آیفون 6S نسبت به نسل پیشین خود ضخیم‌تر است!

 

iPhone 6S iPhone 6S Plus

هفته آینده، در 9 سپتامبر ( 18 شهریور)، اپل از دو آیفون جدید خود به‌نام‌های آیفون 6S و آیفون 6S Plus رونمایی خواهد کرد. بنابر گزارشات منتشرشده، طراحی این دو گوشی با آیفون‌های سال‌گذشته اپل یعنی آیفون 6 و آیفون 6S تفاوت چندانی ندارد.The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6

انتظار می‌رود که در نسل جدید آیفون‌های اپل، شاهد بهره گیری از آلومینیم سخت‌تر (سری 7000) و پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری 4K، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، رم 2 گیگابایتی و چیپ‌ست جدید A9 باشیم. علاوه بر این‌ها، به‌نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید نسبت به آیفون‌ 6 و 6 پلاس، بزرگ و ضخیم‌تر باشند. The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6 (1)

به‌تازگی نیز، سایت MacRumors چندین عکس از آیفون 6S دریافت کرده است که ابعاد 138.19 در 67.68 در 7.08 میلی‌متری را برای آن نشان می‌دهد. در نتیجه، آیفون جدید نسبت به آیفون 6 حدودا 0.2 میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که آیفون‌ جدید نسبت به آیفون 6 با ابعاد 138.1 در 67.0 در 6.9 میلی‌متر، از نظر طولی درازتر و از نظر پهنا، گسترده‌تر باشد. البته فهمیدن این موضوع، در بررسی معمولی این دو گوشی دشوار خواهد بود!

با این حال، به‌نظر می‌رسد که آیفون 6، نازک‌ترین آیفون اپل حداقل تا شروع سال 2016 میلادی باقی بماند؛ زیرا ممکن است در آینده، شاهد عرضه آیفون جدیدی با ضخامتی کم‌تر از 6.9 میلی‌متر باشید. همچنین برای آیفون 6S Plus، ضخامت 7.3 میلی‌متری اعلام شده که حدودا 0.2 میلی‌متر نسبت به آیفون 6Plus ضخیم‌تر است.

به‌احتمال زیاد، استفاده از یک آلومینیم قوی‌تر و پیاده‌سازی فناوری فورس‌تاچ که می‌تواند میزان فشار وارد به نمایشگر را تشخیص دهد، علت اصلی ضخیم‌تر شدن آیفون‌های جدید خواهند بود.

انتظار می‌رود که هردو آیفون جدید با همان حافظه‎ ذخیره‌سازی 16،32 و 64 گیگابایت و قیمت‌هایی مشابه با نسل قبلی خود، ارایه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH