌تواند دوام بیاورد. یک نکته جالب در مورد WONDERBOOM وجود دارد. این اسپیکر بر روی آب بصورت شناور باقی می‌ماند. بنابراین می‌توانید آن را با خود به استخر ببرید و داخل آب بیندازید. شنا کردن همراه با شنیدن موزیک بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود.

کمپانی Ultimate Ears اعلام کرده است که اتصال بلوتوث این اسپیکر تا حدود 30 متر پاسخگو خواهد بود. همچنین باتری WONDERBOOM در حالت شارژ کامل می‌تواند تا 10 ساعت موزیک پخش کند. این اسپیکر در 6 رنگ و با طرح‌های مختلف تولید شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH