Mi MIX 2

مشخصات شیائومی Mi MIX 2 پیش از معرفی رسمی لو رفت؛ 8 گیگابایت رم و اسنپ‌دراگون 835

مطمئنا یکی از مورد انتظارترین و جذاب‌ترین گوشی‌های امسال شیائومی Mi MIX 2 است و این در حالی است که نسل پیشین این اسمارت‌فون به تازگی در فروشگاه GearBest چین در اختیار خریداران قرار گرفته است.

فروشگاه GearBest یکی از بزرگترین فروشندگان کالای دیجیتال در چین بوده و اخیرا در این فروشگاه مشخصات گوشی شیائومی Mi MIX 2 فاش شده است. نکته جالب درباره این حرکت GearBest قرار دادن تصویری برای این پرچمدار است، که نشان می‌دهد این موبایل از صفحه‌نمایشی بدون حاشیه بهره خواهد برد. بدون شک این تصویر واقعی نبوده و رندری جدید از این اسمارت‌فون است. در واقع این عکس طرح مفهومی و نوعی پیش‌بینی از نسخه جدید این تلفن‌هوشمند است.

همانطور که می‌دانید Mi MIX 2 در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد شد و تاکنون شایعات بسیاری درباره این فبلت منتشر شده است ولی مشخصات فاش شده در وبسایت این فروشگاه بسیار قابل باورتر و منطقی‌تر به نظر رسیده و به احتمال زیاد این اطلاعات ذکر شده درست باشند. شیائومی Mi MIX 2 در سه مدل 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم به دلخواه کاربران قابل انتخاب خواهد بود. همچنین فضای ذخیره سازی داخلی این دستگاه 128 یا 256 گیگابایت است. GearBest بیان می‌کند که این اسمارت‌فون از نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2540 از نوع AMOLED  بهره برده و در رنگ‌های مشکی و سفید قابل خریداری است. بد نیست بدانید که نسخه اولیه Mi MIX که در سال گذشته معرفی شده بود، صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1080 در 2040 داشته و با اندازه‌ای مشابه Mi MIX 2 در اختیار کاربران قرار گرفت.

Mi MIX 2

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، شیائومی برای مغز متفکر این تلفن‌هوشمند از چیپست هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 ساخت کمپانی کوالکام استفاده کرده و پردازشگر گرافیکی آن، Adreno 540 در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در پنل پشتی دستگاه سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی قرار گرفته و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور با رزولوشن 13 مگاپیکسل بهره خواهد برد که در هر دو مورد نسبت به نسل قبلی با پیشرفت بزرگی همراه بوده است. احتمالا سنسور دوربین اصلی این اسمارت‌فون، لنز معروف و قدرتمند سونی به نام IMX400 باشد که در جدیدترین گوشی این شرکت، یعنی اکسپریا XZ Premium نیز قرار دارد.

باید اضافه کرد که شیائومی Mi MIX 2 از دو نانو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل آن اندروید نوقا نسخه 7.1 بوده که بر روی آن جدیدترین پوسته اختصاصی این شرکت با نام MIUI 9 سوار شده است. از دیگر امکانات این موبایل می‌توان به اسکنر اثر انگشت (در پنل پشتی دستگاه)، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و یک باتری حجیم با ظرفیت 4,400 میلی‌آمپر اشاره کرد.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره Mi MIX 2 صحبت کنیم ولی همانطور که خواندید بسیار از مشخصات و جزییات این فبلت توسط GearBest اعلام شده است. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این شایعات لو رفته به واقعیت خواهند پیوست یا خیر. ظاهرا این محصول، اواخر امسال و در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH