Xiaomi Mi 6

گوشی Xiaomi Mi 6 در آزمون AnTuTu امتیاز 170,000 را کسب کرده است!

طبق اطلاعات منتشر شده زمان بسیار اندکی تا معرفی رسمی نسل بعدی اسمارت‌فون پرچمدار کمپانی Xiaomi  به نام Mi 6 باقی مانده است. بنابراین اطلاعات متعددی پیش از رونمایی رسمی درباره گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر می‌شود. این شرکت برای جلوگیری از شکست در بازار گوشی‌های هوشمند، تصمیم گرفته است که از Xiaomi Mi 6 یک تلفن همراه قدرتمند ساخته و کاربران را برای خرید آن متقاعد کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در گذشته نیز شایعات بسیاری درباره زمان معرفی و مشخصات این گوشی منتشر شده بود، ولی به نظر می‌رسد که عمر این شایعات به پایان رسیده است، زیرا امروز زمان رسمی معرفی این گوشی با تایید مدیران کمپانی به طور رسمی اعلام شده است. گفته می‌شود که Xiaomi Mi 6 به صورت رسمی فردا رونمایی خواهد شد و این تصمیم ناگهانی مدیران شیائومی برای معرفی محصول جدید خود بسیار عجیب است، زیرا دعوت‌نامه این گونه مراسم‌ها از چند روز قبل برای حضار ارسال می‌شود! به هر حال این اسمارت‌فون رونمایی می‌شود و یکی از نکات جالب نتیجه آزمون AnTuTu انجام شده روی Mi 6 است. در هفته گذشته نیز این تلفن‌هوشمن در پایگاه GFXBench دیده شده بود. نتیجه آزمایش AnTuTu نشان می‌دهد که این گوشی‌هوشمند توانسته امتیاز قابل قبول 170,000 را کسب کند. این رکورد تازه از امتیاز 131,000 نسخه قبلی این پرچمدار یعنی Mi 5s به طرز قابل توجهی بالاتر بوده و نشان می‌دهد که Xiaomi Mi 6 با بهبود بسیاری همراه شده است.

Xiaomi Mi 6

هنوز هم اطلاعات درستی درباره اینکه این دستگاه از چیپست اسنپ‌دراگون 835 بهره خواهد برد یا خیر، وجود ندارد. اما طبق تصویر لو رفته به نظر می‌رسد که مغز متفکر این پرچمدار با گلکسی S8 و سونی XZ Premium یکسان خواهد بود. لیست مشخصات این گوشی در بنچمارک AnTuTu با کد Sagit و دقیقا مطابق با اطلاعاتی است که چندی پیش در پایگاه GFXBench دیده شد. همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، گوشی Xiaomi Mi 6 قرار است با حافظه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی همراه شود. علاوه بر این، Mi 6 در دوربین جلو از سنسوری با دقت 8 مگاپیکسل و برای دوربین اصلی هم از یک حسگر 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نمایشگر این دستگاه نیز از دارای رزولوشن 1080p بوده و با اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و آخرین نسخه از پوسته MIUI عرضه خواهد شد.

تمام این جزییات در روز‌های اخیر در پایگاه GFXBench نیز منتشر شده بود بنابراین می‌توان به طور تقریبی دانست که شیائومی برای نسخه جدید این موبایل چه مشخصاتی را در نظر گرفته است. می‌توان گفت که حافظه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی فقط مختص به یکی از مدل‌های این پرچمدار هستند و ممکن است مدل‌های دیگری با رم و حافظه بیشتر و با قیمتی بالاتر از مدل پایه عرضه شوند. نظر شما درباره Mi 6 چیست؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

2 در مورد “گوشی Xiaomi Mi 6 در آزمون AnTuTu امتیاز 170,000 را کسب کرده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH