آپدیت اچ‌تی‌سی U11

اچ‌تی‌سی U11 به غیر از اندروید O، دو به‌روزرسانی بزرگ دیگر هم دریافت خواهد کرد

اچ‌تی‌سی U11 که همین چند روز پیش معرفی شد، اوایل ماه ژوئن در آمریکا و دیگر نقاط جهان عرضه می‌گردد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض از اندروید نوقا ۷.۱ بهره می‌برد.

درست مانند اکثر اسمارت‌فون‌های پرچمدار اندرویدی در دوران حاضر، اچ‌تی‌سی U11 هم بعد از اینکه وارد بازار شود تا دو سال بعد، از به‌روزرسانی‌های کلان اندروید پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی اچ‌تی‌سی U11 اندروید O را بعد از انتشار رسمی توسط گوگل در اواخر تابستان سال جاری میلادی دریافت خواهد کرد و پس از آن به اندروید P هم به‌روزرسانی خواهد شد؛ نسخه‌ای از اندروید که احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.

آپدیت اچ‌تی‌سی U11

جالب اینجاست که براساس آنچه Trusted Reviews منتشر کرده، چایلین چانگ می‌گوید:

اچ‌تی‌سی ممکن است برای U11 پشتیبانی از اندروید را به سه نسخه آینده این سیستم‌عامل گسترش دهد، اما این مستقیما به استقبال کاربران از نسخه‌های آتی اندروید و میزان تقاضای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن‌ها از این نسخه‌ها بستگی دارد.

با این توصیف ممکن است در سال ۲۰۱۹، اچ‌تی‌سی U11 به اندروید Q هم به‌روزرسانی شود، البته این به تفکرات و نقشه‌های گوگل برای اندروید Q بستگی دارد.

مسلم است که تا سال ۲۰۱۹ خیلی از مسائل تغییر خواهند کرد و هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، اما همین که احتمال دارد اچ‌تی‌سی U11 طول عمر نرم‌افزاری بیشتری نسبت به زمان معمول دو سال داشته باشد خبر جالبی به نظر می‌رسد.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی U11 به غیر از اندروید O، دو به‌روزرسانی بزرگ دیگر هم دریافت خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH