چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,319 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. آقای گل کار دروغ نگو…
    میخوای تبلیغ کنی از سامسونگ تبلیغ کن
    این کار سایت آی تی رسان اصلا درست نیست
    متاسفم ، متاسفم

    3
    9
  2. من ردمی نوت هفت دارم دو ساله مثل ساعت کار می‌کنه همه کسایی که همزمان با من گوشی خریدن اکثرا یا آ پنجاه خریدن یا آ هفتاد ولی همه میگن اشغاله گوشیمون خدایش پابجی بازی میکنم یه ذره هم داغ نمیکنه الکی چرت و پرت ننویسید تو این مدت فقط گوشیم از دستم افتاد شیشه دوربینش شکست که با بیست تومن یه شیشه دوربین انداختم روش نه هنگی داشته نه داغی دوربینشم که خیلی خوبه من خودم قبلاً سامسونگ داشتم قبول که سامسونگ خوبه ولی گوشیا پرچم دارش نه میان رده گوشی اس فایو که داشتم هنوز که هنوزه کار میده بدون هنگی شیش هفت سال پیشم خریدم الان دست بابامه

  3. آقایون خانمها نقد این پیج یه کپی از صفحات دیگه هست و برای چند سال پیش هست …. انگار سامسونگ یا اپل همون اول غول بودن… یه دهه پیش وقتی نوکیا حکمرانی میکرد سامسونگ و اپل و … اندازه شیافم نبودن… تا همین الان برند شیایومی پنجمین تولید کننده تلفن همراه دنیاست خدایی خودتون رو با این حرفهای بی پایه سرگرم نکنید سال 2020 این حرف ها!!!یه نکته با این منطق دیگه هیچ برندی نباید پیشرفت کنه …. البته من تا صبح هم براتون توضیح بدم اونی که میگه شیایومی خوب نیست رو نمیتونم قانع کنم چون هر کسی محکم حرفاشو چسبیده ول کنم نیست

    الان یکی میاد میگه این اقا شیایومی داره و داره از برند حمایت و طرفداری میکنه والا گوشی الان من اس 8 است ولی منطقی باید نقد کرد وگرنه صاحب برند نیستم ….

    1
    5
    1. سعید صانعی

      حرف شما درسته، همه برندها از اول غول نبودند و این قضیه برای شیائومی هم صادقه، چون شیائومی برند جدیدی هست دلیلی نمیشه که چشم بر روی ایراداتش بسته بشه. این متن توسط کسانی نوشته شده که خودشون شیائومی داشتند و پس از چند سال افت کیفیت، عدم پاسخگویی مناسب توسط نمایندگی و دیگر موارد رو به چشم خودشون دیده‌اند. در متن چندین بار هم ذکر شده که خیلی از این مشکلات در گوشی‌های جدید شیائومی کمتر وجود داره، اما با این وجود دلیل نمیشه بهشون اشاره نشه. البته قطعا گوشی‌های سامسونگ ، اپل و نوکیا هم ایراداتی دارند که تو مطالب مختلف بهشون اشاره شده، نمونش حذف شدن شارژر از جعبه گوشی‌های جدید آیفون که هم مطلبش رو در سایت کار کردیم و هم به صورت طنز در صفحه اینستاگرام بهش پرداختیم

  4. دمتون گرم هیچ ارزونی بی حکمت نیست
    دوستان گوشی های شیافومی بنجل و بدرد نخور هستن از من نصیحت نخرین

    17
    2
  5. خخخخخ بنظرم اینا اطلاعات غلطه ! عمر دوساله ؟ من ی تبلت گلگسی تب اس ۲ خریدم ۵ ساله داره کار میکنه ، هنوز سالمه سالمه پس قطعا شیائومی خیلی بیشتر کار میکنه ! وقتی تبلت مدل ۲۰۱۶ من اینقدر کار کرد از شیائومی انتظار بالایی داشته باشید! ..!!! دیگه خودتونم نظرات کاربران رو بخونید ببینید دیگه همه راضی هستن ، دیگه قشنگ میشه تشخصی داد چ سرطانیه اطلاعات اقای نویسنده ،……

    4
    7
    1. کجاش اشتباهه
      بنده گوشی می 10خریده بودم اولش هیچ مشکلی نداشت ولی بعد 3ماه تاچش کار نمیکرد با کلی ضرر و التماس اخرش فروختم
      به نظرم شیائومی متقلب و حقه باز هست
      دوستان هیچ وقت سمت شیائومی نرید

      4
      3
      1. مسئله ای وجود داره عدم دقت شما در انتخاب فروشنده ی منصف و صادقه.
        من سال ۹۷ که اقدام به خرید شیائومی کردم افراد با تجربه به من اطلاع دادن که یک سری گوشی ها دست دوم یا تعمیراتی هستند و من با دقت کامل خرید کردم. در خال حاضر تمام خانواده از گوشی و گجت های شیائومی استفاده میکنیم و رضایت صد در صدی داریم.
        حتی به پیشنهاد ما اشنایان هم شیائومی را انتخاب کردند و در ۱۲ مورد خرید گوشی همگی راضی بودند.

  6. سلام این چرت پرتاب چی میگی من شیائومی نوت ۹ گرفتم درست اولش یکم ابتدای بود ولی آبدت اول اومد دیدم مثل گوشی های دیگه زچرابت کاربریش خوب شد ولی آبدت دومش کاربریش عالی شد من میتونم بگم قسم بخورم از هواوی خیلی برنامه. نویسش بهتر خیلی جریانش کار کردن با a30à50 و هوای مدالی یکی موند بخار p. s هوای کنار هم گذاشتم دیدم عالی کم نمیاره ازشون سامسونگ که که خورد a۳۰ من مدلپایینش دستم اگر نوت ۹ پروs بود یا ۱۰ یا mi باید a70 نیاوردن مقایس شارژشم عالی عالی درست میگفتن هنگ میکن من روز اول خریدم وقتی نیومد بیرون از برنامه ایکنا ث سانی میکشید بیاد رو صفحه ولی الان خدای با. ابدیت آخر عالی شده منتظر آب دست ۲۰۲۱ چه شود

    4
    4
  7. شایی باورش براتون سخت باشه ولی من اولین باری که گوشی ها ی شیائومی اومد خریدم الان سه ساله که مثل ساعت کار میکنه . اما اینکه نوشتین آسیب پذیره و باید بگم هیچی در آسیب پذیری به پای آیفون نمیرسه چون حتی اگه یه خش نیم سانتی روش بیفته دو سه میلیون رو هوا باید بدیم براش .

    2
    15
  8. اخه کسی که شیامی نداره میاد این سایت رو تشکیل میده من خودم شیامی دارم خیلی هم راضی هستم یک گوشی- – – – – – – – مقاوم وقتی دست میگیری ایفون11 دستد است نه هنگ می کنه نه کیفیت پایین بسیار عالی من پشنهاد می کنم پشیمان نمی شوید…

    2
    11
  9. گوشی فوق العاده عالی هست من گوشیم از ۲متر ارتفاع افتاده فقط روی شیشه دور بینش ترک خورد که اگه سامسونگ بود باید مینداختم دور وخیلی دوربینش بهتر از سامسونگ واقعا عالی من زدنی نوت ۸ دارم عالی عالی

    5
    14
    1. من که گوشیم نوکیاس تا طبقه 5 افتاد هیچیش نشد . خدا بهت رحم کرد 1 متر بیشتر می افتاد تموم بود گوشیت .

      2
      2
  10. با سلام دوست عزیزی که این مطالب رو تهیه کردی در مورد اکثر انها حق با شما هست شیائومی مارک محبوب و تازه کاری هستش که به تازگی 10 ساله شده یعنی یک دهه هستش که وارد بازار شده در مورد نکته اول باید بگم این یک روش جدید در باره تمام شرکت هاست اگه قرار باشه شما گوشی بخری تا 10 سال دیگه هم کار کنه و نیاز ب تعویض نداشته باشه قطعا شرکت بر شکست میشه برای همین گوشی هارو ظریف شکننده میسازند..البته ساخت گوشی با پشت شیشه ایی و…اینا به زیبایی بیشتر و به سری مسائل کمک میکنند و در مورد اون صحبتتون که گفتین یه سری گوشی هارو کپی میکنه اولا همه میدونن که هواوی چطور کپی میکنه نگم براتون…:) ولی یک الگو ساختاری هست مثل دورلین چند تایی اسکنر انشگت روی صفحه و.. سامسونگ اپل شیائومی هواوی نوکیا ال جی و…همه دارن در همین سبک گوشی های میان رده پرچمدار و غیره رو عرضه میکنن و یکی دیگر از مشکلات اصلی واردات گوشی ب ایران هستش ک بحثش از شیائومی جداست و تقریبا به هر چیزی ک در کشور وارد میشه مربوط هستش.و اینکه شیائومی گوشی جدیدش یعنی می 10 الترا رو عرضه کرده که قاتل کشنده نوت 20 الترای سامسونگ هستش. با این حال از شما متشکرم بابت این مقاله خوب و ارزنده شما

    3
    9
  11. الکتروتکنیک

    شیائومی رتبه اول جدول رده بندی بهترین سازنده ی دستگاه تلفن همراه
    شیائومی موردقبول بازارفروش موبایل
    شیائومی موردتأیید مردم ومصرف کنندگان گوشی درسرتاسرجهان
    شیائومی قابل اعتماد ورضایت بیشترین رای مردمی نخست دراروپا دوم درکشورعزیزمان ایران
    مصرف کننده ی عزیز گوشی شیائومی هیچ مانعی جزخداوند جلودارشیائومی نیست ازحسن انتخابتان سپاسگزاریم

    3
    15
  12. چیزی ک عیان است چ حاجت به بیان است شیائومی رو هرچقدم بد جلوه بدن مردم عقل دارن چیزی ک بهتره میخرن آقای نویسنده چقد ازسامسونگ گرفتی؟سامسونگ عوض اینکه اینجوری پولاشو براسوءتبلیغ شیائومی هدربده کیفیت سامسونگ روببره بالا هرچن درحد واندازه شیائومی نمیشه حداقل قابل مقایسه بشه ولی بازحریف شیائومی نمیشود شد (◠‿◕)⁩

    3
    16
  13. خداوکیلی من سامسونگ a6خریدم آب خورد بهش بوردش سوخت یخرده تحقیق کردم اکثرا شیائومی پیشنهاد دادن من دقت کردم اونایی ک باسواد وحرفه ای بودن شیائومی رو پیشنهاد کردن ولی کسایی ک زیاد ازگوشی ک سهله حتی ازرادیو قدیمی جیبی هم سردرنمیارن سامسونگ رو گفتند خوبه،ولی من شیائومی خریدم الان یکساله دارم ردمی8 هس اسمش خداوکیلی خیلی بهترازسامسونگه،اصن قابل مقایسه نیس ک ازهمه لحاظ عالی وبرترازسامسونگ هس،باید واقع بین باشیم وحقیقت راقبول کنیم شیائومی بی نظیر وبهترین برندهس ی شرکت قلدروگردن کلفت و ب روزه

    3
    14
    1. نداجون سلام،خانومی چرا ارزون آخه سامسونگ نسبت کیفیت وکاراییش مفت نمی ارزه عزیزدلم ازبس بهمون انداختن تعجب میکنید اره عزیزپول میدی باس جنس خوب بگیری تعجب نکن شیائومی تازه داره حق مون رو میده

      5
      7
    2. طرف احسان میده مفت مفت چلو کباب نذری میده ، میخاد احسان کنه ، چجوری هیچ ارزونی بی دلیل نیست ؟ …اینا استدلال میکنن و میگن قطعاتی ک بدرد نمیخوره رو میندازن دور ، یا بجاش قابلیت کمترشو استفاده میکنن ، حتی گوشی های شیائومی هندزفری ندارند ! میخورند ولی ندارند !……… من خودم سامسونگ دارم ولی میگم شیائومی ه چی باشه از سامسونگ حیلی بهتره ! ….. از سگ جونیش حرف نزنیم بهتره ، سامسونگ گوشی با دوربین متحرک کیفیت ۴۸ مگا پیکسل میده بیرون شیائومی دوربین متحرک ۱۰۸ مگا پیکسل میده بیرون ، شیائومی رم ۶ یا ۸ استفاده میکنه سامسونگ رم ۴ یا ۴.۵ استفاده میکنه . سامسونگ از سوپرآمولد استفاده میکنه ! شیائومی از آی پی اس ال سی دی استفاده میکنه ، ای پی اس ال سی دی خیلی بهتره ! …… حتی سنگین بودن وزن شیائومی ی دلیلی داره ، الکی سنگین نیست ک ! کرم ندارن ک توش سنگ پر کنن ! تو اون سنگینی پردازنده و همچنین دوربین و همچنین قطعاتش ک با کیفیت و سنگین هستن استفاده شده ، سامسونگ هم ک سبک هستش یعنی توش قطعات بدرد نخور و کم عمر و حتی شاید ی سری جاهاش خالی مونده …. در اخر بگم شیائومی خدای گوشی است ! …….. اینطوری بگم ک پدر گوشی شیائومیه سامسونگ جنین هستش و هوآوی هم ک تو کمر باباشه ،

      8
      1
  14. آقایی که این سایتو نوشتی و میگی خیلی گوشی های شیائومی بدنه ی ضعیفی داره من خودم گوشی ردمی 5 آ دارم با تمام قدرتم هم پرتش کردم رو زمین هیچیش نمیشه بعد پسر عموم گوشی سامسونگ آ 10 داره یه بار گوشیش افتاد زمین کلا غر شد اونوقت شما چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    4
    23
  15. من شیائومی نوت8دارم الان حدودا سه ماه میشه خریدمش فعلا که مشکلی نداشته و ازش کاملا رضایت داشتم ولی میگن به مرور زمان کاراییش بد میشه یه چیزیه که داره منو میترسونه من که گوشیم تا الان عالی بوده تازه باa80سامسونگ مال یکی از اقواممون مقایسش کردم دوربی نوت8من هنوز از اون کیفیتش بهتر بود من که تا الان استفاده کردم گوشی عالی بود اما تو بعضی از بازیا کم میاره و هنگ می‌کنه و باطری خیلی داغ میکنه

    3
    14
  16. منم نوت 8شیائومی رو دارم واقعا ازش راضیم فروشنده ازاشناهای خیلی نزدیکمون بود ایشون این مدل معرفی کرد وگفت این گوشی الان توبازارازs50هم بهتر

    2
    15
  17. سلام اقا اون کسی که میگه سامسونگ گوشی بدیه داره خیلی بی جا میکنه اقا تعصبی نباش رو راست باش گوشی های قدیمی سامسونگ کمی هنگ میکرد اما خیلی ازهواوی،سونی،ال جی وبرندهای دیگه بهتربود ارزان بودن هواوی اونموقع برای استفاده از ال سی دی های کم کیفیت بود اما گوشی سامسونگ از بهترین ال سی دی ها استفاده میکرد و از بهترین ای سی ها وپردازنده ها دختر دایی من گوشی هواوی داشت هاردش سوخت هاردش رو عوض کرد الان سالمه خواهرم میگفت میگه بعد از چند دقیقه داغ میکنه اقا شما تو دیوار شهر بندر عباس بزن گوشی هواوی میاد میفهمید من چی میگم هارداشون سوخته من شهر های دیگرو نزدم شما بزنید میفهمید و کاملا متوجه میشید من خودم گوشی سامسونگ گلکسی کور پریم داشتم دادم به خواهرم، خواهرم الان همون گوشیو داده به برادرکوچیک ترم از سال کلاس هشتمم من این گوشیو داشتم والان کلاس دوازدهمم مث ایینه کار میکنه فقط باتریش خرابه که از اتصال دهندش هامون کادر سیاهش خم وراست میشه که بچه تو دهنش کرده بود اونوقتا بعضی مواقع خاموش میشد که از وقتی کاغذ پشتش گزاشته دیگه خاموش نمیشه ولی باتریش خرابه شارژ کم میکنه مال همون کادر سیاهش هست که اگه باتریش عوض بشه درست میشه پسر عمه بنده هم یه گوشی هواوی داشت که به بابام گفته بود قیمتش۱۰میلیون هست که یکی از قطعاتش سوخته ماکشو نگفت فکر کنم میگفت ۳میلیون میفروشدش من خودم الان سامسونگ ا۵۰ دارم خیلی ازش راضیم از همه چیزش اصلا یکمم هنگم نمیکنه سریع هم شارژ میشه و دیر هم تموم میکنه معرکس بخدا باتریش ۴۰۰۰هزارمیلی امپر ساعت هست اما شیائومی نوت ۹ ۶۰۰۰هزار میلی امپر ساعت هست شیائومی رو نمیدونم اما سامسونگ از بقیه گوشی ها بهتره خدا حافظ عزیزان

    12
    7
  18. سلام من 6 ماهه نوت 8 پرو شیائومی دارم، هم سامسونگ داشتم هم اچ تی سی از نظر کیفیت بدنه اچ تی سی m8eye عالی بود بدون هیچ محافظی مدام زمینش زدم ولی چیزیش نشد من چون ادمینم بعد چهار سال باطریش خراب شد اما هنوزم با شارژر کار میکنه، سامسونگ بخوام بگم فقط اذیتم کرد مدام هنگی داشت کیفیت بدنه اصلا خوب نبود با کوچیکترین ضربه ای ال سی دی میشکست با اینکه محافظ هم داشت و از هنگی و داغ کردن باطریش که نگم، الانم شیائومی گرفتم و وقتی دارم مقایسه میکنم با سامسونگ a80 به نظرم یک سر و گردن بالاتره درکل اصلا از گوشی های سری a سامسونگ خوشم نمیاد به نظرم بیش از حد کیفیتش پایینه، شیائومی هم از لحاظ ظاهری شیکه و هم کیفیت دوربین خوبی داره و مهمترین چیز باطری قویشه که توی آیفون و سامسونگ چنین چیزی نیست من شبانه روز دارم پابجی و آسفالت و بازی های سنگین دیگه میکنم بدون ذره ای داغ شدن حتی وقتی تو شارژه داغ نمیکنه هیچ باگ و هنگی نداره مخصوصا تو بازی های سنگین، رابطه کاربری و دوست دارم و اینکه شبانه روز دستمه و 24 ساعت شارژ نگه میداره، فست شارژه و عالیه، به نسبت قیمتش از گوشی های تو این رنج قیمت سامسونگ صد برابر بهتره، در ضمن بهتر بود بدون غرض مقاله مینوشتین چون یک علت ارزونی این گوشی به علت نوپا بودن و همچنین سنگین بودنشه، دوم اینکه دوستان شما دارید گوشی میان رده رو با آیفون 11 پرومکس مقایسه میکنید؟!!! خب مشخصه آیفون بهتره، هرچند که من به خاطر باطری ضعیفش و چیزای دیگه دوست ندارم، اما برای مقایسه باید قیمت و مدنظر قرار بدید و ببینیم ارزش خرید داره یا خیر، و اینکه اگر برای بعضی ها آپدیت نمیاد مشکل خودشونه چون باید موقع خرید حتما گلوبال رسمی اروپا رو خریداری کنیم نه هند و چین چون برای کشور ما بدرستی کار نمیکنه و شیائومی خودش این موضوع رو همیشه داره میگه، این گوشی قدرتمندترین باطری رو داره که از نظر من مهمترین جز گوشیه، و به نظرم اگر تخصصی تر و بر اساس تعصب نمینوشتید بهتر بود چون دلایل خوب و محکمی ارائه ندادید.یکی از دوستان من 4 ساله این گوشی رو داره بدون ذره ای خرابی و هنگی در حالی که خواهرش چند بار گوشی سامسونگشو عوض کرده. و از نظر من این گوشی هیچ چیزی کم که نداره هیچ بلکه خیلی هم بهتره

    2
    25
  19. متاسفانه بیشتر دوستان تعصبی هستند. هر کس برند گوشیش هر چی باشه میگه فقط این برند که من دارم خوبه و بس!
    و باعث میشه دوستانی که قصد خرید دارند هم سردرگم بشن و هم شاید پولشون ضایع بشه با این شرایط اقتصادی
    #تعصبی_نباشیم

    3
    31
  20. شیائومی را جان به جانش کنی چینی هست و ایرانی هارا جان به جانشان کنی عاشق جنس بنجل چینی هستن اپل هم که 3تا دوربین 12 مگا میندازه طرفداراش غش می کنن.

    10
    22
    1. سلام دوست عزیز باید در جواب شما بگم اینطور که فکر میکنید نیست بلکه چین یکی از برترین سازندگان محصولات مختلف در جهان هستش و جنس های ان از درجه 1 تا درجه 3 دسته بندی میشوند و کشور ما بخاطر یک سری تحریم ها و مشکلات دیگر و دلال ها…ب ما جنس های اشغال و بیخود میفروشند ولی همیشه هم اینطور نیست مثلا گوشی من ردمی نوت 9 اس نسخه گلوبال هستش و واقعا ازش راضی ام و در تست های سخت افزاری مختلف هیچ مشکلی نداشته میخام بگم جنس اصل اگه بخرین خودتون متوجه میشیوید البته مشکلی ک در تمام محصولات شیائومی هستش البته بیشتر از مشکل یک جور خود کفایی هستش من میخام هدفونم که مثلا مارک بیتس هستش به نوت 9 اس ام متصل کنم و یک مقدار اون رو شخصی سازی کنیم مثلا افزایش بیس بدم و…ولی شیائومی فقط از محصولات شیائومی خودش ساپورت میکنه ولی جز این مشکل خاصی در گوشی ندیدم 🙂 با تشکر

      2
      3
    2. اگه چین جنساش خراب بود اقتصاد دوم جهان نمیشد . دلیلی اینکه جنسای چینی در نظر ما ایرانیا بی کیفیته اینه که بی کیفیتاشو وارد ایران می کنن تاجر ها و دولت تا بتونن سود ببرن .

  21. ریانباشه این آقای نویسنده باشیائومی به نظر مشکل داره..خب داداش من وقتی حاضر نیستی برای گوشی هات ازگاردو محافظ استفاده کنی چطور توقع داری سه سال از گوشی بدون هیچ مشکلی استفاده کنی..5 تا نظر دادی که نه منطقی بود نه شبیه نظر بود..بیشترشبیه دردودل و سهل انگاری خودتون بوده

    6
    29
    1. این که نویسنده مشکل شخصی با شیائومی داره واضهه سامسونگ دیگه وارد نمیشه بهترین جایگزین شیائومیه نمیشه منکرش شد

      2
      18
    2. خیر دوست عزیز ایشون مشکلاتی رو مطرح کردند که به صورت تقریبی در تمام گوشی های بازار ایران وجود دارند ولی در این مقاله شیائومی مورد انتقاد قرار گرفته 🙂 با تشکر

      3
      4
  22. من والا درباره شیائومی نظرم میدم فقط شیائومی صفحه نمایشش خیلی افتضاحه از این نظر که یکی از مهم ترین بخش هاست ک اول از هر امکانی یا…. اون پیش رومونه و من ک نپسندیدم با این کیفیت صفحه بقیه برندا بهترن??????????
    اوه و راستی تا یادم نرفته دوربین بر اساس مگاپیکسل کار نمیده چون انواع لنز داریم و لنز هایی ک در اپله از کیفیت بالا بر خوردارن پس نگاه به یک عدد نکنید البته تنها اپل ن مثلا هواوی دیگه بستگی به مدلش و… داره ????

    17
    4
  23. سلام دوستان وقت بخیر
    من گوشی نوت ۸ سامسونگ رو دارم
    یکی از دوستام نوت ۸ پرو شیائومی رو داشت و خیلی ازش تعریف میکرد
    و وقتی عکسایی ک من باگوشی خودم گرفتم رو با گوشی اون مقایسه کردیم خیلی تو ذوقم خورد چون کیفیت گوشی دوستم خیلی بهتر بود
    الان وسوسه شدم گوشی خودم رو بفروشم و نوت ۹ پرو رو بگیرم
    بنظرتون کار درستیه؟

    12
    49
  24. من تعمیرکار موبایل هستم و کارم هم سخت‌افزاره و هم نرم افزار.
    ازنظر سا‌پورت تعمیرات نرم افزاری و سخت‌افزاری خب مشخصه سامسونگ به‌واسطه سابقه و محدوده‌ای که توی بازار جهانی داره طبعأ خدمات گسترده‌تری ارائه میده.
    ولی ازنظر کیفیت قطعات باید بگم که سامسونگ تو رده متوسط و رده پایین هیچ حرفی واسه گفتن نداره کیفیت قطعات پایینه مخصوصا اینکه بیشترین مبلغ ی گوشی متعلق به تاچ و ال‌سی‌دیه. سامسونگ تو میان رده‌هاش داره با رنگ بندی مصنوعی توی دوربین و نمایشگر کاربر رو به داشتن ی گوشی مرغوب مجاب میکنه درصورتیکه بیشترین خرابی‌هارو از سامسونگ داریم البته باتوجه به حجم خریداران سامسونگ این موضوع عادیه.
    خلاصه اینکه میان رده‌هاش گول‌زنکه.

    ازونطرف شیایومی هم دست کمی از سامسونگ نداره ولی بااین تفاوت که شیایومی هدفش رو روی بازار فروش میان‌رده‌ها قفل کرده و به نسبت، کیفیت میان‌رده‌های شیایومی از سامسونگ بهتره.
    البته اینو بگم که نویسنده سایت هم علاقه زیادی به برند شیایومی داره، اومده چندخط نوشته و کلی نظرات مثبت درمورد برند شیایومی داره به اشتراک گذاشته میشه و …

    یکی از تفاوت‌های قیمتی بین سامسونگ و شیائومی اینه که شیائومی تبلیغاتش اینترنتی هستش و شرکت هزینه کمتری رو متحمل میشه که تاثیر زیادی روی هزینه بهای تمام شده گوشی‌هاش داره (برعکس سامسونگ کل هزینه‌های تبلیغاتی رو باید ازمحل فروش محصولاتش به خزانه برگردونه).

    1
    21
  25. سلام من یه دو ماه پیش یه ایفون 6اس داشتم اومدم برای تنوع ایفون را فروختم و یه شایمی خریدم و حدود 500هم سر دادم شیامی نوت 8پرو خریدم و الان بسیار پشیمونم دوستان وقتی ایفون دستتون نگیزید نمیفهمید من چی میگم ایفون حدود 20ساله که داره کار میکنه بعد خودتون هم میگید جنس چینی نخرید و اشغاله و بعد میرید میخرید به نظر من برید یکم تحقیق کنید اگر شیامی میگه دوربینش64مگاپیکسله دروغ میگه چون الان ایفون11پرو مکس13مگاپیکسبه ولی واقعا بهتر از 64مگاپیکسله اصلا جاستین حابز خودش گفت من دروغ تو کارم نیس حتی میشه فهمید گوشی را کجا ساختن یکم بهتر فکر کنید اگر شیامی دارید بفروشید و ایفون بخرید پشیمون نمیشید

    22
    10
    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز باید بگم شیائومی برند محبوبی هستش که به تازگی به یک دهه فروش خودش رسیده.با این حساب بسیار محبوب و پر فروش هستش درسته سخت افزاری و کیفیت دوربین در سری گوشی های اپل ایفون بسیار متفاوت با اعداد هست اما در ایران بخاطر بسیاری از دلایل مثل دلال ها تحریم ها و غیره سری گوشی ایفون در کشور ما به حداقل کارایی میرسند اما این موضوع در سری گوشی های سامسونگ و شیائومی بهتر عمل کرده و تاثیر شدید بر روی گوشی نزاشته…غیر از این تفاوت قیمت بسیار سنگین و شدیدی که بین میان رده های ایفون و شیائومی و دیگر برند ها هست کاملا قابل ملاحضه هستش با تشکر از شما

  26. من الان ۱ ماهی میشه که من گوشی شیایومی خریدم واقعا راضی ام
    به نظر من گوشی سامسونگ نمیشه گرفت کلی مدل زده
    من واقعا راضی ام
    سامسونگ هواوی
    خیلی بدن
    آخه آیفون ۱۱ سه تا دوربین داری
    ولی شیایومی ۴ دوربینشم کیفیتش خوبه

    11
    19
  27. هر چند خودم سامسونگ دارم، ولی اینکه سر قیمت خیلیا راجب شیاعومی بحث میکنن اینو باید بگم که من فکر میکنم به خاطر اینکه شیاعومی شرکت چینیه و چین میانه خوبی با ایران داره، به خاطر تحریما باعث شده که قیمت گوشی های دیگه نسبت به شیاعومی بره بالا ولی اگر هم اینطور نیست، باید بگم که شیاعومی واقعا ارزش خرید داره…

    5
    15
  28. ما در ترکی یه ضرب و المثل داریم که میگه
    هیچکس مال خودش رو بد نمی گوید
    نه سامسونگ نه شیائومی فقط الجی LG
    فهمیدید دا قضیه رو?

    19
    14
  29. محمد مهدیان

    سلام دوستان من زیاد مقایسات نگاه میکنم و میتونم به جرلت بگم بهترین برند جهان شیائومی چون خیلی خوبه از هر لحاظی که بگی صفحه نمایش خیلی عالی حتی اونایی که سوپر امولد نیستن ۱۰۰ شرف دارن به سوپر امولد های jو a خب نمایشگر های عالی جنس بدنه بسیار بسیار با کیفیت هر چیزی که شما خوندین مال ۳ یا ۴ سال پیشه الان دیگه از همه نظر شیائومی از سامسونگ بهتر باتری دوربین صفحه نمایش ابعاد سخت افزار سرعت شارژ و قیمت خیلی پایین تر از سامسونگ از اون طرف تنها چیزی که میتونم در دفاع از سامسونگ بگم اینه که بنده فقط در حضور وکیلم صحبت میکنم و اینکه نرم افزار سامسونگ به نظر من بهتره خب هر کی یک سلیقه ای داره از رابط کاربری سامسونگ خیلی خوشم میاد ولی اگه میخواید گوشی بخرید برید سمت شیائومی این از وظیفه ای که رو دوش خودم میدیدم رو انجام دادم پس چیشد شیائومی میخری من از این بچه بازیا بلد نیستم که طرف اینو بگیر .. و یک چیز دیگه در ۴ یا ۵ سال پیش بهترین نمایشگر برای سامسونگ بود الان بهترین برند شیائومی حالا با خودتونه

    4
    15
    1. نه عزیز اگه اینجا ایران بود و تحریم نبود و مسئولان محترم خیلی دنبال سود نبودن، اون موقع آیفون بهترین گوشی ها میشد . همونطور که الان در دیگر نقاط جهان هست .
      به قول معروف سیبی که با سقوطش و خوردن به سر نیوتون موجب کشف قانون جاذبه شد ، آدم آن را برداشت پشت گوشی تلفنش چسباند وجهان را تسخیر کرد

  30. سلام.اون کسی که میگه گوشی شیائومی ۱ سال کار بیشتر نمیکنه اصلا حرف شما درست.ولی اون یک سال که کار میکنه کیفش میبریم بهتره که گوشی سامسونگ بخریم دهنمون رو تا آخر سال سرویس کنه.بعدش سامسونگ برای گوشی هاش پردازنده مزخرف اگزینوس می باره که با کار سنگین یک ربع خاموش میشه گوشی خودبخود. پس شیائومی بهتره ولی اگر نظر من رو میخواین برای خرید گوشی وفقط نوت۹sوبرای پرچمدار سامسونگ نوت۱۰همین

    5
    11
  31. اون آقایی که میگه من تعمیر کارم
    شما اگه تعمیر کار بودین یا باید سامسونگ گوشی اصلیتون بوده باشه یا اینکه تعمیر کار نباشید چون یه تعمیر کار از روی بدنه نمیتونه نظر بده باید استفاده کنه تا بفهمه
    و اگر سامسونگ یکی از گوشیاتون بوده و بخاطر همون اینو میگید پس یا تعمیر کار نیستید یا اینکه اصلا مهارتی تو این کار ندارین چون کلا 4 تا برند معروف داریم که سامسونگ توش دومه

    12
    10
  32. اینهایی که از شیائومی تعریف میکنن بی منطق و از روی تعریف و تمجید دیگران از اون بزند تعریف الکی می کنن مطمئنم حداقل یک پنجم کسایی که نظر دادن تا حالا اصلا شیائومی نداشتن
    منطقی نظر بدین ممکنه با نظرتون باعث گمراهی یه فردی که میخواد گوشی بخره بشید
    ممکنه تو یه سال اخیر شیائومی از سامسونگ (تو قیمت و به صرفه بودن ) بهتر بوده باشه اما این وضعش مثل هواوی پایدار نیست و اگه میخواهید استفاده بلند مدت از گوشی داشته باشید اول اول اپل بعد سامسونگ
    میدونم که که کلی.دیسلایک می خورم ولی باید میگفتم

    33
    42
    1. نمکدون بی ریا?

      سلام دوست عزیز باید بگم درباره این موضوعی که مطرح کردین ک شیائومی عمر پایدار نداره و…باید با اطمینان کامل بگم شما در این باره اشتباه میکنید اولا عمر دست خداس?? دومن اصلا به این چیزا نیست دوست عزیز شما دستبند سلامت شیائومی (می بند 4 گلوبال) رو بخرین 500 تومن حدودا هر بلایی دوست دارین سرش بیارن من خودم یه نوت 9 اس دارم یه می بند 4 هر دوتاشم گلوبال هستن واقعا میگم ک هیچ مشکلی ندارن هیچ مشکلی ساعت که حدود 1 ساله دستمه بخدا همه این مدت 20 بارم شارژش نکردم :/ گوشیم که هر شب ی بار شارژ میکنم گیمینگ هم هستش کال اف پاپجی اسفالت 8 و…باهاش بازی میکنم هر گوشی ی ضعف هایی داره اگه هم قرار باشه شما گوشی بخری و تا 10 سال دیگه نیازی به عوض کردنش نداشته باشی قطعا سازنده باید مسافر کشی کنه پول در بیاره غیر از اینه؟?

      1
      3
  33. سلام قابل توجه اون دوستی که گفته داداشم نوت ۷ داره اولا هیچوقت با نوت و اس مقایسه نکنید چون کم میارید دوما اصلا نوت ۷ همون اوایل که اومد کاربر با انفجار باطری رو به شد و سامسونگ پروندش رو برای همیشه بست بعد چجوری داداش شما هر روز شارژش میکنه من الان خودم s20 ultra دارم با هر مدل شیاومی خواستید مقایسه میکنیم

    6
    8
  34. عزیزان گوشی های سری s و not سامسونگ بخرین بعد مقایسه کنید همه شما با گوشی های میانرده یا پایین رده سامسونگ مقایسه کردید .و اینکه اسالت مهمترین بحث تو کیفیت و پشتیبانی و خدمات بعد از فروش حساب میشه. اسالت همینه که اخرین مدل گوشی شیائومی رو با گوشی میانرده سامسونگ مقایسه میکنید.و اینم بگم فروشنده همیشه گوشی که سود خوب توش هست رو بهتون پیشنهاد میکنه و میفروشه چون سامسونگ هم مشتری ثابت داره هم انلاین قیمتاشو تو سایت میزاره .فروشنده بخواد نخواد گوشی سامسونگ با فروش میره .نسبت نمیتونن قیمت سر بسته روش بزارن .
    و اینم یادتون نره سامسونگ از نظر فنی و ساخت قطعات جزو ابر قدرت های بازار الکترونیک هستش .

    6
    10
    1. سلام دوست عزیز باید بگم اون ادم نادانی تعصبی. که یک پرچمدار شیائومی رو با میان رده سامسونگ مقایسه کرده حتما اسکل بوده ?? توی یوتوب مقایسه ردمی نوت 8 پرو با گلکسی ای 70 هست میتونید ببینید و خودتون قضاوت کنین گوشی جدید پرچمدار شیائومی هم یعنی می 10 الترا که اصلا قاتل نوت 20 الترا هستش رو نگم براتون خودتون میتونین ببینید 🙂 #تعصب الکی نداشته باشیم با تشکر از شما

      2
      3
    2. حرف شما درست ولی از نظر قیمت و این وضعیت اقتصادی گوشی های بالا رده ی سامسونگ واقن قیمتای بالایی دارن ب این مورد هم توجه کنید شما . بله سامسونگ خوبه ولی چیزی ک برای خریدار مهمه میشه گف یکی از بخشای مهمش برای یک خریدار ک میخواد چیزی رو بخره قیمت اون محصول هس علاوه بر قیمت هر کسی دوس داره اگر پولی پرداخت میکنه واقن یچیز خوب تحویل بگیره 🙂

  35. تنها حالگیری که از شیامومی دیدم صفحه نمایششه
    من ردمی نوت ۸ دارم
    مشکل اینه که اگر مثلا صفحه ای یا هر تصویر بطور مثلا چند دقیقه باز باشه و بدون حرکت بعد تا ۸الی ۱۰ دقیقه شما میتونید در صفحه نمایشتان همان تصویر را به صورت مات ببینید
    اگرر بخوام درست تفهیم کنم مثل زمانی که به لامپ نگاه میکنید و هنگامی که حتی به دیوار سفید هم زل میزنید باز هم چون چشم پیام عصبی مربوط به لامپ را ارسال میکرد شما لامپ را در دیوار سفید مشاهده میکنید نه به صورت واضح این هم دقیقا همونجوری میشه

    3
    9
  36. الان من 2 ساله شیائومى نوت x4 دارم کاملا ازش راضی ام تقریبا روزی 8 یا 9 ساعت باهاش بازیای سنگین انجام میدم ولی تا الان هیچ مشکلی نداشته اما 4 ماهه که برادرم سامسونگ نوت 7 خریده بیشتر أوقات هنگ میکنه و زود باتری تموم میکنه با این که گوشی من نصف قیمت گوشی برادرم نداشت ولی بهتر کارایی میده به نظر من که شیائومى از سامسونگ بهتره

    3
    11
  37. بسیااااار گوشیهای عالی ای هستند
    هر کس برده تا حالا دیده نشده پس بیاره یا با مشکل بر بخورد.
    فقط قطعاتش به سختی گیر میان.
    وگرنه خیلی از مردم و خودم واقعا از این گوشی گران و پیشرفته راضی هستیم.
    نمیدونم شما چی و کجا خریدی که برات ارزون بوده!!
    سامسونگ عالی بود ولی این چند سال گندش دراومده
    الان بهترین شیائومی هست.

    3
    11
  38. محمدرضا یونس آبادی

    من خودم تعمیرکار موبایل قصد جسارت ندارم اما اجازه بدید نطر شما نویسنده عزیز رو نپذیرم، شما فقط نظر شخصی خودتون رو نوشتید، نظر باید تخصصی باشه و قایل تأیید یا عدم تأیید دیگران هم مهمه، که بیشتر کاربران با نظر شما موافق نبودن و نیستند

    1
    21
  39. سلام من گوشی ردمی نوت 8شیائومی دارم ازش رازی هستم ۵روزه خریدم فقط بعضی از برنامه هارو نمیاره اگه میدونین لطفاً بگین

    5
    7
    1. ردمی نت 8 رو بگیرو حالش وببر..کم نظرمیدم..اکثرا میخونم..چون این موردروخودم چندین ماهه استفاده میکنم نظردادم که که شیائومی نت 8روبگیر چون ازسامسونگ آ50هم سرتره..

      1
      6
      1. سلام دوست عزیز مقایسه گوشی ردمی نوت 8 پرو با گلکسی ای 70 در یوتوب هستش میتونید ببیند 🙂 ای 70 کم اورد واقعا…

  40. سلام دوستان
    من چند ماه پیش گوشی شیائومی ردمی نوت۸ خریدم و خواهرم هم آیفون سیکس داشت که همراه با من عوض کرد و آیفون۸ خرید
    من واقعا از گوشیم راضی هستم
    مخصوصا از حافظه داخلیش گوشی من ۶۴ گیگع
    با اینکه حدود ۴۰۰۰ تا فیلم و عکس پر حجم دارم و کلی بازی و برنامه هنوز ۲۰ گیگ دیگه از حافظم مونده
    گوشی خواهرم که با من خرید یک بار از دستش افتاد و قاب جلوش باز شد و پیکسل سوخته داد، اما واقعا گوشی های آیفون خیلی خوش دست و زیبا هستند
    هر برند گوشی به نوبت خودش خوبه
    من که از گوشیم راضی هستم چون از صبح تا شب باهاش بازی میکنم یا سر کلاسم هیچ مشکلی نداره خیلی کیفیت دوربینش خوبه و اصلا پایین نیومده
    گوشی سامسونگ و هوآوی هم خوبه من پدر و مادرم سامسونگ و هوآوی دارن و راضی هستن ولی خب یکم هنگ میکنه

    4
    9
  41. من 2 ساله شیائومى x4 دارم کلی هم ازش کار میکشم نه هنگ کرده نه داغ میکنه نه مشکلی پیش اومده ولی برادرم چهار ماهه سامسونگ نوت 7 خریده زود به زود باتری تموم میکنه و خیلی وقتا هنگ میکنه با اینکه گوشی من نصف قیمت گوشی برادرم نداره ولی جنس بهتری داره به نظر من شیائومى از سامسونگ و الجی خیلی بهتره

    6
    8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH