عرضه سونی اکسپریا XA1 و L1 از ماه آینده در ایالات متحده آغاز می‌شود

مدت زمان زیادی از عرضه اکسپریا XZs در ایالات متحده نمیگذرد، حالا خبرها حاکی از آن هستند که سونی قصد دارد دو اسمارتفون جدید خود به نام‌های اکسپریا XA1 و اکسپریا L1 را هم در این بازار عرضه کند. برخلاف اکسپریا XZs که یک اسمارت‌فون بالارده محسوب می‌شود، دو اسمارت‌فون مذکور میان‌رده بوده و با قیمتی رقابتی روانه بازار می‌شوند.

سونی اکسپریا L1 هم‌اکنون با قیمت 199.99 دلار برای خرید در سایت آمازون موجود است، البته ارسال این اسمارت‌فون از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد و اکسپریا XA1 از تاریخ 1 مه با قیمت 299.99 دلار عرضه خواهد شد. فروش این دو اسمارت‌فون در ایلات متحده از طریق فروشگاه‌های Amazon ،B&H ،Best Buy ،Fry’s و دیگر خرده‌فروشی‌های آنلاین امکان‌پذیر است. هر دو اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض به اندروید 7 نوقا مجهز هستند و توسط دو اپراتور AT&T و T-Mobile پشتیبانی می‌شوند.

با وجود یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی، اکسپریا L1 به نسبت اکسپریا XA1 با نمایشگر 5 اینچی با وضوح اچ‌دی بزرگ‌تر است، اما از نظر مشخصات این برتری به اکسپریا ZA1 تعلق دارد. این اسمارت‌فون به چیپست مدیاتک هلیو P20T، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده است؛ این درحالی است که اکسپریا L1 از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T و دو گیگابایت رم استفاده می‌کند.

1 در مورد “عرضه سونی اکسپریا XA1 و L1 از ماه آینده در ایالات متحده آغاز می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH