چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,319 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. سلام چرا دعوا دارید هر کی پول داره بره سامسونگ هر نداره شیامی بعدم هیچ کس نمیگه ماست من ترشه دوم شما که میگید شیامی فروشش بیشتر بوده چون مردم پول ندارن که برن گوشی با اصالت بگیرن مردم برا نون شبشون موندن بیشتر اینا که نظر در مورد شیا میدن اکثرا چند روز یا چند ماه استفاده کردن ولی سامسونگ نگرانی نداری که خراب بشه اگر هم بشه راحت درست میکنی

    2
    4
  2. من طرفدار هیچ برندی نیستم بزار یک ذره ای از تجربم بگم…اینکه هیچ برندی خیلی خوب نیست هر کدوم مشکلات خودشون دارن و بهتره بگم هیچ چیزی تو این دنیا همیشه کامل و بی نقص نیست…گوشی Samsung a50s داشتم و داخلش بازی gta sa یا به قول بعضی ها gta 5 ریختم تصمیم گرفتم تنظیمات گرافیکی رو بالا ببرم ولی بد جور لگ انداخت و مجبور شدم کیفیت تنظیمات رو پایین بیارم بخاطر مشکلاتی گوشی رو فروختم و بعدش رد می نوت ۸ گرفتم و تصمیم گرفتم gta نصب کنم گفتم این نمیتونه مثل a50s بازی رو اجرا کنه در کمال ناباوری دیدم رو فول ترین حالت تنظیمات گرافیکی هیچ لگی وجود نداشت به دوستم گفتم رد می نوت ۸ بگیر گفت شیائومی اشغاله و رفت Samsung a30s خرید همون روز که خرید گفت که باطریش یک دفعه از ۱۰۰ به ۰ رفت ولی درست شد وقتی گوشی رو تو دست گرفتم با هنگ های وحشتناکی در صفحه گوشی مواجه شدم و با قابلیت های کم و قیمت گرون…کلا سلیقه ای و هرکسی یه جور گوشی میخوره سعی نکنید بگید مال دیگران آشغاله مال من عالیه پدر من گوشی lg g6 و مادرم lg g5 داره به معنای تمام کلمه وحشتناک با این که پشتشون درج شده ساخت کره جنوبی…هیچ گوشی هم کیفیت دوربین مثل اپل نداره…

    3
    4
  3. سامان نیک سرشت

    چطور یک انسان می‌تونه تنهایی همچین حرفایی بی اساسی رو ب عنوان دلیل برای نخریدن شیائومی مطرح کنه؟ با کمال پر رویی نوشته برای گوشی قاب نمی‌زارم و گوشی از دستم افتاد و فلان شد! این برند داره به اوج کمالش در صنعت گوشی میرسه و هنوز خییییلی جاداره. من note 9pro دارم و واقعا یه تجربه لذت بخش و خاص بهم داده. فکر نمیکنم دیگه هیچ گوشی جز شیائومی دست بگیرم.

    5
    7
  4. آقایان خانوما دعوا بسه فوایدی ک سامسونگ داره شیامی ندارن و بالعکس تحقبقم درسته تازه رفقا آیفون از سامسونگ کپی کردن داداش خانوما و بذارید کنار دعواتونو

    4
    4
  5. دوستان عزیز من گوشیم s20 ultra هستش هر کس میگه شیاومی خوبه بیاد مقایسه کنیم از قدیم گفتن جنس چین بنجله

    8
    4
  6. سلام من الان یک سال و خورده ای هست شیائومی نوت 8دارم خیلی راضیم از هر نظر معرکه ست مطالبی که گذاشتن دروغ محظه تا از از این برند دوری کنیم و سراغ تبلیغات خودشون که سامسونگه بریم گول این افراد رو نخورید

    2
    5
  7. اینارو از کجا آوردی؟!
    من نوت 8 شیائومی دارم یه ساله صبح تا شب باهاش پابجی بازی میکنم آخ نگفته، درصورتی که گوشی قبلیم سامسونگ بود که تو سه ماه پابجی بازی کردن داغون شد

    3
    7
  8. گوشی شیائومی نوت ۸تی دارم و خیلی هم راضی هستم و مطمئن هستم که کسانی که درباره شیائومی بد میگن سابقه کار با این گوشی رو نداشتن واز خودشون نظر میدم
    شیائومی از سامسونگ خیلی بهتره.

    5
    6
  9. آقا اون کسایی که درباره ،وشی اطلاعات تدارن لطفا نظر ندن که میان و میگن چیپست های کوالکام خیلی از اگزینوس قویتره. این تراشه کوالکام نسبتا قویه اما در برابر اگزینوس کم میاره.
    بعضیا یه طوری میان حرف میزنن انگار صد سال متخصص گوشی بودن که میگن شیائومی خیلی خوبه و از این حرفا. شیائومی از ارزون ترین قطعات استفاده میکنه و برای همین ارزون میفته. شما اگه فک کنی یه کم به مخت فشار بیاری میفهمس هیچ ارزونی بی علت نیست. گوشی های شیائومی ارزونن اما خب خیلی اراد هم دارن. سخت افزار و بدنه ضعیف و نبود قطعات از این مشکلات هست. هر کس از هر جا میاد میره گوشی شیائومی وارد میکنه یه اسم گارانتی هم میزنه روش(گارانتی دو قوز آباد سفلا). سامسونگ قطعات با کیفیته و اصلا هم به بنچمارک آنتوتو اعتمادی نیست. شیائومی سر سال یه جوری میندازتت تو خرج که کفت ببره. حالا انتخاب باشماست سامسونگ یا شیائومی

    11
    7
  10. چرا خواستین الکی برند شیائومی رو خراب کنین؟من سامسونگ A30-A50و حتیA51 هم داشتم ولی بعد از اینکهredmi note 8 pro خریدم واقعا نمیتونم اون گوشای سامسونگو با این گوشی شیائومی مقایسه کنم.به مراتب redmi note 8 pro از اونا بهتر بود.بیاین بحث تعصب کنار بزاریم.

    4
    13
  11. این قدر دعوا برای چیه آخه؟ بسته به توقع شما از گوشی و هزینه و برند و … گوشیتون می‌تونه آشغالترین یا معرکه باشه
    اطرافیان من هر کی یه برند گوشی یا تبلت داره و تقریبا همه رو امتحان کردیم و کاراییش رو دیدیم (الجی، سامسونگ، هواوی،نوکیا،جی ال ایکس، اچ تی سی، لنوو،سونی، سونی اریکسون،آیفون،کاترپیلار و خیلیای دیگه که یادم نیست:) )
    این مقاله بیشتر سر کاراییش توی کشور خودمونه که مثلاً نمونه های متفاوت یا نمایندگی و اصیل نبودن و قیمت ارزان نه ایراد به اصل کار( اینا ایراد واقعی نیستن خیلی تو چشم نمیان بجز قسمت قطعاتش که باید تحقیق کنید البته بدون غرض:/ )
    ببینید از گوشی چی انتظار دارید بعد خرید کنید
    من فقط الجی استفاده میکردم گوشی های که حتی تو خود کره هم محبوبیت ندارن ارزون هم خریدمش (۶سال پیش حدود ۶۰۰ تومن) ولی باهاش هم عکسای فوق العاده گرفتم هم برنامه نویسی کردم هم از پله افتاد پایین و هم چندین بار کوبوندمش به دیوار جوری که پاشیده شد کف زمین (??) اما اصلا آخ نگفت.آره مشکلاتی داشت اوایل که نمی‌دونم از گوشی بود یا سیم کارت من(خدایی نمی‌دونم) ولی موقتی بود
    بقیه ی برندهایی هم که دیدم تقریبا همینطور بودن ولی باید دید یوزر چ توقعی داره ازش داره
    گوشی میخری هر قیمتی که هست باید ازش مواظبت کنی قبلش هم حتما تحقیق کن ببین با انتظاراتت همخونی داره یا نه؟ با بودجت میخونه؟ از جای معتبر هم خرید کنید که سرتون کلاه نره
    زیاد درگیر برند و جوسازی نباشید
    هر بندی کم و کاستی های خودشو داره و همچنین خوبی و ویژگیهای منحصربفرد

    1
    14
  12. سلام من نظر ها رو خوندم و میخام یه چیز اجمالی بگم:
    برند هایی که من تا حالا استفاده کردم:htc, Samsung, Huawei, xiaomi, iPhone, BlackBerry,
    و باید بگم که تو ایفون که بحثی نیست عالیه فقط یکم گرونه هم خودش هم قطعاتش
    بلک بری هم اگه تو ایران زندگی نمیکنید عالیه و بحثی نیست
    اچ تی سی هم که خوبه ولی چون خیلی دستم نبوده نظر نمیدم (در حد ۳ ماه)
    ولی هواوی خوبه و از نظر استحکام و نرم افزار عالیه و فقط محافظت های امنیتی ضعیفی داره و یکم دوربین هاش ضعیفه
    سامسونگ هم از نظر نرم افزار شخصی سازی کمی داره ولی طوری طراحی شده که نیازی به شخصی سازی نیست از نظر ظرافت بعد از آیفون حرف اول رو میزنه ولی از نظر محافظت کمی ضعیف عمل کرده و دارای قویترین سیستم امنیتی بعد از آیفون هست و قیمت هاش کمی بالا هست
    شیائومی جدیدترین گوشی من هست (ردمی نوت ۸ 64/4) و و تو استفاده اولیه به نظر می رسد(۶ ماهه دارمش) که خوبه نقطه قوتش محافظت بدنه بالا و امنیت بالا هست و ارزش خرید بالا ولی نباید از این نکته قافل بشیم که نمایندگی و قطعاتش گیر نمیاد (تو اچ تی سی و بلک بری هم این مشکلو داشتم)طوری که من قاب پشتیش رو بعد از رفتن به سه چهار تا مغازه پیدا کردم ولی از نظر شخصی سازی خوبه که برا من خیلی مهمه(اچ تی سی افتضاحه) و اینم بکم که یه گوشی رو باید حداقل یک سال استفاده کنی تا خودشو نشون بده من تا اینجا که مشکلی با این برند نداشتم و خوب بوده
    در کل الان دیگه مهم نیست که گوشیت چه برندی هست اگر
    ولی سامسونگ‌و ایفون لوکس هستن و طبیعتا کمی گرون تر
    و طراحی زیبا تر و ضخامت کمتر(من وقتی پک گوشی رو باز کردم ضخامت ردمی نوت هشت و دوربین برجستش یکم تو ذوقم زد ولی باهاش مشکلی ندارم با یه گارد درست میشه)
    و هواوی و شیائومی به صرفه تر و همون بازدهی
    در کل در عصر حاضر همه برند های مطرح(شیائومی هواوی سامسونگ آیفون) خوب هستن ولی اکر مشکل مالی ندارید من سامسونگ رو پیشنهاد میکنم فقط فقط به خاطر طراحی ظریف و وزن کم فقط همین
    اونایی هم که در مورد یک برند خاص تعصب دارند کسانی هستند که برای تبلیغ برند پورسانت میگیرن و یا تعداد زیادی از اون برند گوشی خریدن و حالا میخان بفروشن که نه مغازه دارن نه گوشی فرش هستن و موفق نبودن حالا هم گیج شدن?(دیدم از این جور ادمها با هوش اقتصادی پایین)
    پس تعصب رو یه تیکه اهن و پلاستیک و شیشه کودکانه و خنده داره
    من هر سه برند مورد بحث رو داشتم از میان رده ها به اونور فرقی نداره
    اگه ظرافت براتون مهمه سامسونگ و هواوی
    اگه قیمت براتون مهمه و کارایی بالا شیائومی
    در کل همه برند ها تو این سال ها پیشرفت کردن و پشتیبانی خوبی هم دارن

    1
    19
  13. شیاعومی بهترین گوشی ساز هست من خودم گوشی شیاعومی ردمی نوت ۹ اس خریدم و خیلی گوشی خوبیه همه اینا شایعه هست اینا میخوان برند شیاعومی رو خراب کنن???

    4
    16
  14. من نوت ۸ پرو همه چیزش خوبه بجر کیفیت بدرد نخور دوبینش حتی a20که باهاش کار می کردم خیلی بهتره

    12
    4
  15. شیائومی عشقه بخدااااا
    از همون اول ی سروگردن جلو افتاد از همه برندهای نام اشنای محبوب.
    ارزون قیمت گذاشت چون نیاز به حمایت داشت.مثل هر شرکت یا شخصی که بخواد کاری رو شروع کنه.
    مسلمه ک ضعف های هم داشته باشه کسی که اولین بار بخواد چیزی تولید کنه.ناخوداگاه هم مجبور میشه از محصولات موجود بازار کپی برداری کنه.
    هر سری ک از محصولاتش رونمایی میکرد درصد ضعف هاشم کم میکرد.تا جای ک اون شخصی ک تا دیروز دو دستی چسپیده بود به گوشی اپل.سامسونگ و…..فروخت رفت شیائومی گرفت…….
    الان قیمت متعادل.قوی ترین پردازنده ها.بهترین محافظ صفحه نمایش پشت و رو(گوریلا 5) و…….یه عالمه نکات مثبت که واقعا ارزش خریدشو داره….
    خودم سامسونگ A70 بخاطر خرید شیائومی فروختم.الانم معمولی ترین مدلشو گرفتم ردمی نوت 8 ک خیلی راضی هستم ازش خداسازندشون خیر بده 2 تومن هم گیرم اومد این وسط خخخ

    2
    17
  16. ببین دوست عزیز من عرایض شمارو مطالعه کردم و با عرض پوزش باید بگم که لحن صحبت شما کاملا تعصبانه هست و هیچ علم و آگاهی ای پشت صحبت های شما نیست.
    من 4 ساله ازین برند استفاده میکنم و تو این مدت 8 مدل از محصولان این شرکت رو داشتم از میانردش تا پرچمدارش واقعا عالی و قابل ادعا هستند.
    لطفا اگه علم موضوعی رو نداری راجبش تاپیک نزار. ممنون

    2
    16
  17. این رو بدانید گوشی من mi a3 بود و سریع داغ میکرد
    حالا که فهمیدم شیائومی همچین گوشی به اسم mi 10 pro زده و از سیستم خنک کننده ۷ لایه استفاده میکنه خیالم راحت شد
    اینم بدونید من ۱۵ سالمه و این همه اطلاعات دارم
    این گوشی با آخرین چیپستsnap dragon 865 کار میکنه و بهترین چیپسته
    این بدانید شیائومی هم سطح سامسونگه چون وقتی فیلم مقایسه باs20 ultra رو دیدم فقط کمی سرعتش پایین تر بود
    و ار لحاظ وزن و… بهتر ازs20 ultra بود
    هزینه s20 ultra ۲۵۰۰۰۰۰ تومان
    هزینهmi 10pro با همون قابلیت ها بجز زوم ۱۰۰ در ۱۰۰ که ۵۰درصد داره ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
    دوربین هر دو یکیه
    تازه چیپسته شیائومی بهتر ازs20 ultra بود
    پس الکی مردم رو به سمت سامسونگ نبرید
    شیائومی بهترین دوربین رو رو گوشی هاش میزارم ولی سامسونت میترسه
    محافظ شیائومی بهتر از سامسونگه
    سامسونگ بعد از s۱۰ گوشی هاش خیلی زشت شد

    5
    12
    1. خوب آخه عقل کل جون تو کلا ۱۵ سالته و دونستن سیستم خنک کننده که چیزی نیست تو اول برو یادبگیر دو دوتا کنی چرتکه بالا پایین بندازی یه چیزی بفهمی از گوشی بعد که علمت بالارفت بیا نظر بده نه مث اینا که معلوم نیست از کجا اومدن نظر میدن که شیائومی خوبه. اون یکی که میگه میخواین شیائومی رو خراب کنید. یکی بهش بگه یه برند چینی بنجل رو که دیگه خرابش نمیکنن چون همینجوری خرابه

      12
      1
  18. کاملا چیز های مسخره ای گفته من خودم گوشی ردمی 7 رو دارم قبلا یک سامسونگ داشتم الان از لحاظ سرعت و تاج خیلی قوی تر از سامسونگ هست دوستان من الان یک سال این گوشی رو با گلس و قاب استفاده کردم به هیچ مشکلی بر نخوردم نسبت به قیمت و کارایی خیلی بهتر از سامسونگ هست

    3
    10
    1. سلام دوستان آقا سامسونگ به جز صفحه نمایش چیش از شیائومی قوی تره بکم فکر کنین بخدا قسم تو تست دوربین سرعت نابود a50s کرده از اقوام بهم گفتن بیا عوض کنیم آقا فقط اپل و شیایومی سامسونگ کند زده به همه چیز فقط پول برند میگیره تمام شد پول تون به سامسونگ هدر ندین

      9
      10
  19. من گوشی شیائومی نوت 8پرو خریدم،بهترین مزیتش دوربین عالی وکیفیت تصویرشه،ایراد اساسی که از لحاظ نرم‌افزاری داره،اینکه زمانی که میخوای پیامکی ارسال کنی اگه نیاز باشه برگردی به صفحه یادداشت یاصفحه پیامهای قبلی،عکس یاهر چیز دیگه قادر به بازکردن صفحه جدید نیست وفقط بالغو ارسال پیام میتونی صفحات دیگر راباز کنی بنظرم این یک ایراد بزرگ برای یک گوشی میان رده باقیمت 4.5میلیونیست

    3
    9
  20. الان نزدیک به سه ساله که شیائومی نوت 4 دارم با وجود اینکه راننده تریلی هستم و هر لحظه گوشیم زمین میخوره و خیلی هم از گوشی مواظبت نمیکنم هنوز مثل روز اولشه و کارکردش عالیه خودم و خانمم و دخترم شیائومی داریم و همگی راضی هستیم

    6
    25
  21. سلام و درود برشما کسی که نظر میده باید گوشی شناس باشه نه همه کس،که هر یک یه گوشی داره ازش می نازه،از نظر من گوشی،شیائومی گوشی خوبی نیستند چون سیستم سخت افزاری ضعیفی دارند در مقابل گوشی های پایین رده سامسونگ ضعیف اند،خودم از همه برندهای گوشی اپل،سامسونگ،شیائومی ،هواوی و سایر برندها استفاده کردم بین گوشیهای هوشمند اندروییدی برند سامسونگ پرچمش بالایه هر که میگه شیائومی بهتره گوشی شناس نیست شیائومی تازه اومد بازار ولی سامسونگ سابقه اش بالایه ،در حال حاضر بالاترین قیمت گوشی َشیائومی برابر است با قیمت گوشی سامسونگ میان رده،در ضمن گلکسی اس ۲۰ الترا و نوت ۲۰ پرجمدار تمام گوشی هستند حتی برند اپل،حالا نظرتان را بفرنایید

    21
    5
    1. درسته که سامسونگ سابقه بالایی داره اما از نظر من اصلا گوشی خوبی نیست من آیفون رو هم قبول ندارم

      9
      19
      1. ایفون قبول نداری پس چیه رو قبول داری شیامومی که برند چینی اشغالکه داره بازیابی میکنه عزیزم فقط فقط ایفون از همه نظر خوبه من خودم ایفون 10 دارم در عراق خریدم اصلا نظیر نداری ایفون یه چیز دیگست

        6
        10
  22. به نظر من گوشی شیائومی اصلاً خوب نیست، اصلا جنس چین به درد نمیخورن هر برندی باشه چه هواوی چه شیائومی و چه سایر برندهای چینی که گوشی تولید میکنند خودم همه نوع برند استفاده کردم هیچ گوشی اندروییدی بهتر از سامسونگ نیست هم شناسه تره هم پرچمش بالایه،الان سامسونگ S20 ULTRAو NOT20پرچم داره سامسونگ و قیمت هر کدام ۲۵میلیون هستش

    15
    7
  23. الان ی سالو نیمه می ۸ دارم خدا شاهده تا حالا هیچ هنگی یا هیچ افت فریمی ازش ندیدم مثل چی بگم باهاش فورتنایت و پابجی بازی میکنم?موبایل خیلی عالی هستش قیمتش هم عالیه. شیائومی رو با سامسونگ اشغال مقایسه نکنید ساسونگ اصلا ارزش خرید ندارع فقط یه شت میده دستت!!

    5
    18
  24. خورشید تابان

    لطفاً یه برنامه ظبط مکالمه تلفنی مناسب و ساده برای شیائومی نوت 8 بفرمایید .با تشکر

    1
    8
  25. خورشید تابان

    از همه عزیزان خواهشمندم اگر برنامه ظبط تماس خوب سراغ دارید برای گوشی شیائومی نوت 8 معرفی کنید.سپاسگزارم

    1
    9
  26. دوستان تاریخ نشر این گزارش رو ببینید سه سال قبله .الان شیائومی برای مردم ایران با توان مالی کمتراز 8تومن برای گوشی بهترینه .سامسونگ فقط پرچمدارای بالای12/تومنش ارزش هرید دارع .پس میانرده شیائومی برای همه بهتره

    3
    17
  27. لطفا یکی صادقانه جواب بده من دانش اموزم توان مالی بالایی ندارم لطفا بگید شیاعومی بگیرم یا سامسونگ اول می خواستم a10 بگیرم که دیدم اس اومده همه هم گفتن s ها خوب نیستن حالا هم میگن شیاعومی خوب نیس من چی بخرم

    1
    10
  28. دوستان عزیز شیائومی اسباب بازیه باید بدی بچه ۷ یا ۸ ساله باهاش بازی کنه و سر سال هم بندازیش دور بری یه آشغال دیگه بخری. اگه نیان رده میخوای یه کم پول بیشتر بده برو سامسونگ بخر که اگه ازش توقع یه بالا رده رو نداشته باشی و باهاش کارهای گوشی های بالا رده نکنی انقدر برات کار میکنه که ازش خسته شی اما اگر بری یه شیائومی میان رده بخری از یه گوشی پایین رده هم ضعیف تره و یه جوری کار مسکنه که از سرعت پایینش خسته شی بری یکی دیگه بخری کا میری سمت سامسونگ.

    34
    10
      1. واسه تو همون فرغون چینی که بدرد لای جرز دیوار می خوره و اشغال ترین برند هست خوبه. واقعا لیاقت یه سری از مردم ایران همینه که همین گوشی های آشغال و بدرد نخور ر شیائومی رو داشته باشن.

        21
        8
  29. سلام دوستان تگه قصد خرید گوشی پرچمدار دارین سامسونگ بخرین ولی اگه میان رده میخواین شیاعومی بهتره مثلا ردمی 8 که 2میلیون هشتصده درست مثل گلگسی a30 سامسونگ میمونه که 4 میلیون قیمت داره درضمن سامسونگ پول برند میگیره ولی وقتی شیاعومی میگیری پول برند نمیدی

    2
    16
  30. آقا من note 5 a prime دارم چند ساله که دارم. منم آدمی نیستم خیلی حساس و به همین دلیل چندین بار افتاده و خیلی آسیب کمی دیده و من هم خوره بازی هستم و عین خر کار کشیدم آخ نگفته،تازه چند روز دیگه note 8 pro میخرم
    هیچ وقت یادم نمیره وقتی اولین بار اسمشو به هرکس میگفتم چه فامیل چه آشنا میگفتن یه گوشی آشغاله حتما

    1
    17
  31. گوشی می a3 شیائومی با کاتر سعی داشتم پشتش خط بندازم هرچقدر تلاش کردم نشد اونموقع میگید جنش بدنه آشغاله?رو گوشی هواوی و سامسونگ هم تست کنید و مقاومت شیشه پشتی رو مقایسه کنید.

    1
    14
  32. من از یه گوشی بیشتر از دو سال استفاده میکنم
    الانم یه هانر 4x دارم . بین آیفون 7 و رد می 8 کدوم بهتره و بیشتر عمر میکنه؟

    1
    8
  33. دوستان به نظرتون a30s بخرم یا شیامی نوت ۸ لطفا یکی که خیلی وقته شیامی داره بگه واقعا شیامی بعد یه مدت خراب میشه؟؟؟؟یکی صادقانه بگه

    2
    18
  34. من خودم موبایل a30sدارم اصلا بدرد نمیخوره همش صفحه اش گیر میکنه سه ماه نیست خریدمش اما داداشم شیاومی داره با هم یه جا خریدیم خیلی خوب کار میکنه گوشیش حتی یه ضره هم تا حالا گیر نکرده در کلن سامسونگ فقط اسم در کرده

    11
    32
  35. سلام .
    من قبل از اینکه بخوام این گوشیو بخرم با گوشی قبلیم درباره ی شیائومی نت 8 تحقیق کردم و وقتی اومدم توی این سایت دلم گرفت. ولی حالا که نظرات شما رو خوندیم راحت شدم. الانم خریدم و ازش خیلی راضیم??

    9
    59
  36. من گوشی a20 دارم از هر لخاظ ضعیفتر از redmi note 8 pro پدرم هست و اصلا به دارد بازی نمیخوره یه بار از دستم افتاد با وجود اینکه گلس خیلی محکمی داش ال سی دی سوخت توسط نمایندگی سامسونگ با یک میلیون هزینه عوض کردیم الان گوشی برای خودش داره بندری میزنه اکثرا گیر میکنه و بعضی جاها رو خودش لمس میکنه اثر انگشتش هم زیاد جالب نیس میخوام note 8 pro بخرم

    14
    55
  37. اینکه میگن سامسونگ داره پول برندشو میگره یک شایعه هست سامسونگ قیمت همه گوشی هایش را پایین اورده تا پرفروش شود بعد شما میگید پول برندشو میگره??????

    51
    25
    1. شیاعومی یک گوشی زد مثل ردمی نوت ۸ پرو تا کنون فکر کنم ۲۰ میلیون نفر گرفته ولی سامسونگ چی

      6
      25
  38. اقا وقتی چیزی نمیدانید نظر ندهید دارید جک میگیند معلومه سامسونگ بهتر از شیائومی بدونه اینکه کاری به طول عمر داشته باشم باز هم سامسونگ بهتره چون یکی از فامیل های ما نوت۸ داره روز اول خوب بود روز دوم خوب بود روز سوم با گوشی من که a30s هست مقایسه کرد دید انگار سامسونگ بهتره چون دید خیلیییی روان تر از شیائومی شیائومی اون موقع که دستت میگری خیلی خوبه دو روز بعد ببین چه اتفاقی میفتد کسایی که میگن من ۳ سال یا ۶ ساله گوشی شیائومی را دارم بله راست میگند ولی به مشکل هایی بر خوردند که نمیگند هیچ وقت به گوشی شیائومی اعتماد نکنید نگید این رمش۶ نگید این صفحه نمایشش با کیفت تره همیشه سامسونگ بلده چیکار کنه چیکار نکنه

    53
    35
    1. زیبا محمدی

      من پنج ساله redmi note 2 که تولیدش هم متوقف شده دارم تو این پنج سال مشکلی نداشتم ،نه هنگ کرده نه کند شده تا miui 9 هر ماه رام جدید عرضه شد و این برای افرادی مثل من که ارتقا اندروید نداشتند عالی بود ، تنها هزینه ای که براش کردم خرید گلس ،کابل یو اس بی و ای سی تغذیه به مبلغ۰۰۰ ۲۳ تومن چون گوشی از دستم افتاد تو حوض و خشک نکردم و باعث شدم تغذیه بسوزه ، به غیر اینها هیچ هزینه اضافه ای نکردم و مشکلی هم نداشتم ،در حالی که گوشی من خیلی وقته توقف تولید شده و رامش ارتقا پیدا نکرده ولی همچنان مثل روز اولش کار میکنه ،اینکه برخی می گن یه سال کار میکنه یا ال شده بل شده به خاطر اینه که یا نمی دونند چطور کار کنند یا یه بلایی سر گوشی آوردند وگرنه گوشی هشت هسته ای با سرعت بالای ۲گیگاهرتز دلیلی نداره هنگ کنه کند بشه یا خودبه خود خاموش بشه

      3
      16

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH