Mi 6

شیائومی Mi 6 رسما معرفی شد

بالاخره کمپانی شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود با نام شیائومی Mi 6 رونمایی کرد و همانطور که انتظار می‌رفت بسیاری از شایعات منتشر شده درباره این گوشی، به واقعیت پیوستند.

این پرچمدار ساعاتی پیش توسط مدیر کمپانی شیائومی آقای لی ژوئان (Lei Jun) معرفی شد. به نظر می‌رسد شیائومی تصمیم گرفته است به جای راه رفتن روی لبه تکنولوژی و عرضه یک اسمارت‌فون انقلابی، بیشتر روی کیفیت محصول جدید خود تمرکز کرده و موبایلی با کیفیت و رقابتی را تولید کند. به همین دلیل این گوشی‌هوشمند در مقایسه با نسل پیشین خود دارای تفاوت‌ چشمگیری نبوده و در حقیقت در بخش‌های مختلف بهبود یافته است. جنس Mi 6 از شیشه و فلز بوده و در پنل پشتی خود دارای لبه‌هایی خمیده است. قاب دور این گوشی از فلزی ضد زنگ ساخته شده که طبق گفته‌های شیائومی، تهیه و آماده‌سازی این فریم 12 روز طول خواهد کشید. همچنین این قاب زیبا 40 فرآیند مختلف را طی ‌کرده تا دور گوشی Mi 6 قرار بگیرد!

Mi 6

شیائومی تاکید می‌کند در طراحی بخش‌های مختلف این گوشی مانند: خطوط آنتن، دکمه‌های کنترلی و… به استانداردهای تازه‌ای دست یافته و طرحی مفهومی را تولید کرده است. این اسمارت‌فون در دو مدل عرضه می‌شود که در نسخه دوم بدنه گوشی از جنس سرامیک بوده و حلقه‌های دور دوربین نیز از جنس طلای 18 عیار هستند. این گوشی در پنل پشتی، به یک دوربین دوگانه مجهز شده که نکته قابل توجه نبود هر گونه برآمدگی در محل قرارگیری آنها است. هر دو دوربین از سنسوری با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره خواهند برد که یکی از آنها دارای زاویه دید وسیع و دیگری یک تله دوربین (کاملا مشابه با دوربین آی‌فون 7 پلاس) است که از حالت تصویربرداری پرُترِه نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این‌ها در دوربین اول گوشی Mi 6، از یک لرزشگیر نوری با 4 محور استفاده شده، تا ویدیوها و تصاویر شما بدون کوچک‌ترین افت کیفیتی ثبت شوند. شیائومی برای قلب تپنده این اسمارت‌فون چیپست اسنپ‌دراگون 835 را در نظر گرفته است. علاوه بر این Mi 6 از 6 گیگابایت حافظه رم نیز بهره خواهد برد. فضای ذخیره سازی این دستگاه هم به دلخواه کاربران 64 یا 128 گیگابایت بوده و این اسمارت‌فون با نمایشگری 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p همراه شده است. کمپانی چینی در ادامه راه تقلید از اپل سنگ تمام گذاشته و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز حذف و به جای آن از اسپیکرهایی استریو و با کیفیت استفاده کرده است.

Mi 6

با اینکه شیائومی اعلام کرده که این پرچمدار توانایی مقاومت در برابر مایعات را دارد، ولی Mi 6 تاکنون موفق به اخذ هیچ‌‌کدام از گواهینامه‌های مرتبط با مقاوم بودن در برابر نفوذ مایعات نشده است. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون نیز توسط یک باتری حجیم 3,350 میلی‌آمپری تامین می‌شود و همچنین باید اضافه کرد که سنسور اثر انگشت این گوشی با دکمه هوم در پنل جلویی دستگاه یکپارچه شده است. این تلفن‌هوشمند از تاریخ 28 آپریل برای خرید در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه قیمت بسیار رقابتی این اسمارت‌فون است. برای خرید مدل 64 گیگابایتی این گوشی 360 دلار و برای مدل 128 گیگابایتی باید قیمتی معادل 420 دلار را پرداخت کنید. به علاوه، مدل ویژه و طلاکاری شده پرچمدار شیائومی با قیمت 435 دلار عرضه خواهد شد.

نظر خود را درباره این گوشی‌هوشمند با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

4 در مورد “شیائومی Mi 6 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH