مرورگر کروم اندروید

مرورگر کروم اندروید با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شد

گوگل نسخه جدیدی از مرورگر کروم اندروید را برای کاربران علاقمند به این مرورگر پر سرعت در Play Store منتشر کرد. همانطور که می‌دانید در واقع این بروزرسانی، نسخه نهایی و پایدار این اپلیکیشن است. چندی پیش ورژن آزمایشی این نرم‌افزار محبوب در اختیار کاربران قرار گرفته بود اما بالاخره ساکنین مونتین‌ویوو با اندکی تاخیر نسبت به همیشه، پنجاه و هشتمین نسخه از کروم را برای رایج‌ترین سیستم‌عامل دنیا عرضه کرده‌اند.

در حقیقت باید گفت این آپدیت، ویژگی‌ منحصر به فرد یا تغییر بزرگی را شامل نمی‌شود ولی بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری ورژن قبلی این مرورگر مرتفع شده و همچنین در بخش سرعت و عملکرد‌ آن بهبودهایی جزئی صورت گرفته است. می‌توان گفت این نسخه از مروگر کروم پایدارترین ورژن توسعه یافته تا به امروز بوده و گوگل یک قابلیت تازه و نسبتا کاربردی را در آپدیت جدید این مرورگر معرفی کرده و آن هم توانایی مشاهده و مدیریت کامل بر دانلودهای در حال اجرا است. بعد از بروزرسانی کروم در دستگاه خود، مشاهده می‌کنید که صفحه جدیدی برای فایل‌های در حال دانلود طراحی شده و با ورود به آن امکانات مختلفی از جمله: متوقف کردن، کنسل کردن دانلود و… به شما نشان داده می‌شود.

ویژگی‌های بیان شده پیش از این به صورت نواری در پایین مرورگر کروم در دسترس کاربران قرار داشت. علاوه بر این بروزرسانی، در ورژن جدید قادر خواهید بود که تاریخچه و اطلاعات ذخیره شده روی کروم دستگاه خود را (مانند:‌ رمز عبور، شناسه کاربری و…) در پنجره‌ای بازسازی شده به نام صفحه تاریخچه (History page) به شکلی آسان‌تر حذف کنید. گذشته از این بهبودهای کوچک، توسعه دهندگان محبوب‌ترین مرورگر جهان، یک ژست حرکتی تازه هم به کروم اضافه کرده‌اند.

به لطف این ژست حرکتی، از این پس می‌‌توانید با نگهداشتن انگشت خود روی لینک دلخواه‌تان به کروم فرمان دهید تا به صورت خودکار این آدرس را در صفحه جدید برای شما باز کند. همچنین باید بیان کرد این نسخه بهبود‌های دیگری را هم شامل می‌شود که می‌توانید از طریق این لینک همه تغییرات اعمال شده در نسخه جدید مرورگر کروم اندروید را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH