گلکسی X می‌تواند گوشی تاشوی جدید سامسونگ باشد

چند سالی است که اخبار متعددی درباره سامسونگ و ساخت گوشی تاشو جدیدش به گوش می‌رسد. بر اساس حدس و گمان‌های ما سال 2017 زمان معرفی از این گوشی جدید خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده گلکسی X گوشی جدید رمزآلود جدید سامسونگ خواهد بود که حدس می‌زنیم این گوشی همان مدل تاشو سامسونگ باشد. به احتمال بسیار زیاد گلکسی X در اواخر سال 2017 معرفی خواهد شد.

بر اساس دیگر اطلاعات منتشر شده، سامسونگ ‌در حال کار کردن بر روی نمونه اولیه از یک گوشی با صفحه نمایش دوگانه است. احتمال این که نام گلکسی X مربوط به این مدل گوشی با دو نمایشگر هم باشد وجود دارد که اگر چنین باشد، این گوشی رمزآلود دو صفحه نمایش امولد که توسط لولا به هم چسبیده، خواهد داشت. در این صورت هر دو نمایشگر می‌توانند تا زاویه 180 درجه خم شوند و به این ترتیب سامسونگ گوشی تاشوی خودش را دارد.

یکی از منابع قابل اعتماد توضیح داده که سامسونگ با انجام چنین آزمایشاتی در حال نزدیک شدن بیشتر به تولید گوشی تاشوی خودش است. همچنین بر طبق این اخبار سامسونگ قطعات مورد نیاز برای حدود دو تا سه هزار دستگاه از گوشی تاشوی خودش را فراهم آورده و به احتمال زیاد تا نیمه دوم سال 2017 هم آن را به دید همگان خواهد گذاشت.

البته این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که اطلاعات منتشر شده از جاهای مختلف همیشه می‌توانند کاملا درست نباشند. اما حداقل این را می‌دانیم که سامسونگ علاقه‌اش را به ساخت گوشی تاشو نشان داده و به نظر اولین کمپانی با ساخت چنین گوشی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH