۷ لوستر عجیب دنیا که دوست دارید حداقل یکی را داشته باشید!

لوستر از آن دست لوازمی است که تقریبا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود اما از بس ظاهر آن‌ها به یکدیگر شبیه شده است، شاید به اندازه کافی جلب توجه نکند. در اینجا برای شما ۷ لوستر با ظاهر عجیب و غریب را به نمایش گذاشته‌ایم، مدل‌هایی که اگر در هر خانه‌ای آویزان شود، نگاه‌های بسیاری را به سمت خودش خیره خواهد ساخت!

این لوستر بر پایه اصول دقیق ریاضی ساخته شده است. جنس آن‌ها از فلز بوده و سایه‌هایی که بر روی دیوار انداخته می‌شود، همگی ۶ ضلعی هستند. Etch Pendant Light توسط طراحی به نام تام دیکسون ساخته شده است.

Etch-Pendant-Light-by-Tom-Dixon

نام این لوستر عجیب و غریب، بیگانه است! زیرا درست مانند یک موجود فضایی مشغول پیچیده شدن دور طناب است! وزن کم و گرمای پایین از دیگر مشخصات این لوستر غول پیکر ۵۲۰ دلاری است.

Alien-Lighting-by-Constantin-Wortmann

اگر تصور کردید که این یک لوستر سنگین وزن چند صد کیلویی است، کاملا در اشتباه هستید! این لوستر با چنین ظاهر عجیبی، از کاغذ ساخته شده است و درست مانند یک کاردستی زیبا بر سقف اتاق شما خودنمایی خواهد کرد.

Paper-Starburst-Pendant-Light

یک لوستر با ۱۲ لامپ خاص که سایه‌هایی چون پرنده را بر روی دیوار شما حکاکی می‌کند! ساختار سیم‌های این لوستر به صورتی است که می‌توانید شاخه‌ها را به هر شکلی که دوست دارید بچرخانید یا بالا و پایین ببرید.

Birdie-Suspension-Light

اگر به ظاهر چراغ قوه علاقه دارید، این لوستر مخصوص به شماست! نکته جالب برای این مدل، قابلیت استفاده دو گانه آن است. به نحوی که شما می‌توانید یکی از شاخه‌ها را برداشته و به عنوان چراغ قوه در خودروی خود نیز استفاده کنید!

Torch-Light-by-Sylvain-Willenz

این لوستر از بقیه مجلسی‌تر به نظر می‌رسد اما از بقیه خاص‌تر نیز است! نامش Atlantis A14 Nickel Suspension و از صدها رشته نیکلی تشکیل شده که به گفته سازنده، طول آن‌ها نزدیک به ۵ کیلومتر از زنجیر می‌رسد! شما می‌توانید به دلخواه این زنجیرها را طراحی کنید و به شکلی زیبا از یک آبشار در بیاورید. البته تصویری که مشاهده می‌کنید، خلاقیت یک هنرمند مشهور ایتالیایی است، پس خرابش نکنید!

tlantis-A14-Nickel-Suspension-Light

برای علاقه‌مندان به موسیقی نیز یک لوستر کنار گذاشته‌ایم! Drums Light ترکیبی از چوب و کروم است و درست به مانند درام طراحی شده است تا هر فردی با مشاهده آن، به یاد یک کنسرت موسیقی بیفتد!

Drums-Light-by-Ludwig-Metals

11 در مورد “۷ لوستر عجیب دنیا که دوست دارید حداقل یکی را داشته باشید!”

  1. سلام. واقعا معجزه بود دیدین این مطلبی که گذاشتین!!! من ماههاست به دنبال خرید یه هدیه به شکل درام برای دوستم هستم که استاد درامه و سازش رو از هر کس و هرچیزی تو دنیا بیشتر دوست داره. ازتون خواهش میکنم اگر راهی برای خرید اون لوستر درام وجود داره به من فورا اطلاع بدین.

  2. اولی و چهارمی جالب هستن
    شکلش جالب هستن
    به خاطر خیلی دقیق ساختنش
    سایه ای که روی دیوار می افته خیلی جالبه

  3. ای بدک نبودن سومین لوسترباحال بود بقول دوست عزیزم کو پول؟؟؟؟؟؟؟فقط کاش قیمتاشم زده بودین.

  4. خیــــــــــــــلی جالب بود!
    خصوصا اون بیگانه هه، این مجلسیه که گفتید، با این درامه!
    من همشونو میخوام..! 😀 لینک خرید دارید!؟ 😀
    (شوخی! ما کفنمون کجا بود که ..!)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH