آخرین گزارشات از آیفون آینده: تولید نشدن مدل‌های S و عرضه دو نسخه با نمایشگر OLED

گزارشاتی که تاکنون در فضای مجازی منتشر شده بود از معرفی سه مدل جدید آیفون در ماه سپتامبر خبر می‌دادند. این سه مدل، آیفون 7s، آیفون 7s پلاس و نسخه‌ای ویژه از این اسمارت فون بودند که کمپانی اپل از رونمایی آن‌ها در این مراسم منصرف شد و مستقیما به سراغ آیفون ۸ و نسخه پلاس آن رفت تا در دهمین سالگرد تولد آیفون، شاهد پرچمدارانی جدید با نوآوری‌های بیشتر باشیم.

هر دو گوشی هوشمند مذکور از صفحه نمایش OLED بهره مند خواهند شد که از آخرین تکنولوژی موجود در ساخت آن‌ها استفاده شده و نمایشگر، تقریبا تمام پنل جلو را تشکیل می‌دهد.

اما چگونه می‌توان با چنین قطعیتی این موضوع را اعلام کرد؟

Mic Gadget که یک وب سایت چینی فعال در حوزه تکنولوژی است و محتوای خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند، گزارش داده که کمپانی اپل تنها سفارش دو اسمارت فون را به شریک تجاری خود یعنی فاکسکان داده است. در ضمن کوپرتینو نمی‌تواند ده‌ها میلیون صفحه نمایش OLED سامسونگ را برای انتشار نسخه ارتقا یافته پرچمدار کنونی خود سفارش داده باشد. پس نتیجه می‌گیریم که پرچمداری جدید در راه خواهد بود.

این وب سایت چینی در ادعایی دیگر اعلام کرد که آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس با دوربین دوگانه منتشر خواهند شد و این یعنی دارندگان هر دو نسخه می‌توانند تصاویری با کیفیت برابر را با این پرچمداران ثبت کنند، در صورتی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چنین مشخصه‌ای ندارند.

از آنجا که امروزه دوربین‌های دوگانه فراگیر شده و در بیشتر اسمارت فون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند پس کمپانی مشهور اپل در صورتی که می‌خواهد ادعای پیشرو بودن در زمینه سخت افزار را داشته باشد، نباید با مشکلی در افزودن این فناوری به نسخه کوچک‌تر این پرچمدار برخورد کند که موجب افزایش دادن بیرون زدگی دوربین شود.

صادقانه بگوییم، اعتماد به یک وب سایت چینی که چنین خبری را از دوستان خود در کمپانی فاکسکان نقل کرده، با وجود داشتن مقاله‌ای در صفحه نخست آن به نام “کارخانه جهنمی فاکسکان”، بسیار سخت است اما در هر صورت نباید از هیچ خبری در زمینه اسمارت فون‌های آینده اپل صرف نظر کرد. Mic Gadget از سال 2008 در حال کار بوده و هیچ سابقه‌ای درباره اختلاف روابط این وب سایت با پرسنل شرکت فاکسکان وجود نداشته است پس باید این خبر را هم در پازل “آیفون جدید” قرار دهید تا اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند فاش شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH