در پی عدم موفقیت سری اچ‌تی‌سی U، درآمد این کمپانی کاهش پیدا کرده است

اگرچه اچ‌تی‌سی گزارش عملکرد مالی سه ماهه نخست 2017 خود را منتشر نکرده است، اما به‌تازگی با انتشار آمار فروش خود در ماه آوریل نشان داده که اوضاع هنوز هم برای این کمپانی تایوانی مساعد نیست.

با توجه به این گزارش، اچ‌تی‌سی در ماه آوریل کاهش فروش 9 درصدی را تجربه کرده و میزان فروش این کمپانی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که دو اسمارت‌فون جدید این شرکت که با نام‌های U Ultra و U Play روانه بازار شدند، فروش مناسبی را تجربه نکرده‌اند.

در واقع دو گوشی هوشمند اخیر اچ‌تی‌سی نتوانسته‌اند نظر مشتریان و منتقدان را به سوی خود جلب کنند و ظاهرا هر دو گروه در انتظار دستگاهی به یاد ماندنی‌تر از جانب این کمپانی تایوانی هستند. اچ‌تی‌سی در ماه مه یک مراسم بزرگ را تدارک دیده که در طی آن از پرچم‌دار آتی خود که با نام U11 شناخته می‌شود، رونمایی به‌عمل می‌آورد. با توجه به خبرهای منتشر شده، مراسم معارفه این دستگاه در تاریخ 16 مه برگزار می‌شود. براساس گفته‌ها، اچ‌تی‌سی U11 به یک ویژگی خاص و منحصر به‌فرد مجهز شده که امکان دریافت فرامین لمسی از طریق بدنه را میسر می‌کند. در واقع با این ویژگی می‌توانید با ارسال فرامین لمسی به بدنه، اپلیکیشن‌ها را اجرا کرده و یا برخی دیگر از فعالیت‌ها را به انجام برسانید.

گفته می‌شود اچ‌تی‌سی در صدد است که با فروش یکی از کارخانه‌های خود در شانگهای، میزان ضرردهی را کاهش داده و سرمایه به‌دست آمده حاصل از فروش آن را در بخش واقعیت مجازی مصرف کند. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی شانسی را در بازار اشباع شده تلفن همراه برای خود نمی‌بیند و از این رو در بخش واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری بیش‌تری خواهد کرد.

1 در مورد “در پی عدم موفقیت سری اچ‌تی‌سی U، درآمد این کمپانی کاهش پیدا کرده است”

  1. امیدوارم htc تمام توان خودش رو در پرچمدار جدیدش یو۱۱ و همچنین گوشیهای بعدی بکار بگیره تا از وضع نابسامان بوجود آمده رهایی پیدا کنه البته قرار شده که htc از این به بعد سالی چهار الی پنج گوشی تولید کنه و از معرفی مدلهای گوناگون و متعدد دست بکشه امیدوارم این ایده به این شرکت با اصالت و خوشنام کمک کنه و طراحیهای این شرکت هم مثل سری وان با کیفیت و زیبا ادامه داشته باشه تا بتونه موفق بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH