یک مشکل نرم‌افزاری دیگر گریبان‌گیر گوگل Pixel و Pixel XL شد

درست همانند سایر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار، گوگل پیکسل و پیکسل XL را نمی‌توان یک اسمارت‌فون همه چیز تمام دانست. شاید تاکنون در رابطه با مشکلات گوناگون این دو پرچم‌دار که برخی بسیار مهم و برخی کم اهمیت بودند، چیزهایی را شنیده باشید، به نظر می‌رسد کاربران این دو اسمارت‌فون به تازگی مشکل دیگری را در بخش پشتیبان‌گیری از اطلاعات گزارش داده‌اند.

با توجه به گزارشاتی که دارندگان این دو اسمارت‌فون منتشر کرده‌اند، برخی از کاربران پس از مراجعه به بخش پشتیبان‌گیری در منوی تنظیمات برای ایجاد پشتیبان از تماس‌ها، پیامک‌ها، برنامه‌ها و … با مشکل مواجه شده‌اند و اسمارت‌فون در حالت “Waiting to backup” گیر کرده است. این مشکل در اسکرین شات پایین به وضوح مشخص است.

البته باید توجه داشت که این مشکل چندان جدید نیست و برخی از کاربران از زمان عرضه گوگل Pixel و Pixel XL در ماه اکتبر، با این مشکل مواجه بوده‌اند. با این حال پس از گزارش این مشکل به پشتیبانان گوگل، این کمپانی اعلام کرده است که در حال بررسی موضوع است و انتظار میرود در مدت کوتاهی شاهد رفع آن باشیم. اگر می‌خواهید ببینید اسمارت‌فون شما چنین مشکلی را دارد می‌توانید به مسیر Settings -> Backup and Reset -> Backup مراجعه کنید. البته برای رفع موقت این مشکل می‌توانید از اپلیکیشن‌های سوم شخص و متفرقه استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH