انتشار سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 برای ساعت هوشمند هواوی واچ

هواوی در گذشته اعلام نموده بود که اولین ساعت هوشمند این شرکت به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 را پس از عرضه توسط گوگل دریافت خواهد کرد. با‌این‌حال به‌علت مشکلات ایجاد شده این به‌روزرسانی با تاخیر همراه بود.

اوایل ماه گذشته هواوی اعلام کرد که گوگل مشکلات مربوط به این سیستم‌عامل را رفع نموده و عرضه آن به‌زودی شروع خواهد شد که البته چنین اتفاقی رخ نداد و بنابر دلایلی شاهد تاخیر در ارائه آن بودیم.

تقریبا یک ماه بعد از وعده هواوی مبنی بر عرضه اندروید ور 2.0، حال شاهد دریافت آن توسط برخی از صاحبان ساعت هوشمند هواوی واچ هستیم که البته در آینده افراد بیشتری به این نسخه دسترسی پیدا خواهند کرد.

براساس گفته‌های صاحبان این دستگاه در سایت Reddit، هم‌اکنون اندروید ور 2.0 جهت دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به‌صورت خودکار نبوده و کاربران باید آن را دستی بر روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.

در حقیقت شما باید چندین بار بر روی “سیستم به‌روز است” ضربه بزنید تا نسخه جدید جهت دانلود در دسترس شما قرار بگیرد. مسلما قبل از انجام این کار باید ارتباط وای‌فای دستگاه خود را فعال کنید. یکی از کاربران فایل OTA این به‌روزرسانی را در سایت Reddit منتشر کرده است. می‌توانید بررسی هواوی واچ را در اینجا مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH