گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد

شب گذشته و در سمیناری که با حضور خبرنگاران، مدیران سامسونگ و تعداد زیادی از نمایندگان فروش و علاقه‌مندان به این برند در محل همایش‌های برج میلاد برگزار شد، این کمپانی به‌صورت رسمی از دو گوشی گلکسی S8‌ و S8 پلاس رونمایی کرد.

در ابتدای این سمینار، بام سوک هانگ، مدیر عامل سامسونگ بر روی صحنه آمد و ضمن خوش آمدگویی، در ارتباط با محصول جدید این شرکت گفت: پس از پیمودن مسیری طولانی، گوشی‌های هوشمند از دستگاهی مخابراتی به دستگاهی ضروری برای هدایت ما به جهانی متصل در آینده تبدیل شده‌اند.

سامسونگ همواره نقشی پیشرو در تعریف لحظات تعیین کننده صنعت موبایل داشته است، لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به دستگاهی برتر تبدیل کرده است. دستگاهی آن قدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد و در عین حال آن قدر فراگیر که می‌تواند تمامی جهان ما در آن جای بگیرد. ما مفتخر به داشتن اعتماد میلیون‌ها نفری هستیم که از محصولات ما برای مدیریت زندگی و ثبت خاطرات‌شان استفاده می‌کنند. حفاظت و تقویت این اعتماد سخت به‌دست آمده و بنیان تمامی اقدامات ماست.

شرکت سامسونگ همواره متعهده بوده است که موانع را از سر راه بردارد و با اشتیاق برای پیشرفت و بهبود تلاش کند و بار دیگر پیشگام آماده کردن آینده‌ای است که در آن توانمندی‌های استثنایی امروز به ضرورتی برای زندگی متصل و هوشمند تبدیل خواهند شد. گلکسی S8 و S8 پلاس، دستگاهی است که فراتر از تصور شما از یک گوشی هوشمند عمل خواهد کرد. دستگاهی که مرزهای طراحی را جابجا می‌کند. دستگاهی که راهکارهایی برای خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد ارایه می‌کند. دستگاهی که شما با آن از مرزها گذر می‌کنید.

پس از مدیر عامل سامسونگ، نوبت به علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ رسید تا با رویی خوش و چهره‌ای خندان به روی صحنه بیاید و از سیاست‌های سامسونگ در ارتباط با محصول جدیدشان و همچنین این اسمارت‌فون جدید سخن بگوید. وی در ابتدا گذری به عملکرد این شرکت در کشور داشت و پس از مرور فعالیت‌های سامسونگ در سال گذشته گفت: امسال پروژه‌های جذابی داریم که یکی از آن‌ها حمل مشعل المپیک زمستانی است که با همکاری کمیته ملی المپیک انجام شده و افتخار داریم که در فرآیند حمل این مشعل، ۷ نفر ایرانی در آن شرکت داشته باشند. فاز دوم این کمپین چند روز دیگر آغاز خواهد شد. ما در فاز نخست قول داده بودیم که از بین نفراتی که گلکسی S8 را خریداری می‌کنند، یک نفر را انتخاب کنیم. البته کسانی که مشعل را حمل می‌کنندد بایستی دارای یک سری شرایطی باشند و بین چند هزار نفری که برای گوشی ثبت نام کرده بودند، ۹۰۰ نفر درخواست دادند و کمیته انتخاب، ۵ نفر را برگزید که در نهایت اولین نفر که حمل کننده مشعل المپیک ماست انتخاب شد. ایشان آقای عبدالرشیدی هستند که دارای سابقه بسیار زیادی در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری هستند.

جعفریه سپس به سراغ محصول جدید رفت و ادامه داد: گلکسی S8 و +S8 شروع کننده عصر جدیدی در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند هستند که تجربه‌ای فراتر از چارچوب‌ها و محدودیت‌های سابق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل در تعاملات تبلیغاتی‌مان با مشتریان از عبارت «از کران گذر» استفاده کرده‌ایم.

جعفریه همچنین درباره پیش‌فروش آنلاین این محصول گفت: پرچم‌داران جدید سامسونگ با استقبال بالایی مواجه شدند به طوری که تنها در ظرف مدت  ۴ روز  تمامی گوشی‌هایی که به صورت آنلاین برای پیش‌فروش عرضه شده بودند، کاملا به فروش رسید.

وی به طور خلاصه چهار ویژگی بارز و کاربردی گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 را برای حضار توضیح داد که شامل طراحی فوق‌العاده بدنه این پرچم‌داران و خوش دست بودن آن‌ها، دوربین پیشرفته و باکیفیت که به فناوری دوآل پیکسل مجهز است، امنیت فوق‌العاده با امکان استفاده از سه نوع تایید هویت بیومتریک و در نهایت پیشتیبانی از زبان فارسی و امکانات مورد نیاز فارسی‌زبانان از جمله تقویم و صفحه‌کلید فارسی هستند.

گلکسی S8 و +S8 با لوازم جانبی ویژه‌ و سرویس‌های VIP از سوی سامسونگ در بازار ایران عرضه می‌شوند. سامسونگ به تازگی در کنار گوشی‌های پرچم‌دار خود دستگاه SAMSUNG DeX را معرفی کرد. کاربران با استفاده از این دستگاه می‌توانند گوشی خود را به یک صفحه نمایش متصل و از اپلیکیشن‌ها و اطلاعات گوشی خود روی محیط دسکتاپ استفاده کنند.

همچنین سامسونگ با توجه به تعهد خود به مشتریان گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ را با سرویس VIP  در بازار ایران عرضه می‌کند. کاربرانی که گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ را با گارانتی معتبر خریداری و تا پایان تیرماه فعال کنند، سرویس VIP سامسونگ موبایل شامل حال آن‌ها می‌شود. در این سرویس کاربرانی که صفحه نمایش گوشی‌شان شکسته است تنها با پرداخت ۱۷۰ هزار تومان می‌توانند صفحه‌‌نمایش گوشی خود را تعویض کنند.

پس از مدیر ارشد موبایل سامسونگ، کلیپ مستندی پخش شد که در آن امکانات گوشی جدید سامسونگ به‌صورت حرفه‌ای و جذابی نشان داده می‌شد. نقش اصلی در این کلیپ را علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ در ایران برعهده داشت که در شرایط گوناگون چون رانندگی آفرود، حضور در باشگاه ورزشی، اتصال به DeX و حتی صحبت کردن در زیر دوش آب، به‌خوبی نشان داد که این محصول جدید چه قابلیت‌هایی دارد. هم‌زمان با اتمام این کلیپ، وی وارد سالن شد و گفت: امروز آغاز جدیدی برای سامسونگ، مشتریان سامسونگ و کل صنعت موبایل خواهد بود. گلکسی S8 اساسا روش استفاده از تلفن‌های همراه را دگرگون خواهد کرد. دستگاه هوشمندی که انجام تمام کارها را راحت‌تر خواهد کرد. زمانی که اولین نسل تلفن‌های همراه وارد بازار شدند، برقراری تماس‌های تلفنی کار خیلی بزرگی بود. در واقع خود دیوایس‌ها خیلی بزرگ بودند. وقتی نوبت به گوشی‌های تاشو رسید، امکان حمل آسان دستگاه‌ها و برقراری تماس در محیط‌های خارجی برای ما فراهم شد. تلفن‌هایی که واقعا در جیب جا می‌شدند. با ورود به عصر دیجیتال، کاربران نیاز به امکانات تازه‌ای پیدا کردند و دیگر کوچکی دستگاه و در جیب جا شدن آن‌ها برای ما کافی نبود. روزهای گسترش پیشرفت اینترنت شروع شده بود و کاربران دوست داشتند تا آن را درست زیر انگشتان دست خودشان داشته باشند.

روش زندگی و عادت‌ها و توقعات‌مان وارد تغییرات اساسی شدند اما طراحی و ظاهر دستگاه‌ها در یک حالت خاص باقی ماندند. این روزها تلفن‌های همراه دیگر یک پخش کننده موسیقی یا جستجوگر در دنیای اینترنت نیستند، بلکه درگاه اصلی دسترسی ما به مهم‌ترین افراد، اماکن و اشخاص هستند. این در حالی است که صفحه نمایش دستگاه‌ها محدود به کادری از چهار جهت باقی ماندند. گلکسی S8 فقط یک تلفن هوشمند جدید نیست بلکه نسل جدیدی از تلفن‌های هوشمند است. تلفنی که شما را به ورای مرزها و امکانات هر اسمارت‌فونی که تا به امروز می‌شناختید، می‌برد. S8 آغازگر عصر جدیدی در صنعت تلفن‌های هوشمند است. تعامل بی‌نقص زیبایی و کارایی، علم و هنر و طراحی و تکنولوژی!

افتخار معرفی نوآوری را دارم که باعث خواهد شد نگاه شما به تلفن همراه و هر آنچه شاملش می‌شود به طور کامل دگرگون گردد. اینفینیتی دیسپلی صفحه نمایشگر خارق‌العاده‌ای است که امتداد آن در دو طرف دستگاه، سطحی کاملا ممتد و هموار را ایجاد می‌کند. ما مرزها و محدودیت‌ها را پشت سر گذاشتیم، موانع را کنار زدیم و این صفحه نمایش را با اندازه بیشتری نسبت به بدنه ساختیم. خمیدگی‌های دو طرف دستگاه به نحوی به هم رسیدند که تشخیص نقطه تلاقی آن‌ها به‌سختی امکان پذیر است، در نتیجه دستگاهی کاملا متقارن با خمیدگی‌های منحصربه‌فرد تولید شد.

نمایشگرهای گلکسی S8 و S8 پلاس به ترتیب ۵.۸ و ۶.۲ اینچ هستند، با تکنولوژی‌های مرسوم برای بزرگ‌تر ساختن دیسپلی مجبور بودیم تا اندازه دستگاه را هم بزرگ‌تر کنیم اما با لبه‌های خم، توانستیم که با حفظ سایز و خوش دستی، صفحه نمایش را بزرگ‌تر کنیم. اما کل ماجرا فقط همین نیست. تنها خم کردن لبه‌های صفحه نمایش در حالی‌که مابین کادرها محصور باشیم، امکان پذیر نیست. این کادرها در عین حال که فضایی برای مخفی کردن قطعات ضروری دستگاه برای تولید کننده ایجاد می‌کنند، در نگاه مشتریان و کاربران کاملا بلااستفاده هستند. با کوچک کردن اجزای دستگاه، کادرها را کوچک‌تر کرده و تقریبا صفحه نمایش را به کل بخش جلویی گسترش دادیم.

در S8 فناوری پیشرفت کرد، صفحه نمایش پیشروی نمود و جای کادرهای بلااستفاده در دو طرف نمایشگر را گرفت که به معنای فضای بیشتر در زمان مالتی تسکینگ است. پرچم‌داران جدید سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که تاییدیه Mobile HDR Premium را دریافت کرده‌اند. این تاییدیه به این معنی است که صاحبان این گوشی‌های می‌توانند واقعی‌ترین و گسترده‌ترین طیف رنگی را به هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی مشاهده کنند.

نکته‌ای که ذهن بسیاری از ما را به خودش مشغول کرد، جای خالی دکمه هوم بود، ولی کلید خانه همان جاست و فقط آن را به زیر صفحه نمایش بردیم تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم و با ترکیب خلاقانه نرم‌افزار و سخت‌افزار، اطمینان حاصل کردیم که درست مانند کلیدهای فیزیکی عمل کند. در تیم موبایل سامسونگ ایران، در سه بخش آن را بومی سازی کردیم. این گوشی در ۵ رنگ جذاب به کاربران عرضه خواهد شد. کدخدایی سپس به سراغ دوربین این گوشی رفت و در ارتباط با دوربین اصلی و سلفی آن توضیحات کاملی را ارایه داد و یک کلیپ نیز در این ارتباط پخش نمود.

وی در ارتباط با سخت افزار این گوشی گفت: گلکسی S8 مجهز به یک پردازنده ‍۱۰ نانومتری است، برای آنکه درک دقیق‌تری از این فناوری داشته باشید، باید بگویم مثل این می‌ماند یک تار موی انسان را از وسط ببریم و در سطح مقطع به‌وجود آمده، ‍۱۰ هزار ترانزیستور را جای دهیم! هرچه ترانزیستورها کوچک‌تر می‌شوند، امکان تولید قدرت بیشتری را در فضایی ثابت به ما می‌دهند و حاصل، پردازنده موبایلی است قوی‌تر و کم مصرف‌تر از هر آن‌چیزی که تا به حال تولید کرده‌ایم. ما باور داریم که شارژ دستگاه‌ها باید سریع اتفاق بیفتد، سامسونگ در ارایه قابلیت‌های شارژ سریع و بی‌سیم در صنعت موبایل پیشرو است. شارژر سریع بی‌سیم ما علاوه بر عملکرد پرسرعت، می‌تواند در هر دو حالت استند و پد استفاده شود.

سالیان سال مجبور بودیم برای امنیت خودمان از پسوردهای بلند و سخت استفاده کنیم. اما این روش‌ها کافی نبودند، به اندازه نیاز امنیت نداشتند و یا استفاده از آن‌ها سخت و پیچیده بود. سیستم تشخیص هویت بایومتریک روشی است که سامسونگ برای ارتقای امنیت کاربران استفاده کرد. روش‌های بسیاری سریع‌تر، راحت‌تر و امن‌تر. حسگر عنبیه چشم جذاب‌ترین و جدیدترین روش ورود به دستگاه است. البته هنوز هم می‌توانید از پسوردها نیز استفاده کنید.

کدخدایی سپس اشاره‌ای به کلید فیزیکی بیکسبی کرد و افزود: بیکسبی اینترفیس جدیدی است که تعاملی بین کاربر و دستگاه را ایجاد خواهد کرد، بیکسبی می‌بیند، می‌شنود، پیشنهاد می‌دهد و یادآوری می‌کند. ماژول‌های مختلف بیکسبی در تعامل با بردهای مختلف آنلاین کار می‌کند و برخی از آن‌ها در حال حاضر فعال است و در تلاشیم که در طی فازهای مختلف، سایر امکانات را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهیم. وقتی می‌گویم می‌شنود، یعنی می‌توانید به آن دستور دهید که مثلا از این صفحه اسکرین شات بگیر اما در حال حاضر فقط از زبان‌های انگلیسی و کره‌ای پشتیبانی می‌کند. وقتی می‌گویم می‌بیند، یعنی می‌توانیم آن را به سمت سوژه‌ای گرفته و درباره‌اش اطلاعات به‌دست بیاوریم. وقتی می‌گویم پیشنهاد می‌دهد، یعنی روتین و سلیقه زندگی شما را یاد می‌گیرد و طبق آن‌ها اطلاعاتی را به شما می‌دهد. حتی می‌توانید از بیکسبی بخواهید که وقتی وارد منزل شدید، به شما یادآوری نماید که با دوست‌تان تماس بگیرید.

حال می‌خواهم در کنار S8 دستگاه جذاب دیگری را هم به شما معرفی کنم. پلی بین کامپیوتر و موبایل! در طی سال‌های گذشته شاهد پیشی گرفتن استفاده از موبایل نسبت به کامپیوترهای خانگی بودیم. اما هنوز هم انجام بسیاری از کارها با ماوس و کی‌بورد راحت‌تر است، به طور مثال ادیت کردن پرزنت‌های خودتان! سامسونگ دکس ابزاری است که امکان کاربری دسکتاپ را با استفاده از تلفن همراه در اختیار شما قرار می‌دهد. سپس کدخدایی، از یک فرد متخصص (با نام بهرنگ) درخواست کرد تا امکانات دکس را به‌صورت عملی به همه حاضران نشان دهد.  پس از این بخش، کدخدایی گفت: فقط در جریان باشید استفاده از کاربردهای جذاب دکس با قدرت بالای پردازنده خود گوشی انجام می‌شود.

در بخش پایانی، وی افزود: اخیرا آغاز همکاری خودمان را با شرکت آرمان به صورت رسمی اعلام کردیم که اولین حاصل این همکاری هندزفری‌ای است که شما آن را در جعبه گوشی دریافت خواهید کرد، هندزفری که در بازارهای جهانی به صورت جداگانه بهایی ۹۹ دلاری دارد. کاور جدیدی هم که هم‌زمان با S8 عرضه خواهد شد، قابلت استفاده به صورت استند را خواهد داشت.

کدخدایی صحبت‌های خودش را اینچنین به پایان برد: از طراحی چشم نواز، صفحه نمایش منحصربه‌فرد، قدرت پردازنده و مصرف بهینه باتری تا امکانات خاص و لوازم جانبی منحصربه‌فرد، همه و همه با نظم و قانون مهندسی شده، در کنار هم گلکسی S8 را به ارمغان آوردند. سامسونگ با ارایه این دستگاه، باری دیگر قدمی را به سوی آینده برداشت تا همچنان برتری خودش را نسبت به همه رقبا در صنعت موبایل اثبات کند.

در ادامه تصاویری از این گوشی و برخی از لوازم جانبی که در این همایش بزرگ به معرض دید عموم قرار گرفته بود، مشاهده می‌کنید.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

6 در مورد “گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد”

  1. من یکی پیش خرید کرده بودم ولی به خاطر این تاخیرها اعصابم داغون شد و زنگ زدم بعد کلی بد وبیراه گفتن خریدمو کنسل کردم ولی الان مثل …پشیمونم برا همین میخوام بدونم که از قیمت پیش فروش بالاتره یا پایین تر

  2. ممنون از این گزارش خیلی کاملتون . بنظر من سامسونگ همه رکوردهاش رو با این گوشی میزنه . حالا ببینین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH