قیمت سامسونگ گلکسی S7 Edge

نمودار قیمت سامسونگ گلکسی S7 Edge (مرداد ماه 96)

سال گذشته برای سامسونگ به سختی گذشت؛ چرا که پرچمدار این کمپانی به صورت خودجوش آتش می‌گرفت تا جایی که مجبور شد یک سال را بدون سری نوت سپری کند. با این‌ حال در همین سال محصولی با نام گلکسی S7 Edge معرفی شد که فروش بسیار خوبی داشت و توانست یکه و تنها ناجی سامسونگ باشد. به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا نگاهی به نمودار قیمت سامسونگ گلکسی S7 Edge بیندازیم.

گلکسی S7 Edge برای نخستین بار در اواخر فروردین ماه 95 با قیمتی در حدود 3 میلیون تومان سر و کله‌اش در بازار ایران پیدا شد. پس از گذشت 20 روز و در اواسط اردیبهشت ماه شاهد افت قیمت این مدل بودیم تا جایی که می‌توانستید این پرچمدار خوش‌نام را با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان از بازار بخرید. این یعنی اگر عاشقان سینه چاک سامسونگ تنها 2 هفته دندان بر جگر می‌گذاشتند، پس از خرید S7 Edge حدودا 700 هزار تومان در جیب‌شان باقی می‌ماند!
پس از این افت قیمت تاریخی، پرچمدار سامسونگ همین فرمان را تا آخر سال در پیش گرفت و در هیچ ماهی از سال 95 شاهد افزایش یا کاهش قابل توجه قیمت آن نبودیم. حتی در بازار شب عید نیز خبری از افزایش قیمت نبود و S7 Edge با همان قیمتی به فروش می‌رفت که در اوایل سال دیده بودیم. با ورود به سال جدید اما همه چیز به یک‌باره تغییر کرد. پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شده بود و S7 Edge که دیگر یک محصول قدیمی به حساب می‌آمد با افت قیمت رو به رو شد و در نخستین روزهای سال 96 با قیمتی کمتر از 2 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسید. حالا و در اواسط تابستان 96 می‌توانید این مدل همه چیز تمام را با قیمت 1 میلیون و 850 هزار تومان از بازار بخرید.

نظر شما در رابطه با نمودار قیمت سامسونگ گلکسی S7 Edge چیست؟! آیا با فروش بیشتر گلکسی S8، پرچمدار سابق سامسونگ با کاهش قیمت مواجه می‌شود؟! نظرات خود را با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

7 در مورد “نمودار قیمت سامسونگ گلکسی S7 Edge (مرداد ماه 96)”

  1. یعنی همین دو وهفتصد میمونه؟اخه قیمت دلاری اس هفت اج و اس هشت یکیه امکان نداره قیمتش بیاد رو همون دو میلیونو سیصد اس هفت اج؟

    1. مجتبی مسکینی

      در حال حاضر پیش‌بینی خیلی سخته اما با توجه به همین نمودار و روندی که اس ۷ داشته به احتمال زیاد اس ۸ سامسونگ هم یه روند ثابت رو طی کنه و بعیده که قیمتش افت داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH