آی‌فون 8

فاکسکان گزارش می‌دهد؛ آی‌فون 8 اپل امسال معرفی نخواهد شد

در حالی که حجم عظیمی از شایعات اعلام می‌کنند که امسال نسخه ویژه‌ای از پرچمداران اپل،‌ به نام آی‌فون 8 به مناسبت دهمین سالگرد حضور اپل در بازار اسمارت‌فون‌ها معرفی خواهد شد. دقایقی پیش گزارشی منتسب به کمپانی فاکسکان منتشر شده که اعلام می‌کند اپل امسال از نسل هشتم آی‌فون‌های خود پرده برداری نخواهد کرد.

هنوز هیچ بیانیه یا اطلاعاتی از سوی اهالی کوپرتینو درباره این موضوع اعلام نشده، ولی تعداد کمی از اطلاعات اخیرا منتشر شده از سوی فاکسکان (یکی از شرکای تجاری اپل)، بیان می‌کنند که امسال آی‌فون 8 از سوی کمپانی اپل عرضه نشده و فقط مدل‌ بهبود یافته پرچمداران سال گذشته این شرکت رونمایی خواهند شد. بر طبق این اطلاعات دوباره موجی از شک و ابهام درباره مدل جدید اسمارت‌فون اپل شکل گرفته است و مشخص نیست که بالاخره آیا آی‌فون 8 امسال در کنفرانس رسمی اپل معرفی خواهد شد یا خیر!

فاکسکان تاکید می‌کند که اپل امسال سه گوشی‌هوشمند تولید نخواهد کرد و علاقمندان برای آی‌فون 8 باید یک سال دیگر نیز برای این تهیه این اسمارت‌فون انقلابی و تمام عیار صبر کنند و کاربران می‌توانند گوشی‌های آی‌فون 7s و 7s پلاس را که به سخت‌افزار و احتمالا قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری مجهز شده‌اند، سفارش دهند. همانطور که می‌دانید فاکسکان وظیفه بسته‌بندی و آماده‌سازی مواد لازم برای ساخت گوشی‌های اپل را بر عهده داشته و هر سال در هفته آخر ماه ژوئن موارد لازم برای تهیه آی‌فون‌های جدید به این شرکت ارسال می‌شود. به همین دلیل ممکن است این کمپانی اطلاعات بیشتری را درباره برنامه اهالی کوپرتینو برای سال جاری بداند.

در حال حاضر و با توجه به این اخبار، نمی‌توان به صراحت گفت که امسال هشتمین نسل از پرچمداران اپل معرفی خواهد شد یا خیر، اما می‌توان بیان کرد که قطعا اپل بخاطر جشن دهمین سال عرضه اسمارت‌فون‌های خود، برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است. ذکر این نکته هم الزامی است که اگر اپل محصول منحصر به فردی را آماده نکرده باشد به احتمال زیاد امسال در بازار رقابت گوشی‌های هوشمند به سختی از رقیب دیرینه خود (سامسونگ) و همچنین دیگر سازندگان شکست خواهد خورد.

1 در مورد “فاکسکان گزارش می‌دهد؛ آی‌فون 8 اپل امسال معرفی نخواهد شد”

  1. اگه باز آیفون طراحی تکراریشو، بازم اعمال کنه خیلی ناامید کننده است!! و همه میرن سراغ اس ۸ و اس ۸ +

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH