راهکار سامسونگ برای برطرف کردن مشکل قرمز شدن صفحه نمایش گلکسی S8 و +S8

گلکسی اس 8 پرچمدار پر قدرت و جذاب کمپانی بزرگ سامسونگ است که با تغییرات بسیار زیاد نسبت به اسمارت فون‌های گذشته این شرکت روانه بازار شد تا با سود دهی بیشتر، ضرر و زیان گلکسی نوت ۷ را جبران نماید.

اما به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ دقت کافی در ساخت این پرچمدار نداشته است به نحوی که مدتی پیش کاربران، مشکلی در بخش صفحه نمایش این اسمارت فون‌ها را گزارش دادند. بر اثر این باگ نمایشگر گلکسی S8 و گلکسی +S8 قرمز رنگ می‌شود که کار کردن با تلفن همراه را آزار دهنده می‌کند.

این غول فناوری کره جنوبی نقص بوجود آمده را پذیرفته و اعلام کرده که با رفتن به بخش بهینه سازی رنگ در تنظیمات این پرچمدار به راحتی مشکل را حل خواهید کرد.

همان طور که می‌دانید این موضوع پس از انتشار رسمی گلکسی اس ۸ در 17 آوریل سال جاری، توسط چندین کاربر مطرح شد که تصاویری از صفحه نمایش اسمارت فون خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند.

اگه چه این باگ به اندازه مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ جدی نیست ولی کمپانی سامسونگ برای بدست آوردن اعتبار گذشته باید تمام تلاش خود را برای ساخت گلکسی S8 و گلکسی +S8 کنار می‌گذاشت که این پرچمدار را با حداقل مشکلات روانه بازار کند تا شکست بزرگ دیگری نصیب این شرکت نشود.

بعضی مسئولان معتقدند که اگر چه این مسئله یک مشکل امنیتی نیست و تنها در تعداد محدودی از این گوشی‌های هوشمند گزارش شده ولی باید طی فراخوانی، دیوایس‌هایی که با این باگ روبرو شدند جمع آوری و تعویض شوند.

بعضی کارشناسان نیز بر این باورند که قرمز شدن صفحه نمایش، مشکل جدی تری را در این اسمارت فون‌ها نشان می‌دهد. این افراد گمان می‌کنند که این تغییر رنگ ممکن است بر اثر استفاده چیپست‌های معیوب در این پرچمدار پر قدرت اتفاق افتاده باشد که بخش GPU را با مشکل روبرو کرده است. در نظریه دیگری ادعا شده که نسبت ابعاد جدید نمایشگر این پرچمداران منجر به بی ثباتی ساختار صفحه نمایش شده است. بعضی افراد هم تصور می‌کردند که این قرمز شدن نمایشگر بدلیل وجود ویروس بر روی این دوایس‌ها بوده است که احتمال آن اندک به نظر می‌رسد.

در هر صورت اگه شما هم در گلکسی S8 و گلکسی +S8 خود با چنین مشکلی روبرو شدید، خونسردی خود را حفظ کرده و با رفتن به بخش تنظیمات، لمس گزینه صفحه نمایش، ورود به بخش حالت صفحه نمایش و رسیدن به گزینه تعادل رنگ سعی در تعمیر اسمارت فون گران قیمت خود کنید.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

7 در مورد “راهکار سامسونگ برای برطرف کردن مشکل قرمز شدن صفحه نمایش گلکسی S8 و +S8”

  1. گوشی من بعضی موقع قرمز خط خطی رو صفحه نمایش نشون میده و ناراحتم که اینجوری میشه لطفا یک راه حل بگین !!!!! واقعا

    0
    1
    1. سعید صانعی

      سلام، اگر منبع نرم‌افزاری داشته باشه که باید با اپدیت درست بشه، اگر سخت‌افزاری هست که باید به تعمیرکار نشون بدید

  2. سلام وقت بخیر .من حدود ۲ هفته ست این s8 plus خریدم..گوشی بسیار جذاب و متفاوتی هست .اما بعد از مدتی که باهاش کار کردم تا الان ۵-۶ بار با قرمز شدن نور صفحه نمایش مواجه شدم و این خیلی منو ناراحت و نگران کرد ..تنظیمات رو انجام دادم ..اما الان بسیار مرددم که گوشی رو برای گارانتی بفرستم یا نه ..دوس ندارم گوشی باز بشه و با مشکلات دیگه ای برام برگرده ..کسی میتونه راهنماییم کنه؟

  3. وای خدااین شرکت دقیقا داره چیکار میکنه؟این چه وضع پرچمدار روونه بازارکردنه؟بااین قیمت نباید همچین مشکلی وجودداشته باشه

  4. سامسونگ داره چکار میکنه ؟؟ گوشیهاش یا مشکل هنگی دارند یا بیش از حد داغ میکنن یا باتری هاشون باد میکنه یا خود گوشی منفجر میشه !!
    اینم از اس ۸ که هنوز نیومده مشکل صفحه نمایش داره وبعضی از سایتها هم اعلام کردن باتری گوشی عملکرد ضعیفی داره .انگار قرار نیست سامسونگ گوشی بدون مشکل بسازه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH