۷ دلیل برای آنکه بخواهید نکسوس ۷ جدید را بخرید!

NEW NEXUS 7 TABLET

چند روز پیش، تبلت نکسوس ۷ جدید معرفی شد، دستگاهی که تقریبا تمام مشخصات آن تا قبل از معرفی لو رفته بود و چیز چندان جدیدی برای گفتن در سمینار خبری‌اش وجود نداشت! نکسوس ۷ قبلی محصول موفقی از همکاری مشترک گوگل و ایسوس بود که توانست به فروش بالایی نیز دست پیدا کند. حال این دو شرکت امیدوار هستند تا در همکاری جدید خود، موفقیت بیشتری را نیز به دست بیاورند. در این مقاله به ۷ دلیلی که می‌تواند کاربر را به خریدن نکسوس ۷ جدید ترغیب کند، اشاره‌ای خواهیم داشت.

۱- فرم طراحی

گوگل تبلت جدیدش را باریک‌تر، سبک تر و کوتاه‌تر از همیشه ساخته است. نکسوس جدید ۵۰ گرم نسبت به گذشته سبک‌تر شده است، ۲ میلی‌متر نازک‌تر شده و قاب دور نمایشگر نیز ۳ میلی‌متر از هر طرف کاهش داشته تا در مجموع ۶ میلی‌متر کوچک‌تر شود. با این شرایط نکسوس ۷ جدید نسبت به گذشته راحت‌تر در دست قرار گرفته و حتی درون جیب می‌رود.

۲- نمایشگر

همان گونه که گوگل پیش از این تصدیق کرده بود، شاهد یک نمایشگر رویایی بر روی نکسوس ۷ جدید هستیم. جایی که شما شاهد نمایشگری با وضوح تصویر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل خواهید بود که چگالی ۳۲۳ پیکسل در هر اینچ به ارمغان می‌آورد. این میزان بالای پیکسل باعث می‌شود تا شما بر روی نمایشگر ۷ اینچی خود، متون را واضح‌تر ببینید و لذت بیشتری از تماشای تصاویر واقعی اچ‌دی ببرید. ضمن اینکه بازه نمایش رنگ‌ها ۳۰ درصد افزایش داشته و سبب می‌شود یک قهرمان واقعی را در دستان خود داشته باشید.

۳- اسپیکرها

تبلت جدید از دست اسپیکر مونوی قبلی خود خلاص شده و هم اینک از دو بلندگوی استریو بهره می‌گیرد تا به کمک ایجاد صدای مجازی فراگیر، تجربه‌ای جدید را برای کاربر خود رقم بزند. لذت دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی در نکسوس جدید به قدری است که در هیچ تبلت ۷ اینچی دیگری تا به حال تجربه نکرده‌اید!

۴- قدرت

گوگل به قدرت پردازنده جدید خود افتخار می‌کند، جایی که چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی اسنپدراگون کوالکام S4 نسبت به گذشته 1.8 برابر قدرت بیشتر و واحد گرافیکی ۴ برابر توان بالاتری را فراهم می‌آورد. همچنین استفاده از ۲ گیگابایت رم سبب می‌شود تا از یک عملکرد روان بر روی تبلت خود لذت ببرید.
باتری نیز شاهد افزایش توان خود بوده و حال می‌توانید بر روی ۹ ساعت پخش ویدئو و ۱۰ ساعت وب‌گردی حساب ویژه‌ای باز کنید.

۵- سیستم عامل

نکسوس ۷ جدید نخستین دستگاهی خواهد بود که از نسخه 4.3 اندروید استفاده می‌کند، سیستم عامل جدیدی که هم اینک کاربر پسندتر شده است و با قابلیت‌هایی چون Open GL/ES سبب می‌شود تصاویر زیبای شما، سه‌بعدی‌تر به نظر برسد.

۶- ارتباطات

گوگل تبلت جدیدش را با مجموعه کاملی از امکانات ارتباطی عرضه کرده است، جایی که شما از وای‌فای دو بانده بهره می‌گیرید، بلوتوث پر سرعت و کم مصرف دارید، از شبکه نسل چهارم ارتباطی 4G LTE استفاده خواهید کرد و راه‌های ارتباطی مثل NFC و HDMI نیز در اختیارتان خواهد بود. به غیر از این موارد، تبلت شما به صورت بی‌سیم نیز شارژ خواهد شد تا با خیال راحت نکسوس ۷ خودتان را همه جا ببرید.

۷- دوربین

خبر خوش برای علاقه‌مندان به عکاسی، تجهیز تبلت جدید گوگل به دوربین است. حال شما به کمک دوربین ۵ مگاپیکسلی، می‌توانید به صورت فول اچ‌دی نیز فیلم‌برداری کنید و با دوربین 1.2 مگاپیکسلی جلویی قادر به مکالمه تصویری خواهید بود.

9 در مورد “۷ دلیل برای آنکه بخواهید نکسوس ۷ جدید را بخرید!”

  1. علیرضا مطریان

    همانطور که انتظار میرفت، امکانات بیشتر با وجود قیمتی مناسب تر مجددا گوگل را به تحسین وا داشت!و اما یک سوأل: چرا در وسایل جدید اندرویدی خبری از انویدیا تگرا4 نیست؟؟؟

  2. در مشخصات تبلت نوشته شده بود پشتیبانی از جی اس ام . می خواستم بدانم قابلیت تماس هم دارد یا نه! یو اس بی OTG چی دارد؟

  3. ایمان عزیزی

    امروز 7 یه عدد مقدس شده تو آی تی رسان 😉
    ——–
    نمیدونم چرا با سری نکسوس نمیتونم ارتباط برقرار کنم! اولیش گوشی اندرویدی من نکسوس بود،شاید بخاطر این دیگه از همشون بدم میاد! 😐

  4. من واقعا از نکسوس 7 جدید خوشم اومد امیدوارم عادلانه تر وارد بشه و کاری که با نکسوس سون قبلی با ما کردن و دلاری 5000 تومن روی مشتری افتاد اینبار اتفاق نیفته
    و یه نکته دیگه نمیدونم چرا از ظاهر هوگو بارا خوشم میاد … افراد تکنولوژی که من ازشون خوشم میاد (در قید حیات :
    1- لری پیج
    2-سرگئی برین
    3-هوگو بارا
    4-بیل گیتس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH