چگونه پُست‌هایی را که پیش از این در اینستاگرام لایک کرده‌ایم، ببینیم؟!

لایک کردن تصاویر در اینستاگرام خیلی ساده است. هنگامی که در حال بالا و پایین رفتن در صفحه اینستاگرام هستید، از هر عکسی که خوشتان آمد، دو بار بر روی آن کلیک می‌کنید. به همین سادگی. ولی احتمالا از بین تمام عکس‌ها و تصاویری که لایک می‌کنید، تعدادی از آن‌ها را بیشتر دوست دارید. حال اگر مدت زمان زیادی از انتشار آن عکس‌ها و لایک کردن شما گذشته باشد، چگونه می‌توانید در کوتاهترین زمان به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؟

خوشبختانه، اینستاگرام تاریخچه‌ای از عکس‌هایی که شما لایک کرده‌اید را نگه می‌دارد. همچنین یک راه برای بازگشت به عقب و دیدن مجدد آن‌ها نیز وجود دارد. از این طریق می‌توانید تا سیصد عدد عکسی که تا پیش از این لایک کرده‌اید را ببینید. ولی اگر عکس مورد نظر شما خیلی قدیمی‌تر باشد چه باید کرد؟ نگران نباشید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه عکس مورد نظرتان را بیابید.

اینستاگرام را باز کرده و به صفحه پروفایل شخصی خود بروید. در گوشه بالا و سمت راست صفحه، بر روی آیکون مربوط به تنظیمات برنامه کلیک کنید.

 

 

بر روی گزینه “Posts that you’ve liked” کلیک کنید. با انتخاب این گزینه، صفحه‌ای باز می‌شود که خیلی بیشتر از سیصد عکسی که اخیرا لایک کرده‌اید برای شما نمایش داده می‌شود.

 

 

با کمی دقت و حوصله می‌توانید عکس مورد نظر خود را در بین تصاویر این صفحه بیابید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH