چگونه در اینستاگرام یک پست را ریپورت کنیم؟

اینستاگرام قوانین واضح و روشنی برای ارایه سرویس‌هایش دارد و به پست‌های آزار دهنده، منافی عفت، خشونت‌بار، ناقض کپی‌رایت، تنفر برانگیز و امثال این‌ها سرویسی ارایه نمی‌کند. بدیهی است که این رسانه احتماعی نمی‌تواند برای هر پست یک پلیس بگذارد و به همین دلیل هم برای حفظ و حراست از خط قرمزهایش متکی به گزارش کاربران است. اگر یک پست ریپورت شود، اینستاگرام آن را توسط یک گروه مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر نا‌مناسب بودن پست تایید شود نسبت به حذف آن اقدام می‌کند و در نهایت پس از چند اخطار به مالک اکانت، در صورت تکرار شدن یا ارسال پست‌های مشابه، حساب کاربری را مسدود می‌نماید.

چگونه یک پست را ریپورت کنیم؟

با یک مثال این کار را توضیح می‌دهیم: ۳ نقطه کوچک را در گوشه بالای سمت راست پست، لمس کنید.

ریپورت را انتخاب کنید و دلیل آن را بیان کنید: Spam (هرزنامه) یا Inapporpriate (نا‌‌مناسب) است.

اگر Inapporpriate را لمس کنید توضیحات بیشتری باید بدهید؛ یکی از دلایل را انتخاب کرده و Report را لمس کنید.

در اینجا گزینه‌ای را برای بلاک کردن اکانت مذکور مشاهده می‌کنید؛ اگر در هر مرحله از این فرایند پشیمان شدید کافی است که فقط Cancel را انتخاب کنید.

تمامی سایت‌های رسانه‌های اجتماعی با توجه به “اجتماعی” بودن، ملزم به رعایت نکات و قوانین شهروندی هستند، اگر چیزی را می‌بینید که شما را ناراحت می‌کند، هیچ گونه ترسی از گزارش کردن آن به خودتان راه ندهید؛ صاحب اکانت گزارش شده به هیج‌وجه متوجه فعالیت شما نمی‌شود و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

یقینا بزرگ‌ترین خطری که در اینستاگرام، عموم مردم را تهدید می‌کند به اشتراک گذاشتن اطلاعات و عکس‌های شخصی دیگران است که الیته در ظاهر، ناقض قوانین و شرایط استفاده این رسانه اجتماعی محسوب نمی‌شود.

1 در مورد “چگونه در اینستاگرام یک پست را ریپورت کنیم؟”

  1. من یه پیج دارم و فیلم میذارم ولی بعضی وقتها برام پیغام پستت بلاک شد میاد و من چطور میتونم پستم رو برگردونم ؟؟ مرسی اگه بهم راه حلشو بگید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH