گزارش: آغاز فروش آی‌فون 8 و آی‌فون 7S از ماه اکتبر

براساس گزارشات متعددی که در چند ماه اخیر منتشر شده، اپل امسال نسخه ویژه‌ای از آی‌فون را برای دهمین سالگرد تولید این گوشی هوشمند، معرفی می‌کند. از این دستگاه در کنار مدل‌های آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس رونمایی می‌شود. اگرچه آی‌فون 8 یک محصول جذاب به‌نظر می‌رسد و برخی گزارشات به معرفی آن در ماه نوامبر اشاره داشتند ولی امروز گزارش جدیدی انتشار یافته که براساس آن باید منتظر عرضه این 3 دستگاه در ماه اکتبر باشیم.

اپل طبق سنت چند سال اخیر خود، از آی‌فون در ماه سپتامبر رونمایی به‌عمل می‌آورد و براساس گزارشی از روزنامه چینی Economic Daily Times، این روند امسال نیز تکرار خواهد شد. این گزارش می‌گوید که فروش آی‌فون‌های جدید اپل یک ماه بعد از معرفی، آغاز می‌گردد.

تا به امروز گزارشات زیادی به قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر OLED آی‌فون 8 اشاره کرده‌اند، البته شاید این تکنولوژی امسال آماده عرضه به بازار نباشد. درحالی‌که احتمال استفاده از این فناوری در اکثر پرچمداران سال آینده میلادی وجود دارد، گزارشات به انتقال سنسور اثر انگشت به پشت بدنه آی‌فون 8 اشاره می‌کنند. سامسونگ در آخرین پرچمداران خود با حذف دکمه هوم از جلوی دستگاه، سنسور اثر انگشت را در سمت راست لنز دوربین اصلی قرار داده است.

اگر این گزارش جدید صحت داشته باشد، کاربران قادر به خریداری آی‌فون 7S، آی‌فون 7S پلاس و آی‌فون 8 خود در ماه اکتبر خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH