۷ ساعت مچی عجیب برای آنان که می‌خواهند خاص باشند!

نام این ساعت V02 Steel Watch by Void است که ظاهر خاص آن سبب می‌شود تا به فکر فرو بروید که هدف طراح از ایجاد چنین دیزاینی چه بوده است! آن هم وقتی که نصف ساعت با صفحه‌ای فلزی پوشانده شده و بخش پایینی همانند آمپر و سرعت سنج خودرو، به شما یادآور سرعت گذشت زمان است!

V02-Steel-Watch-by-Void

ظاهرا این ساعت برای ریاضی‌دان‌ها، آن هم از نوع نابغه‌اش ساخته شده است! Equation Watch که از نامش به خوبی بر می‌آید چه آشی برایتان پخته، شما را وادار می‌سازد که برای فهمیدن عدد صحیح ساعت، معادلات عجیب و غریب ریاضی را حل کنید. البته بعید است کسی تن به این کار بدهد و از روی ظاهر قرارگیری عقربه‌ها، زمان را حدس خواهد زد.

Equation-Watch

اگر از دست حل معادلات ریاضی خلاص شدید، در 3D Unlimited LCD Watch by Kisai گیر ظاهر سه بعدی خواهید افتاد! در این ساعت تمام فلزی بایستی برای دیدن زمان دقیق، خوب به اعداد توجه کنید زیرا عقربه‌ای برای کمک به شما وجود ندارد. البته سازنده ساعت ادعا می‌کند که خواندن آن امری بسیار ساده و آسان است!

3D-Unlimited-LCD-Watch-by-Kisai

قرار نیست همیشه عقربه‌ها در وسط ساعت قرار داشته باشند، بلکه می‌توانند از بیرون، در حول و حوش اعداد بچرخند، کاری که در ساعت Nadir Watch by CKIE انجام می‌شود. در اینجا عقربه کوچک‌تر نشان دهنده ساعت، عقربه متوسط نشان دهنده دقیقه و بزرگ‌ترین عقربه نمایانگر ثانیه است.

Nadir-Watch-by-CKIE

این ساعت خوش فرم مستطیلی! ترکیبی از دیجیتال و آنالوگ است تا اگر شما طرفدار هر دو نوع هستید، با یک تیر دو نشان را بزنید. 01 Turning Disk Dualtime برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در یک لحظه، از زمان دو منطقه مختلف با خبر باشند.

01-Turning-Disk-Dualtime

3012 Series Watch by Mats Lonngren نامی طولانی برای این ساعت به ظاهر ساده است. در اینجا شما تنها دو صفحه آبی و سفید دارید که با چرخیدن در وسط ساعت و بین اعداد، دقیقه و ساعت را به شما اعلام می‌کنند.

3012-Series-Watch-by-Mats-Lonngren

مشخص نیست هدف سازنده از ساخت چنین ساعت عجیب و غریبی چه بوده است! Hublot MP-02 Key of Time Watch با ظاهر عجیب و غریب خود، تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد و البته شاید از سرگرمی زیاد دچار سرگیجه نیز بشوید!

Hublot-MP-02-Key-of-Time-Watch

17 در مورد “۷ ساعت مچی عجیب برای آنان که می‌خواهند خاص باشند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH