مشخصات گوشی هوشمند HTC U 11 در گیک‌بنچ رویت شد

تقریبا یک ماه قبل بود که مشخصات HTC U 11 در وبسایت AnTuTu به نمایش در آمد و حالا اطلاعات این گوشی هوشمند در گیک بنچ نیز رویت شده است.

تمامی اطلاعات رویت شده از این گوشی در گیک‌بنچ با مشخصات منتشر شده از سوی AnTuTu همخوانی دارد، از جمله اینکه گوشی مجهز به آخرین نسل از چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. در تست‌های صورت گرفته در این بنچمارک از پردازنده‌های هشت هسته‌ای با نرخ کلاک ۱.۹ گیگاهرتز استفاده شده است. همچنین گفتنی است وبسایت گیک‌بنچ همانند AnTuTu از نام HTC CBP برای این گوشی هوشمند در ارایه نتایج استفاده کرده است.

در نتایج منتشر شده از سوی گیک‌بنچ می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۷.۱.۱ در پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی اشاره کرد. گفتنی است این گوشی در تست تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۱۲ و در تست چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۶۱۳۷ شده است. این گوشی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه رسما از سوی شرکت اچ‌تی‌سی رونمایی خواهد شد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ویژگی Edge Sense، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره داشت. همچنین این گوشی مجهز به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

1 در مورد “مشخصات گوشی هوشمند HTC U 11 در گیک‌بنچ رویت شد”

  1. امیدوارم پرچمدار خوبی از آب در بیاد همونطور که پرچمدارهای قبلی این شرکت خوب و با کیفیت بودن اما نگرانی من جنس بدنه ی این گوشیه که امیدوارم فلزی باشه و نه شیشه،البته شاید بنا به دلایلی htc مجبور باشه از بدنه فلزی در این پرچمدارش چشم پوشی کنه مثل شارژ بیسیم یا ضد آب بودن اما از اونجایی که این گوشی پسوند یو رو یدک میکشه احتمال شیشه ای بودن بدنه گوشی بخصوص قسمت پشتی زیاده همانند یو الترا،به امید روزهای خوب و عالی برای این شرکت اصیل و دوست داشتنی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH