شیائومی Mi Note 3 احتمالا در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ معرفی می‌شود

طبق شایعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Webio پخش شده، فبلت شیائومی Mi Note 3 احتمالا زودتر از زمان پیش‌بینی شده و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

کمپانی شیائومی از سری قبلی Mi Note خود یعنی Mi Note 2 در اکتبر سال گذشته همراه با گوشی Mi Mix رونمایی کرد. از همین رو و طبق اخبار غیر رسمی، پیش‌بینی‌ می‌شد که شیائومی Mi Note 3 نیز در فصل چهارم ۲۰۱۷ رونمایی شود، با این حال شایعات جدید خبر از معرفی این گوشی در سه ماه سوم سال جاری می‌دهند.

همانطور که می‌دانید شیائومی Mi Note 2 مجهز به نمایشگر خمیده امولد از نوع فول اچ‌دی است. از همین رو گفته می‌شود که شرکت شیائومی برای تهیه پنل‌های امولد برای این گوشی با مشکلاتی مواجه شده بود چرا که علاوه بر امولد بودن، نمایشگر گوشی از نوع خمیده هم بود. بدین ترتیب در صورتی که شیائومی از همین پنل در Mi Note 3 نیز بهره گیرد، می‌توان این تصمیم را به معنای رفع شدن مشکلات مربوط به تهیه نمایشگرهای امولد خمیده از سوی شیائومی دانست. همچنین هنوز مشخص نیست که نمایشگر به کار رفته در گوشی از نوع فول ا‌چ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) بوده و یا اینکه شیائومی از نمایشگر کوآد اچ‌دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) در این محصول بهره خواهد برد. با این حال شاید شیائومی نیز مانند سامسونگ و ال‌جی که به ترتیب در گلکسی S8 و ال‌جی G6 از رزولوشن‌ و نسبت تصویر متفاوتی در نمایشگرهای خود بهره گرفتند، دست به نوآوری بزند.

گفتنی است که شیائومی دو روز قبل، از پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی Mi 6 رونمایی کرد. شیائومی در این گوشی از نمایشگر امولد بهره نگرفته و همانند Mi 5 از ال‌سی‌دی IPS در این گوشی استفاده کرده است. با این حال Mi 6 با مجهز بودن به اسنپدراگون ۸۳۵ و همچنین برخورداری از ۶ گیگابایت حافظه اصلی به همراه دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، گوشی بسیار قدرتمندی است. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی Mi Note 3 از این گوشی نیز قدرتمندتر بوده و همانند Mi 6 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و رم ۶ گیگابایتی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH