UMIDIGI-Crystal-prototype-1

UMIDIGI Crystal: یک دیوایس دیگر شبیه شیائومی Mi MIX

UMIDIGI Crystal جدیدترین دیوایسی است که در طراحی خود از شیائومی Mi MIX الهام گرفته است، هر چند می‌توان آن را یک کپی برابر با اصل از Mi MIX هم دانست چون کار از شباهت گذشته و به همانندی رسیده است. در هر حال طراحی این دیوایس به طور واضحی مثل شیائومی Mi MIX است و شاید اگر این دو دیوایس را کنار هم بگذارید نتوانید به سادگی یک دیگر را از هم تشخیص دهید. البته تفاوت‌های کوچکی هم وجود دارد، مثلا دور صفحه نمایش UMIDIGI Crystal خطوط سیاه باریکی دیده می‌شود، ضمن اینکه دور تا دور فریم دیوایس هم کمی لبه دارد. پس بله، تفاوت‌های ریزی در UMIDIGI Crystal وجود دارند.

UMIDIGI-Crystal-prototype-6

این هندست در حال حاضر در غرفه UMIDIGI در Global Sources Electronics Fair در حال نمایش است. قابل ذکر است که UMIDIGI Crystal تنها دیوایسی نیست که شبیه شیائومی Mi MIX است. از بین دیگر دیوایس‌های مشابه می‌توان به Bluboo S1، Doogee MIX و Elephone S8 اشاره کرد.

از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری، UMIDIGI Crystal دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و پنل IPS، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است. این دیوایس از پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی MT6737T شرکت مدیاتک نیرو می‌گیرد و به طور پیش‌فرض به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز است. این محصول از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است. با توجه به اینکه UMIDIGI Crystal قیمت ارزانی دارد می‌تواند گزینه قابل قبولی به نظر برسد و این قیمت ارزان را هم مدیون خصوصیات سخت‌افزاری سطح پایینش است. این اسمارت فون از ماه آینده میلادی و با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

UMIDIGI-Crystal-prototype-2

شرکت UMIDIGI قرار است هندست UMIDIGI Crystal Pro را هم منتشر کند؛ این دیوایس دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با پنل OLED است، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. بعلاوه، این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی MT6750 شرکت مدیاتک نیرو می‌گیرد. البته UMIDIGI Crystal Pro دیوایس گران قیمتی نخواهد بود اما مسلما از UMIDIGI Crystal گران‌تر است. UMIDIGI Crystal Pro هم تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH