شایعه: افزایش کیفیت اسپیکر مکالمه آی‌فون 8

براساس شایعات، آی‌فون 8 با بهبودهای فراوانی معرفی خواهد شد و همچنین اپل ویژگی‌های جدیدی را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است. تحلیلگران JPMorgan اعلام کرده‌اند که “کیفیت و بلندی اسپیکر مکالمه” آی‌فون 8 افزایش می‌یابد.

اگر تا به امروز با خود فکر کرده‌اید که امکان افزایش کیفیت اسپیکر مکالمه آی‌فون‌های اپل وجود دارد، باید بگوییم که با چنین ویژگی در آی‌فون 8 روبرو خواهیم شد. براساس گفته‌ها این بهبود باعث افزایش کیفیت صدای استریو اسپیکر مکالمه شده و مقاومت در برابر آب را نیز بهبود می‌بخشد. همانطور که می‌دانید آی‌فون 7 با ویژگی مقاومت در برابر آب معرفی گشت، بنابراین افزایش کارایی این قابلیت در محصول بعدی کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد.

باتوجه به استریو شدن بلندگوهای آی‌فون 7، باید شاهد افزایش کارایی آن‌ها در آی‌فون 8 باشیم. هنوز نمی‌دانیم این بهبود در چه زمینه‌ای اعمال می‌گردد، شاید حجم صدا افزایش یابد و یا کیفیت بهتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

در این گزارش ذکر شده که اپل خواهان قرار دادن ایرپاد در بسته‌بندی گوشی هوشمند آینده خود است، البته هم‌اکنون این محصول به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH