بررسی بازی Dustoff Heli Rescue: سربازان را نجات بده!

اگرچه امروزه اکثر کاربران به دنبال بازی‌های با گرافیک بالا هستند، اما وجود بازی‌های موفقی هم‌چون ماینکرفت به خوبی می‌تواند این موضوع را ثابت کند که اگر گیم‌پلی یک بازی خوب باشد، سایر فاکتورها از جمله گرافیک اهمیت کمتری پیدا می‌کنند. بازی Dustoff Heli Rescue نیز در سبک آرکید با حال و هوایی شبیه به ماینکرفت است که با داشتن یک گیم‌پلی جذاب و دوست‌داشتنی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. در ادامه قرار است بر این بازی جذاب و خلاقانه نگاهی داشته باشیم.

در Dustoff Heli Rescue همه چیز را مکعب‌ها شکل می‌دهند، شاید این موضوع در نگاه اول طراحی بازی را سطح پایین نشان داده و حتی موجب ناامیدی شما شود اما باید بدانید برای تجربه بک بازی چشم‌نواز نیازی به مدل‌های پیچیده و گرافیک خارق‌العاده ندارید. شاید سادگی را بتوان مهم‌ترین خصیصه بخش گرافیکی Dustoff Heli Rescue دانست. البته این سادگی بسیار زیباست، رنگ‌های زیبا، تنوع زمین‌های بازی و کاراکترهایی بامزه و جذاب که همیشه دست‌های خود را تکان می‌دهند و همیشه در حال حرکت هستند. گذشته از مدل‌ها، افکت‌های بازی و منوها کاملا با حال و هوای بازی سازگار هستند. Dustoff Heli Rescue یک بازی آرکید است و در بخش گرافیک به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد، حضور در دنیایی با مکعب‌های بی‌شمار تجربه لذت‌بخش و جالبی است.

در بخش صداگذاری نیز Dustoff Heli Rescue عملکرد قابل قبولی دارد، موسیقی‌های در نظر گرفته شده کاملا با فضای بازی همخوانی دارند و هنگام بازی هیجان مضاعفی را در شما ایجاد می‌کند. صداگذاری محیط نیز در سطح خوبی است، هر چند برخی اوقات فضا بیش از حد شلوغ می‌شود، با این وجود این موضوع می‌تواند به افزایش هیجان بازی کمک کند.

بازی Dustoff Heli Rescue

همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین ویژگی‌ بازی‌های آرکید گیم پلی آن‌هاست. Dustoff Heli Rescue از این قائده مستثنی نیست و از یک گیم‌پلی روان و جذاب بهره می‌برد. در این بازی شما با یک هلی‌کوپتر امدادی پرواز می‌کنید و سربازان رها شده در جنگل و یا کمپ زندانیان را نجات می‌دهید. البته همه چیز به این سادگی‌ها نیست، گذشته از کنترل کردن یک هلیکوپتر عجیب و غریب موانع دیگری نیز سر راهتان قرار می‌گیرد. پس از رد کردن چند مرحله هلیکوپتر امدادی شما به یک سلاح نیز مجهز می‌شود که باید تانک‌ها و پادگان‌های دشمن را مورد هدف قرار دهید. البته در این میان می‌بایست حواستان را جمع کنید تا هلیکوپتر آسیب نبیند.

بازی Dustoff Heli Rescue

اگرچه بازی به صورت کلی رایگان است اما همانند همه چیز (!) برای پیشرفت سریع و راحت‌تر می‌توانید دست به جیب شوید. برای انجام دادن بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای بازکردن هلیکوپترها و سلاح‌ها به صورت رایگان می‌بایست یک ویدیو تبلیغاتی را مشاهده کنید. گیم‌پلی این بازی بسیار ساده است و هر کاربری می‌تواند به خوبی آن را فرا گیرد و از بازی کردن لذت ببرد.

بازی Dustoff Heli Rescue

این بازی روند داستانی مشخصی ندارد و پس از انجام هر ماموریت به مرحله بالاتر راه پیدا می‌کنید. اگرچه بهتر بود که در ابتدای بازی یک بخش کوتاه به سرآغاز ماجرا و دلیل حضور شما در میدان جنگ اختصاص پیدا می‌کرد، اما نووا گیمز ترجیح داده است کاربر را بدون هیچ پیش‌زمینه ذهنی در بازی رها کند. هم‌چنین Dustoff Heli Rescue با داشتن تنها 25 مرحله و چند نوع محدود سلاح و هلی‌کوپتر، کمی ضعیف عمل کرده است. البته تنوع محیط‌های بازی قابل قبول است.

Dustoff Heli Rescue یک بازی دوست‌‌داشتنی با گرافیک خاص و گیم‌پلی جذاب و روان است که هر کاربری را می‌تواند ساعت‌ها به خود مشغول کند. البته این بازی خالی از ایراد نبوده اما گیم‌پلی سرگرم‌کننده آن می‌تواند سرپوش خوبی باشد بر ایرادهایی جزیی که در این بازی وجود دارد.

 

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH