موتو E4 گواهینامه FCC را دریافت کرد

به تازگی یک گوشی هوشمند موتورولا با کد XTT1723 موفق به اخذ گواهینامه‌های لازم از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده و آماده است تا در آینده‌ای نزدیک در بازار ایالات متحده عرضه شود. اگرچه لنوو به عنوان مالک موتورولا هنوز چیزی در این مورد نگفته است، اما گزارش‌هایی در رسانه‌های مرتبط با فناوری در فضای مجازی منتشر شده است که مطابق آن‌ها، احتمالا دستگاه مورد بحث، نسل چهارم موتو E و محصول کمپانی اصالتا آمریکایی موتورولا است که اکنون توسط غول فناوری چینی یعنی لنوو تصاحب شده است.

اگر این موضوع صحیح باشد، باید خود را برای رو به رو شدن با یک گوشی هوشمند پایین‌رده که به عنوان جانشین موتو E3 با کد XT1706 عرضه می‌شود آماده کنیم. موتو E3 سال قبل و در کنار موتو E3 پاور رونمایی و عرضه شد. مطابق معمول، اطلاعات کاملی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول در بایگانی FCC وجود ندارد، و از اسناد این نهاد تنها می‌توان متوجه شد که موتو E4 دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری فوق‌العاده قدرتمند با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

گوشی‌های سری موتو E کمپانی موتورولا، به عنوان محصولاتی پایین‌رده شناخته می‌شوند. قیمت این گوشی‌های هوشمند از ۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و همین موجب می‌شود که در بسیاری از بازارهای سراسر جهان، به عنوان محصولاتی مقرون به صرفه شناخته شوند. نخستین محصول این سری از گوشی‌های هوشمند موتورولا، در سال ۲۰۱۴ و به عنوان جانشینی ارزان‌تر برای گوشی هوشمند پرفروش موتو جی عرضه شد و نسبت به مشخصات سخت‌افزاری خود، دارای برچسب قیمتی پایین و قابل قبولی بود.

از آن موقع تا به امروز، موتورولا گوشی‌های بیشتری را از این سری عرضه کرده است. آخرین محصولات پایین‌رده ارایه شده در این سری، دو گوشی موتو E3 و موتو E3 پاور بودند که اکنون حدود یک سال از عرضه آن‌ها می‌گذرد. اگرچه هنوز اطلاعات چندانی در مورد مشخصات نسل چهارم موتو E‌ در دست نیست، اما از آن‌جا که لنوو در حال آماده‌سازی این محصول برای رونمایی در چند ماه آینده است، می‌توان گفت که زمان زیادی تا آغاز انتشار اخبار گوناگون در مورد آن نمانده است.

در ماه گذشته شاهد رونمایی از محصولات گوناگونی از سوی موتورولا بوده‌ایم. از جمله این محصولات می‌توان به دو گوشی هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس اشاره کرد که در ماه گذشته در بسیاری از مناطق سراسر جهان عرضه شدند. مطابق گزارش‌های منتشر شده، نسل قبلی این دو گوشی یعنی موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس، به سرعت در بسیاری از بازارهای نوظهور به فروش رفتند، بنابراین لنوو امیدوار است که آخرین میان‌رده‌هایش نیز بتوانند با ثبت آمار فروش خوب، مسیر موفقیت موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس را ادامه دهند.

ظاهرا این کمپانی، برنامه‌هایی نیز برای عرضه دو گوشی هوشمند دیگر در سال جاری دارد. مطابق گزارش‌های منتشر شده، این دو دستگاه که در حال حاضر با کدهای XT1750 و XT1754 شناخته می‌شوند، هفته پیش موفق به اخذ گواهینامه وای‌فای شده‌اند. برخی از فعالان عرصه فناوری معتقدند که این دو گوشی هوشمند با نام موتو ایکس ۲۰۱۷ یا موتو سی (یا موتو سی پلاس) به بازار عرضه خواهند شد. البته هنوز هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌های بالا، توسط لنوو به صورت رسمی تایید یا رد نشده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH