تصاویر درز کرده از آنر 9 فقدان جک 3.5 میلی متری در این اسمارت فون را تایید می‌کند

با پیشرفت تکنولوژی، سازندگان گوشی‌های هوشمند به فکر انجام تغییرات و نوآوری‌هایی در تولیدات خود هستند تا بتوانند خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده و افزایش فروش و سود داشته باشند.

یکی از این نوآوری‌ها حذف جک 3.5 میلی متری است که اولین بار توسط شرکت اپل و در آی‌فون 7 انجام شد؛ در صورتی که این کار نارضایتی‌های بسیاری را در پی داشت و دردسر‌های زیادی برای کاربران بوجود آورد. اما از آنجا که معمولا هیچ کار اپل بی حکمت نیست و با کوچکترین تغییر، سود بیشتری را بدست می‌آورد، کمپانی‌های بزرگ دیگری هم مشغول کار بر روی تلفن همراه‌هایی بدون این جک شدند. حال تصاویر منتشر شده از آنر 9، نشان می‌دهد که به این شرکت‌ها پیوسته و می‌خواهد گوشی هوشمندی را بدون این جک 3.5 میلی متری معرفی کند. عکس‌های درز کرده در فضای مجازی، شباهت بسیار زیاد آن را به هواوی P10 نشان می‌دهد.

در یکی از این عکس‌ها که قسمت بالا و پایین این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد، جک 3.5 میلی متری دیده نمی‌شود پس پورت USB نوع C که در پایین دستگاه تعبیه شده، به جای آن هم عمل خواهد کرد.

در تصویری دیگر مشاهده می‌کنید که این محصول با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد که امروزه در برخی تلفن‌های همراه‌ موجود در جهان دیده می‌شود. تغییر مهم دیگری که در آنر 9 انجام شده، تغییر محل قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت است که به پنل جلویی منتقل شده و در کلید سخت افزاری هوم جا سازی می‌شود. همان طور که مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند با تغییرات مهمی نسبت به ساخته‌های قبلی آنر طراحی و ساخته خواهد شد.

حال به این تصاویر نگاهی بیاندازیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH