مشخصات و تصاویر گوشی Moto X 2017 فاش شد!

در سال ۲۰۱۶ خبری از سری Moto X نبود اما شرکت لنوو به جای آن از سری Moto Z خود در این سال رونمایی کرد. با این حال تمامی شواهد گواه از ارایه سری جدید Moto X در سال جاری میلادی می‌دهد.

با توجه به مشخصاتی که از نسل بعدی Moto X به بیرون درز کرده به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۱۷ این مدل یک گوشی میان‌رده باشد. در ادامه به بررسی مشخصات و تصاویر منتشر شده از این گوشی خواهیم پرداخت.

طراحی گوشی Moto X 2017

تصاویری که در پیج گوگل پلاس hellomotoHK منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی Moto X 2017 بسیار شبیه به Moto G5 است. این گوشی با بدنه فلزی و گوشه‌های گرد طراحی شده است.

سری جدید گوشی Moto X از دوربین دوگانه که در ناحیه‌ دایره‌ای شکل پشت گوشی، درست بالای فلاش LED دوگانه قرار گرفته برخوردار است. موردی که در گوشی Moto Z نیز شاهد آن بودیم.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به همراه حسگر اثر انگشت نیز هست. این حسگر دقیقا در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

مشخصات فنی Moto X 2017

به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد در سری جدید Moto X به جای استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۳۵، از اسنپدراگون ۶۲۵ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی استفاده کند. بدین ترتیب باید این گوشی را در رده گوشی‌های میان رده دسته‌بندی کرد.

تاریخ رسمی معرفی Moto X 2017

اگرچه هنوز اخباری در مورد تاریخ رسمی معرفی این گوشی به بیرون درز نکرده، اما با در نظر گرفتن محصولاتی که لنوو در MWC سال جاری معرفی کرد، شاید این امر چند ماه به تعویق بیفتد. با این حال احتمالا این گوشی در نمایشگاه IFA برلین که در سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

نظر شما در رابطه با سری جدید از گوشی‌های Moto X چیست؟ آیا از تصمیم لنوو مبنی بر تولید این گوشی به عنوان یک محصول میان‌رده راضی هستید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH