آیا این تصویر که در آن گوشی تبدیل به تبلت می‌شود، آی‌فون ۶ است؟!

iphone-6-concept-animated

کانسپت جدید آیفون 6 که یه جورایی به تقلید از سامسونگ در فضای وب منتشر شده است، چیزی بیش از یک بازی  یا فریب ذهنی به نظر نمی‌رسد. در این کانسپت که آیفون 6 قابلیت تا شدن دارد، در واقع ترکیبی از آیفون و آیپد خواهد بود.

پریتش شاوان طراح این طرح خارق العاده در Yanko Designs است. احتمال وجود آیفون تا شدنی نزدیک به صفر خواهد بود، اما نمی‌توان این واقعیت را که کمپانی‌های مختلفی مشغول ساخت صفحه نمایش‌های تا شدنی هستند نادیده گرفت. سال جاری پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه صفحه نمایش‌های قابل انعطاف روی داده است و برنامه‌های مدونی برای سال آینده نیز چیده شده است. با اینکه شاید در حال حاضر دیدن چنین تکنولوژی دور از ذهن باشد، اما مگر نه اینکه تا بحال بشر به هر آنچه خواسته رسیده است، هر چند در حد آزمایش و نمونه.

2

در تصاویر می‌بینید که آیفون 6 در حالت تا شده یک صفحه نمایش 4.2 اینچی ، در حالت نیمه باز یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و در حالت تمام باز یک صفحه نمایش 7.5 اینچی دارد. درون این کانسپت  یک دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری نیز تعبیه شده است.

3

بلندگوها که در سرتاسر لبه‌ها قرار گرفته‌اند (بدون تفاوت در مودی که در حال استفاده از آن هستید)تجربه‌ای بی نظیر از صدا در اختیارتان قرار می‌دهند.

4

طراح این کانسپت برای اینکه  بتواند به ذهن بیننده بیشترو بیشتر نفوذ و او را وا دارد که باور کند، طرحی از چگونگی ساخت این صفحه تا شو هم ارایه داده است. با اینکه این مواد در حال حاضر در بازار موجود نیستند، اما ظاهرا کمپانی مشغول کار بر روی آنهاست.

5

پیش از این از گرافین در تولید باتری‌های قابل انعطاف که خیلی سریعتر شارژ می‌شوند شنیده بودیم، تکنولوژی که باعث می‌شود توان باتری‌ها تا 10 برابر بیشتر افزایش یابد. ولی اینکه استفاده از چنین موادی برای ساخت صفحات نمایش تا شو آنهم به این شکل چقدر امکان پذیر است چیزیست که فعلا بدرستی مشخص نیست.

7 در مورد “آیا این تصویر که در آن گوشی تبدیل به تبلت می‌شود، آی‌فون ۶ است؟!”

  1. فناوری به حدی میرسه که این پیش و پا افتاده ترینشون میشه،میدونم که صد در صد این طرح اپل اجرایی خواهد شد؛چون یه زمانی یادم میاد که میگفتن پروژه گوگل گلاس حداقل تا 10سال دیگه هم رونمایی نمیشه به چند ماه نکشید که عملی شد! یا مثلا نمایشگرای شفاف و خمیده الجی!به هرحال خیلی از طرح های موفق امروز در ابتدای یک ایده ای از یه تخیل اولیه شروع شد تا به ثمر رسید.به خاطره همینه که هیچوقت ما ایرانیا طراح و مبتکرای خوبی از آب در نمی آیم!!!!! 🙂

  2. اپل عادت داره تا با پخش تصاویر تخیلی به اسم طرفداران خودش از محصولات منتشر نشدش خودش رو خدای تکنولوژی معرفی کنه در حالی که همه قطعاتش رو از سامسونگ و شرکتای دیگه میخره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH